تیم والیبال متین ورامین که قهرمان آسیا شده، نمی‌تواند از ملی‌پوشان خود در جام باشگاه‌های جهان استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم والیبال متین چند روز قبل قهرمان آسیا شد و به عنوان نماینده آسیا در جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کند. اما امروز فدراسیون والیبال اعلام کرد که این باشگاه حق استفاده از ملی‌پوشان خود را در این رقابت‌ها ندارد.
مسئولان فدراسیون والیبال امروز جلسه‌ای با مسئولان باشگاه متین برگزار کردند تا در این مورد تصمیم بگیرند. محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال در مورد نتیجه این جلسه گفت: «با توجه به اینکه متین ورامین به عنوان نماینده والیبال کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا می کند و تیم ملی هم در اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی به سر می برد و باتوجه به اینکه بازیهای تدارکاتی این تیم نیز پیش بینی شده است و برنامه ریزی های آن انجام شده، دیگر نمی توانیم در آن تغییراتی به وجود آوریم. پس باید با درایت این موضوع و مشکلات را حل کنیم. ما شرایط تیم متین را درک می کنیم و می خواهیم به این تیم کمک کنیم تا بتواند با شایستگی در مسابقات باشگاه های جهان حاضر شود. ولی نمی توانیم منافع تیم ملی را به خطر بیاندازیم. در جلسه ای که امروز داشتیم به مسئولین متین گفتیم که متین ورامین بدون بازیکن اصلی تیم ملی در مسابقات باشگاه های جهان می تواند شرکت کند و ما هم لیستی از بازیکنانی که می توانیم به آنها بدهیم را در اختیار آنها قرار می دهیم تا کادرفنی متین با توجه به داشته های خود تعدادی را از آنها انتخاب کنند.»

این تصمیم در حالی در فدراسیون والیبال گرفته شده که مدتی است مسئولان فدراسیون و تیم ملی فوتبال هم اختلاف نظرهایی در مورد نحوه استفاده از ملی‌پوشان 4 باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 350264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    0 0
    حالا بدیش اینه تیم متین 60 تیم ملی است.
  • بی نشون IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
    2 1
    اکثر بازیکنای خوب تیم ملی تو متین هستن ومتین اگه نخواد بازیکن به تیم ملی نده دیگه هیچی تیم ملی بدون تیم ملی