عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس معتقد است که محمود احمدی نژاد با اقدام به شکایت از استحاق جهانگیری دست پیش را گرفته است و در حال کلید زدن یک جنگ سیاسی با دولت یازدهم است.

براهیم نکو در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص شکایت رئیس دولت دهم از معاون اول دولت حسن روحانی خطرنشان کرد: به نظر می رسد در حال حاضر ، یک جنگ سیاسی تمام عیار از سوی احمدی نژاد و یارانش با یاران حسن روحانی در حال شکل گیری است تا بتوانند برای بهره برداری در انتخابات مجلس دهم فضا سازی‌هایی صورت دهند.اینجا را ببینید.

تشبیه خباز از تخلفات گذشته دولت

معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس جمهور، تخلفات دولت قبل که مورد اشاره جهانگیری قرار گرفته را قطره ای از یک دریا خواند که شرح کاملش نیازمند نوشتن یک مثنوی 70 من است.اینجا را ببینید.

مستندات جهانگیری از تخلفات 294 میلیارد دلاری احمدی نژاد

بسته شدن پرونده دولت گذشته با باز شدن یک به یک پرونده های تخلفات مالی این دولت همراه بود. اعضای دولت یازدهم که به تعبیری "ویرانه ای" تحویل گرفته بودند هر روز گوشه ای از این ویرانی ها را با مردم در میان می گذاشتند.اینجا را ببینید.

اخیرا خبری مبنی بر شکایت محمود احمدی‌نژاد از اسحاق جهانگیری منتشر شد که دفتر معاون اول به آن پاسخ داد.اینجا را ببینید.

رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در واکنش به شکایت احمدی نژاد از جهانگیری، گفت: او اگر حرفی داشت، ابایی برای بیانش نداشت.اینجا را ببینید.

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران علت شکایت احمدی نژاد از اسحاق جهانگیری را مخدوش کردن موفقیت های اخیر دولت دانست و افزود: احمدی نژاد با ارائه این شکایت می خواهد ، توجه و موفقیتی که به نفع دولت در زمینه انعقاد توافق وین به وجود آمده را ، مقداری کدر کند .اینجارا ببینید.

اشک های ظریف

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در سفر دوره ای خود به منطقه پس از ورود به عراق به زیارت حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در کربلا رفت.اینجا را ببینید.

علیزاده طباطبایی وکیل دادگستری که وکالت مهدی هاشمی را نیز برعهده دارد به یکی از روزنامه های صبح درباره وکالت خواهر مشایی خاطره ای را نقل کرد. اینجا را ببینید.

از ما می خواستند فقط حمایت کنیم

تابش نماینده اصلاح طلب مجلس گفت:در دولت قبل رسما مجلس در خصوص مذاكرات هسته‌اي يك نقش تشريفاتي داشت و در آن جو و فضاي خاص از ما مي‌خواستند كه در موضع‌گيري‌ها فقط حمايت كنيم و جايي براي كوچك‌ترين انتقادي حتي توسط نماينده مجلس هم وجود نداشت.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =