سرمربی تیم سیاه‌جامگان مشهد با وجود شکست ۲ بر یک خانگی تیمش برابر استقلال گفت که به آینده امیدوار است.

تسنیم نوشت: رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی سیاه جامگان و استقلال گفت: قبل از هر چیز لازم می‌دانم بابت فوتبال زیبا و تماشایی که دو تیم ارائه دادند به جامعه فوتبال تبریک بگویم.

وی افزود: مطمئناً آنهایی که این مسابقه را تماشا کردند، لذت بردند چرا که موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم خلق شد و این بازی نوید این را داد که در فصل جدید لیگ خوبی را شاهد خواهیم بود. ان شاءالله در هفته آینده بازی‌ها با کیفیت بیشتری برگزار خواهد شد.

سرمربی سیاه جامگان با تأکید بر اینکه دوست داشت تیمش برنده این بازی باشد خاطرنشان کرد: از اینکه نتوانستیم از این بازی خوبمان امتیاز بگیریم ناراحتم. واقعیت این است که اولین بازی ما بسیار سخت بود. تیم ما نسبت به استقلال تغییرات بیشتری داشته است و بازیکنان ما نیاز به زمان بیشتری دارند تا به هماهنگی کامل برسند. برای این کار نیز زمان لازم را داریم.

خطیبی عنوان کرد: بازی خوب تیم سیاه جامگان باعث شد به آینده تیمم بسیار امیدوار شوم. در نیمه دوم واقعاً بازیکنان ما جلوی تیم خوب استقلال بسیار عالی کار کردند و در دقایق زیادی توپ و میدان را در اختیار داشتند. شماری از بازیکنان ما از آمادگی لازم به‌دور هستند و در آینده به شرایط آرمانی خواهند رسید. در کل بازیکنان تیم سیاه جامگان مخصوصاً در نیمه دوم بازی امروز بهتر از حریف خود کار کردند.

وی گفت: هنوز هماهنگی لازم بین بازیکنان تیم وجود ندارد. حسینی سه چهار روز است که آمده، فروزان هم شرایط مشابهی دارد. نیاز به زمان داریم تا شاهد هماهنگی بیشتری بین بازیکنان باشیم. من سیاه جامگان را امروز تیم بزرگی دیدم و قول می‌دهم تیم خوبی شود. البته از نیمه اول راضی نیستم اما باید از نیمه دوم برای بازی‌های آینده الگوبرداری کنیم.

سرمربی سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان شما در جریان بازی چند بار مناطق بازی را عوض می‌کردند گفت: این سوال را از من نپرسید چون تیم خطیبی هیچ وقت این کار را نکرده و مطمئن باشید فقط فوتبالی بازی می‌کند.

خطیبی در مورد عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: صالحی بهترین داور حال حاضر فوتبال ایران است و قضاوت او مشکلی نداشت هرچند در یک صحنه دلیر اعتقاد داشت صددرصد بر روی وی مرتکب خطای پنالتی شده‌اند. صالحی داور خوبی است اما هیچ گاه برای من خوش یمن نبوده است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =