آیت‌الله جنتی در محضر رهبر انقلاب: مجلس خبرگان پنجم در افکار عمومی دارای وجاهت است

رییس جدید مجلس خبرگان گفت: فضای این مجلس آرام و منضبط است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری رییس و اعضای جدید مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی {اینجا}، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان با قدردانی از پیام الهام‌بخش رهبر انقلاب به مناسبت آغاز به کار مجلس خبرگان، فضای این مجلس را آرام و منضبط خواند و با اشاره به جایگاه ویژه مجلس خبرگان گفت: این مجلس در افکار عمومی دارای وجاهت است.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه باید در هر مسئولیتی رسالت خود را به گونه‌ای انجام دهیم که موجب رضایت خداوند و مردم شود، خاطرنشان کرد: «رویکرد انقلابی» را در همه ابعاد پیگیر خواهیم بود.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس دوم مجلس خبرگان نیز در گزارشی با اشاره به نطق‌های نخستین اجلاس مجلس خبرگان، گفت: «لزوم انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن»، «تاکید بر تحرک همه دستگاه‌ها در اجرای رهنمودهای رهبر انقلاب» و «ضرورت پرهیز همگان به ویژه مسئولان از بیان مطالبی که در جامعه القای دو قطبی می‌کند» از مهمترین مباحث نطق‌های اعضای مجلس خبرگان بود.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی افزود: اعضای مجلس خبرگان نسبت به معضلات کشور از جمله کاستی‌های فرهنگی، مشکلات معیشتی و اقتصادی، اشتغال جوانان، رکود، قاچاق، محقق نشدن اقتصاد مقاومتی، اجرایی نشدن بانکداری اسلامی، بروز تفکرات انحرافی و افراطی، آسیب‌های فضای مجازی و مشکلات استان‌های مرزی دغدغه و مطالبه داشتند.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    29 1
    خییییییییییلی مخصوصا که شما هم رئیس هستید
  • بدون نام ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    21 1
    صرف انتخاب يك عده به معناي تاييد بقيه ي كار نيست. بايد سازوكارها كارايي داشته باشد، نمايشي نباشد.