ایسنا نوشت: معاون عملیات قرارگاه ظفر گفت: با توجه ازدحام زائرین در مرزهای خروجی کشور تقاضا داریم زائرین به توصیه‌های ایمنی و امنیتی خادمین خود در قرارگاه ظفر توجه کنند.

سرهنگ محمد کرمی اظهار کرد: قرارگاه ظفر ناجا با توجه به مأموریت مردم یاری در زمان‌های گوناگون به‌خصوص مأموریت ایجاد تسهیلات در امر تردد زائرین در شهرهای مرزی کشور توانسته با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود مانند پلیس‌های تخصصی و نهادهای خدمات رسان، اقدامات بسیار خوبی را در این راستا انجام دهد که تا به این لحظه هیچ مشکلی در این امر مشاهده نشده است.

وی گفت: از همه زائرین و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) تقاضا داریم به‌هیچ‌وجه بدون در دست داشتن ویزا و گذرنامه به مرزهای خروجی استان‌های ایلام و خوزستان مراجعه نکنند.

معاون عملیات قرارگاه ظفر بابیان اینکه نیروهای یگان‌های ویژه در استان‌های مجاور نیز به خدمت‌رسانی به زائرین مشغول‌اند، گفت: نیروهای یگان‌های ویژه در قالب قرارگاه ظفر در استان‌های مجاور نیز مستقر هستند که حضور این نیروها در تأمین نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت است و از زائرین انتظار می‌رود تا به توصیه‌های ایمنی و امنیتی خادمین خود در قرارگاه ظفر توجه کنند تا هیچ‌گونه مشکلی در این راستا به وجود نیاید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =