مهر نوشت:

سخنگوی دولت، در واکنش به تصمیم وزارت نیرو برای افزایش نرخ آب بر اساس تورم در سال 94، گفت: گران کردن قمیت آب براساس تورم منطقی نیست و افزایش حامل های انرژی تابع یک تصمیم است.

محمدباقر نوبخت سخنوگی دولت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه قائم‌مقام وزیر نیرو گفته است پیشنهاد داده‌ایم که قیمت آب در سال آینده براساس نرخ تورم افزایش یابد و در کل حامل‌های انرژی در سال آینده به چه میزان افزایش خواهند یافت، تصریح کرد: نرخ قیمت آب و یا دیگر حامل‌های انرژی براساس میزان تورم افزایش نمی‌یابد و اینکه بخواهیم براساس نرخ تورم آن را گران کنیم چنین اتفاقی نمی‌افتد و افزایش حامل‌های انرژی تابع یک تصمیم هستند و ما براساس مرحله سوم هدفمندی یارانه‌ها در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که جریانی خاص به دولت برای تغییر وزیر کشور فشار می‌آورند و زمزمه تغییر وزیر کشور را در رسانه‌های خود سر داده‌اند آیا دولت چنین تصمیمی دارد، افزود: این موضوع تکذیب می‌شود و صحت ندارد.

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به این سوال که دولت افزایش 14 درصدی را برای حقوق کارمندان در نظر گرفته‌اند در حالی که برخی از نمایندگان گفته‌اند که این حقوق باید تا 17 درصد افزایش یابد، توضیح داد: من نمی‌دانم نمایندگان از چه منابعی می‌خواهند به این میزان حقوق‌ها را افزایش دهند یا می‌خواهند نفت را 75 دلار کنند و یا می‌خواهند مالیات‌ها را بالا ببرند چرا که هیچ منابعی برای افزایش حقوق 17 درصدی وجود ندارد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    11 1
    من معلم متاسفم اما معیشتم چی میشه؟
  • بازنشسته A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    10 1
    برای آقای نوبخت متاسفم ، چرا که افزایش بیست درصد حقوق هم دردی از دردهای بازنشسته را دوا نمی کند . از آقای نوبخت که فردی زیرک وباهوش است بعید است طرح چنین مواردی. آقایان نماینده خوب می دانند هفده در صد افزایش برابر تورم نیست . افزایش حقوق پیشکش . تورم را مهار کنید.
  • محمد رشتی IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    7 0
    آقای نوبخت که کارمندان وبازنشستگان را بدبخت کردی آن موقع که منابع مالی وجودداشت چه گلی به سرما زدند که امروز به بهانه کمبود منابع مالی داری قانون را نادیده میگیری تازه آن زمان که نماینده مجلس بودی ودر جایگاه قانونگزاری تشریف داشتید چه حرفهای دل نشین برای این قشر زحمت کش برزبان تان جاری بود که فکر میکردیم یک روز درجایگاه امروز قراربگیرید تمام مشکلات مالی ومعیشتی کارمندان بویژه بازنشستگان یک شبه حل خواهدشد زهی خیال باطل