روزنامه دیلی میل انگلستان گزارشی از دو دختر اتریشی که در کنار مخالفان اسد در سوریه می جنگند منتشر کرده است.


به گزارش خبر آنلاین به نقل از وب سایت این روزنامه انگلیسی دو دختر نوجوان اتریشی در کنار گروههای تروریستی مسلح در سوریه می جنگند.

دیلی میل نوشته است سامرا کیزونوویچ شانزده ساله و سابینا سیلموویچ پانزده ساله روز دهم ماه کنونی میلادی به خانه شان در وین پایتخت اتریش بازنگشته‌اند و ناپدید شده‌اند.

پلیس بین الملل هم اکنون به دنبال این دو نوجوان اتریشی است که گفته می شود قربانی عملیات جذب افراد برای جنگ در کنار افراد مسلح شده اند که با ارتش سوریه می جنگند. دیلی میل نوشت سامرا و سابینا از خانواده هایی هستند که از بوسنی به اتریش آمده اند و پس از جنگ نژادی در بوسنی در دهه 1990 میلادی به اتریش رفته اند و این دو دختر در این کشور متولد شده‌اند. عکسهای این دو دختر در پایگاههای اینترنتی منتشر شده است که پوشش اسلامی دارند و صورتهایشان را با نقاب پوشانده اند.

آنها به دوستان خودشان درباره زندگی جدیدشان در سوریه پیام داده‌اند و گفته اند :« دیگر هیچ کس هرگز به آنها دسترسی نخواهد داشت.» آنها در پایگاههای ارتباط اجتماعی گفته‌اند که برای ازدواج برنامه ریزی می کنند تا « دو جنگجوی مقدس» باشند و تأکید کرده اند« مرگ هدف آنهاست.» یکی از این دو دختر در عکسها پشت سر شماری از افراد مسلح است که سلاح کلاشینکف به دست دارد. مقامات اتریشی می گویند بررسی عکسها نشان می دهد شاید آنها در یک اردوگاه آموزشی هستند و عملا در خانه همسران خود اقامت دارند. مقامات اتریشی گفتند این دو دختر اغفال شده اند.

4949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =