آمار ثبت‌نام بن‌کارت‌های الکترونیک کتاب بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به تفکیک استان‌ها اعلام شد که بر این اساس بیشترین تعداد ثبت‌نام مربوط به تهران و اصفهان است.

به گزارش خبرآنلاین، نیکنام حسین‌پور مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با موسسات و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره آمار ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت‌های الکترونیک کتاب گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سایت تا روز اول اردیبهشت، دانشجویان استان تهران با ۲۷ هزار و ۶۱۲ بیشترین تعداد ثبت‌نام را در سایت داشته‌اند.

وی افزود: تعداد ثبت‌نام دانشجویان و طلاب استان‌های دیگر نیز از این قرار است: فارس ۲۶۷۴، قم ۲۱۱۱، مرکزی ۲۵۱۳، قزوین ۱۵۰۹، سمنان ۳۶۷۸، اصفهان ۵۰۳۳، مازندران ۴۲۵۱، چهارمحال و بختیاری ۱۱۸۴، کرمان ۱۳۰۴، لرستان ۲۱۷۴، همدان ۴۸۲۸، آذربایجان شرقی ۴۹۹۹، گیلان ۱۸۳۸، زنجان ۲۴۳۲، البرز ۱۹۰۵، ایلام ۶۰۰، کردستان ۳۰۸۳، سیستان و بلوچستان ۸۹۰، گلستان ۱۱۱۵، کرمانشاه ۲۷۴۹، خوزستان ۱۷۹۶، یزد ۱۴۷۴، آذربایجان غربی ۳۶۸۳، خراسان رضوی ۱۸۹۲، خراسان جنوبی ۵۳۲، بوشهر ۴۵۷، هرمزگان ۱۷۷۷، اردبیل ۱۵۶۴، کهگیلویه و بویراحمد ۵۶۱ و خراسان شمالی ۳۳۲.

حسین‌پور همچنین با اشاره به گستره توزیع بُن‌‌کارت‌های الکترونیک خرید کتاب در مراکز علمی و دانشگاهی گفت: در میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز دانشگاه‌های دولتی غیرپزشکی با ۶۰ هزار و ۵۴۵ مورد، بیشترین تعداد ثبت‌نام را داشته‌اند.

وی ادامه داد: آمار ثبت‌نام دیگر دانشگاه‌ها نیز از این قرار است: دانشگاه‌های دولتی علوم پزشکی ۱۰ هزار و ۵۱ مورد، دانشگاه جامع علمی کاربردی ۴۱۴۶، موسسات، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۳۲۵۴، دانشگاه‌ها و مراکز وابسته به جهاد دانشگاهی ۶۳۹، حوزویان ۱۸۴۴، دانشگاه‌های غیردولتی ۶۷۴، دانشگاه آزاد اسلامی ۴۴۴۵ و دانشگاه پیام نور ۷۳۸۱.

به گفته مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی با موسسات و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دانشجویان و طلاب علاقه‌مند برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیک خرید کتاب می‌توانند تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید بلیدئی A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    20 0
    ولا ما که هر کیو دیدیم ثبت نام میکرد و دنبال ثبت نام سهمیه ی بقیه بود تا ببره تو نمایشگاه بن ها رو بفروشه...
  • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    18 1
    اون تخفیفی که میدن میشه هزینه رفت و برگشت و خوراکم.ترجیح میدم بدون تخفیف و توشهر خودم خرید کنم.حداقل وقت نمیبره.
  • بی نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
    6 1
    من دو روزه که سعی در ثبت نام دارم؛در هنگام پرداخت وجه خطایی مبنی بر اینکه ظرفیت فروش بن کتاب تکمیل و امکان خرید وجود ندارد داده می شود؛چرا باید سهمیه ی تهران انقدر زود تموم بشه؟این در حالی است که اطلاعات دانشجویان آزاد دیروز تازه روی سایت قرار گرفته و در چند دقیقه اول سهمیه تموم شد؛مگه قرار نبود سهمیه بندی برای استان ها انجام بشه که این مشکل پیش نیاد؟خبر آنلابن عزیز لطفا پی گیری کن؛ممنونم.