با بازشدن پنجره نقل و انتقالات اروپا، باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان پیشین خود، به تکاپو می‌افتند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، در بین نقل و انتقالات انجام شده تا کنون، 5 بازیکن از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. در این گزارش سعی بر این است این 5 بازیکن را معرفی کنیم.

5 - جکسون مارتینز/ از پورتو به اتلتیکو/ 35 میلیون یورو
ستاره کلمبیایی باشگاه پورتو در فصل گذشته، بعد از آن‌که میلانی‌ها نتوانستند او را جذب کنند، راهی باشگاه اتلتیکو مادرید شد. او در 132 بازی، موفق شد 92 گل برای پرتغالی‌ها به ثمر برساند. از ویژگی‌های این بازیکن 28 ساله، دوندگی، تمام کنندگی، سرزنی و دریبلینگ قابل قبول است.

از پورتو به اتلتیکو/ 35 میلیون یورو

4 - ماریو مانژوکیچ/ از اتلتیکو به یوونتوس/ 19 میلیون یورو
ستاره کروات ویسنته کالدرون، با قطعی شدن انتقال مارتینز به اتلتیکو، راهی فینالست لیگ قهرمانان شد و از این به بعد در ورزشگاه تورین بازی خواهد کرد. بعد از این که توز از یوونتوس رفت، مانژو به عنوان جایگزین راهی ایتالیا شد و پازل مهاجمان را تکمیل کرد. او برای به دست آوردن جایگاهی ثابت، باید با موراتا و یورنته رقابت کند.

/ از اتلتیکو به یوونتوس/ 19 میلیون یورو

3 - ایمبولا/ از مارسی به پورتو/ 23 میلیون یورو
میلان، والنسیا، وستهام و ساوتهمپتون از مشتریان اصلی این بازیکن بودند، اما سرانجام او به سمت لیسبون پرواز کرد و بازیکن تیم پورتو شد. هزینه 23 میلیون یورویی انتقال او، یک رکورد برای باشگاه پورتو است. بازیکن 22 ساله، می‌تواند فصلی درخشان در پورتو داشته باشد. در سال‌های آینده از این بازیکن اخباری بیشتری در تیم هایی بزرگ خواهید شنید.

/ از مارسی به پورتو/ 23 میلیون یورو

2 - جفری کوندوگبیا/ از موناکو به اینتر میلان/ 35 میلیون یورو
این بازیکن 22 ساله، نقطه کلیدی میلانی ها برای تغییر در فصل آینده است. او با هر دو باشگاه شهر میلان مذاکره کرد و در نهایت تصمیم گرفت راهی تیم آبی پوش شهر بشود. او فصل گذشته با موناکو به جمع 8 تیم برتر اروپا رفت. کوندوگبیا یک بازیکن قدرتی و دریبل زن است.

/ از موناکو به اینتر میلان/ 35 میلیون یورو

 

 

1 - گونزالو کاسترو/ از بایر لورکوزن به دورتموند/ 11 میلیون یورو
توماس توخل از این فصل به عنوان جایگزینی برای یورژن کلوپ بر نیمکت زنبورهای زرد خواهد نشست. اولین خرید او برای ساختن دورتموند جدید، کاسترو است. او بازیکنی بسیار شبیه به گوندوغان است. فصل درخشانی داشته و قصد دارد برای ادامه درخشش، نزد سرمرببی سابق خود برود.

 از بایر لورکوزن به دورتموند/ 11 میلیون یورو

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =