مهر نوشت: 0738

بارش شدید برف در زمستان سال گذشته استان چهارمحال و بختیاری راه دسترسی دهستان موگویی را به شهرستان کوهرنگ و شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری در فصل زمستان را مسدود کرد و ارتفاع بالای برف اجازه بازگشایی را به هیچ وجه نداده است.

هم اکنون با گرم شدن هوا و تبدیل بارشها به باران بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی با چلگرد مرکز شهرستان با سه بلدوزر آغاز شده است وپیش بینی می شود که این جاده در اواخر اردیبهشت باز شود و مردم 15 روستای دهستان موگویی بتوانندبه مرکز شهرستان برای تهیه اقلام اساسی و دیگر نیازمندیها وارد شوند.

عضو شورای اسلامی "روستای چین" یکی از 15 روستای دهستان موگویی با اشاره به مشکلات موجود در این دهستان، گفت: نبود جاده دسترسی مناسب به مرکز شهرستان و استان مهمترین مشکل این دهستان در فصل زمستان و اوایل بهار است.

سید حسینعلی درخشان گفت: هم اکنون بیش از چهار هزار و 500 نفر در روستاهای این دهستان زندگی می کنند واین مردم با کمترین امکانات زندگی می کنند.


او ادامه داد: هم اکنون یک جاده به سمت بزنوید در استان لرستان از این دهستان وجود دارد که این جاده نیز گل و لای بسیاری دارد و تردد در آن بسیار مشکل است.

او با اشاره به قطع بودن جاده ارتباطی روستاهای این دهستان با استان چهارمحال و بختیاری، گفت: امیدواریم هرچه سریعتر این جاده بازگشایی شود تا مردم بتوانند در خصوص درمان و حل مشکلات دیگر وارد شهرهای استان چهارمحال و بختیاری از جمله شهرکرد مرکز استان شوند.

درخشان در جواب در رابطه با اینکه "ثبت نام یارانه ها در آنجا انجام می شود یا نه؟"، گفت: تعدادی مامور از شهرستان کوهرنگ به منطقه آمده اند و با دادن فرم به خانوارها اقدام به ثبت نام یارانه ها کرده اند و قرار است فرمها به شهر چلگرد مرکز شهرستان برده شود و به صورت اینترنتی ثبت نام انجام گیرد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
    2 0
    هههه۰۰۰از تیتر مسخرت بسی خنده مان گرفت۰۰۰چقدر آخه خلاقی۰۰۰۰ای استعداد هدر رفته