امسال 12 هزار و 123 نفر در سراسر کشور برای کاندیداتوری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند اما حدود نیمی از این تعداد امکان حضور در این رقابت انتخاباتی را ندارند.

نتایج بررسی شکایت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان اعلام شده اما توزیع استانی کسانی که به عرصه انتخابات بازگشته‌اند، چگونه است؟ اینجا را ببینید.

رئیس جمهور گفت: امروز روز قدردانی از سرداران فداکار صحنه دفاع بین المللی از یک ملت است. اینجا را ببینید.

فرهنگ

فیلم «دختر» تازه ترین ساخته رضا میرکریمی در کاخ جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. اینجا را ببینید.

عوامل فیلم «بارکد» در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر حاضر شدند. اینجا را ببینید.

اقتصاد

تولد هر موجودی مسئولیت جهان را در قبال خود سنگین تر می کند. اینجا را ببینید.

دنیای اقتصادبه نقل از رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ایتالیانوشت :مقرر شده تا شرکتی ایرانی- ایتالیایی میان ایران خودرو و فیات ایجاد شود و فیات می‌تواند رقیب قیمتی برای محصولات پژو و فولکس‌واگن باشد. اینجا را ببینید.


بین الملل

تحقیقات روزنامه واشنگتن پست و پایگاه خبری بازفید نشان می‌دهد، دومین عضو انگلیسی "جوخه اعدام داعش" موسوم به "گروه بیتلز"، یک لندن‌نشین 32 ساله با نام الکساندر کوتی است. اینجا را ببینید.

رییس جمهور با اهدای نشانهای درجه یک لیاقت و درجه سه خدمت و نیز لوح زرین سپاس از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در بخشهای دیپلماتیک، فنی و حقوقی و نیز خانواده شهدای هسته ای تجلیل کرد. اینجا را ببینید.

جامعه

اوایل بهمن ماه بود که دختر جوانی نزد مأموران کلانتری 139 مرزداران فاش کرد دو گوشی موبایلش از سوی راننده جوان یک ارابه شیشه دودی به سرقت رفته است اینجا را ببینید.

پرونده ٢ دختر نوجوانی که با گره زدن ملحفه‌ها و پتوها به نرده‌های پنجره اتاق خواب تصمیم داشتند خود را از طبقه چهارم به پایین برسانند تا به قرار دوستانه‌شان برسند، روز گذشته در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی مهر مختومه خورد. اینجا را ببینید.

ورزش

تمرین تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس پس از بازی با ذوب آهن برگزار شد و برانکو ایوانکوویچ در اتفاقی عجیب از سوشا مکانی به عنوان هافبک راست استفاده کرد. اینجا را ببینید.

سرمربی الجیش قطر گفت: سال پیش هم در همین زمان‌ها ایران بودیم و می‌دانیم بازی سختی مقابل نفت داریم. اینجا را ببینید.

دانش

برای انجام بسیاری از کارها روشی خلاقانه و علمی وجود دارد که می‌تواند انجام آن را آسان‌تر کند. کار کندن پوست تخم مرغ پخته را یک محقق به روشی جالب انجام داده است. اینجا را ببینید.

عکس روز ناسا به تصویری از یک جغد اختصاص پیدا کرده است؛جغدی که در مرکز نگهداری حیوانات کارولینای شمالی جیغ‌هاش نظر همه را به خود جلب می‌کند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

قیمت نکسوس 5 ایکس ساخت ال جی در بازار ebay به 276 دلار رسید. اینجا را ببینید.

مارک زاکربرگ،‌ مدیرعامل فیس‌بوک از جف بزوس، مدیرعامل آمازون عبور کرد تا پنجمین ثروتمند دنیا شود. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

در حاشیه انتشار عکس‌هایی از پوشش متنوع بازیگران درجشنواره فیلم فجر اینجا را ببینید.

چند روز پس از لغو تحریمهای ایران، اولین محموله فرشهای ایرانی وارد فروشگاه های فرش لس آنجلس شد که به نوشته لس آنجلس تایمز، موجب شادی بسیاری از تاجران فرش و رونق این بازار در آمریکا شده است. اینجا را ببینید.

چندرسانه ای

گزارشگر یک شبکه تلویزیونی هنگام گزارش زنده از صحنه های نبرد در سوریه، با صحنه اصابت موشک در چند قدمی خود و تیم همراهش مواجه شد. اینجا را ببینید.

ارتش سوریه در نبردهای چند روز اخیر در حومه شهر حلب که آغازیست بر عملیات گسترده آزادسازی این استان، برای نخستین بار از ده‌ها تانک تی-90 استفاده کرد که چندی پیش از روسیه دریافت کرده بود. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

رئیس جمهور سابق در تازه ترین موضع گیری سیاسی خود پیش بینی کرد اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد. اینجا را ببینید.

رییس جمهور به پاس قدردانی از زحمات وزیر خارجه و همراهانش در جریان تصویب برجام به آنها نشان لیاقت و مدیریت اعطا کرد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبرها

صلاحیت نوه گرامی امام خمینی برای حضور در انتخابات مجلس دهم توسط شورای نگهیان تایید شد. اینجا را ببینید.

کارلوس می گوید در فلسفه کاری او جایی ندارد که بخواهد همکارش برکنار شود. اینجا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =