محمد رویانیان می گوید بعید می داند ماجرای برکناری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی ارتباطی به او داشته باشد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ برکناری حمید مهرعلی از ریاست فدراسیون اتومبیلرانی به بهانه استفاده از محمد رویانیان در پست مشاور فنی ، اتفاقی بود که خیلی زود ورزش ایران را تحت الشعاع قرار داد. رویانیان اما اصلا دوست ندارد درباره این اتفاقات حرفی بزند. او که به محض دریافت حکم مشاوره از سوی مهرعلی به دلیل مشکات شخصی هم از وزیر ورزش و هم مهرعلی تشکر کرد و کنار کشیده بود ، درباره این اتفاقات می گوید:« تو را بخدا مرا وارد این بحث ها نکنید. بگذارید به کار خودم برسم. بعید می دانم این تصمیم به خاطر من باشد چون همان دیروز با تشکر از بزرگواری آقای مهرعلی گفتم نمی توانم در کنارشان باشم.»

اما مهرعلی مصاحبه کرده و گفته این تغییرات به صدور حکم مشاوره برای مدیر پیشین پرسپولیس بوده است . مدیری که به خاطر سالها حضور در راس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور قرار بود به رئیس فدراسیون اتومبیلرانی مشاوره بدهد . اما وزیر ورزش این پست مشاوره را هم برنتابید. رویانیان در واکنش به این اصرار پاسخ می دهد:«پس احتمالا از این بعد هر بزرگواری که بخواهد برکنار شود ، می تواند برایم یک حکم مشاوره بزند.» او با خنده این جمله را می گوید و خداحافظی می کند.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    79 98
    ماجرای ننه من غریبم بازی رویانیان هم جالب است . یک روز میلیاردی خرج بازیکن میکند وبعد از نداری وحراج تنها خانه اش صحبت میکند وروز دیگر مشتری پرسپویس میشود با قیمت پایه 290میلیارد هرچند شراکتی . دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟؟؟/؟؟
    • بی نام US ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
      48 30
      اینا که گفتی چه ربطی داشت؟ اصلا چند چندی؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    آقای روحانی یکاری کنید خواهشااااااا... البته بازم میگم که تقصیر مجلسه که به سلطانی فر رای نداد اونم روی لجبازی..........