ایرنا نوشت:

گروهی از هنرمندان و چهره های سرشناس آمریکایی در یک ویدیوی تبلیغاتی حمایت قاطع خود را از توافق هسته ای اعلام کرده و از مردم آمریکا خواسته اند تا به کنگره این کشور اجازه کارشکنی و اختلال دراین توافق را ندهند.

مورگان فریمن ، جک بلک، ناتاشا لیون وتعداد دیگری از هنر پیشه های سرشناس هالیوودی همراه با ملکه نور همسر سابق ملک حسین پادشاه اردن و توماس پیکرینگ دیپلمات با سابقه آمریکایی و سفیر سابق این کشوردر سازمان ملل دریک فیلم ویدیویی حمایت خود را از توافق هسته ای اعلام کرده و هشدار داده اند که هرگونه اختلالی در این توافقنامه عواقب وخیم وخطرناکی را به دنبال خواهد داشت.

در این ویدیو تبلیغاتی که از سوی گروهی بنام 'گلوبال زیرو' و یا 'صفر جهانی'، که یک گروه طرفدار خلع سلاح کامل هسته ای است، تهیه شده هنرمندان و چهره های سرشناس آمریکایی از سیاستمداران کشورشان خواسته اند تا با بازی های سیاسی خود امنیت ملی این کشور را به مخاطره نیندازند.

همسر پادشاه سابق اردن نیز در این ویدیو تصریح کرده است که هیچکس درحقیقت نگران این که ایران کشور آمریکا را بمباران هسته ای کند نیست.

مورگان فریمن هنرپیشه سیاهپوست آمریکایی و برنده جایزه اسکار و سایر جوائز سینمایی به صراحت در این فیلم هشدار داده است که هر گونه دخالتی در توافقنامه از سوی کنگره آمریکا می تواند در نهایت به جنگی دیگر در منطقه خاورمیانه منجر شود که هزینه های جانی و مالی غیر قابل جبرانی را درپی خواهد داشت.

یکی دیگر از هنرپیشه های معروف سینمای آمریکا به نام ناتاشا لیون که به خاطر بازی در سریال تلویزیونی ' حالا نارنجی جای سیاه را گرفته است' شهرت پیدا کرده دراین ویدیو خطاب به مردم آمریکا خگفته است :اجازه ندهید مشتی نماینده عصبانی مزاج کنگره این توافقنامه را ازمیان ببرند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =