تسنیم نوشت:

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ما ائتلاف و وحدت زیر چتر جامعتین را قبول داریم و مطمئنیم با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید.

 اسدالله بادامچیان در اجلاس دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت و ائتلاف اصولگرایان در انتخابات آینده اظهار داشت: شرایط انتخابات آینده با انتخابات گذشته متفاوت است و امروز همه جریان‌ها و تشکل های اصولگرایی ضرورت وحدت را حس و درک کرده و بر آن تاکید دارند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات هم کشور با مسئله رویارویی نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه‌ای با استکبار و پدید آمدن گروه‌های تروریستی روبرو هستیم و شرایط خاص خودمان را داریم. مسئله مذاکرات، شرایط خاصی را به وجود آورده است.

بادامچیان تصریح کرد: در این موقعیت حساس اصولگرایان باید به وظیفه و تکلیف خود عمل کنند تا امروز نیز تا انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی به سمت تکامل نظام حرکت کند و از اینها مهم‌تر باید مشکلات کشور را حل کنیم چراکه کشور به یک فضای همدلی در داخل نیاز دارد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: ما با تحقق همگرایی در جریان اصولگرایی وارد رقابت‌های درونی با خود نخواهیم شد و خوشبختانه جلسات خوبی برای همگرایی اصولگرایان تشکیل‌شده است. ما ائتلاف و وحدت زیر چتر جامعتین را قبول داریم و مطمئنیم با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید.

مسئول کمیته استان‌های شورای همگرایی اصولگرایان تاکید کرد: مجموعه اصولگرایان به دنبال همگرایی هستند و در استان‌ها می‌بینیم این ضرورت بیشتر نیز درک شده است.

وی افزود: عده‌ای برای عدم همگرایی اصولگرایان در بیرون تئوری سازی می‌کنند اما تلاش‌های آنها به ثمر نخواهد نشست زیرا وحدت و همگرایی ضرورت است و ما راهی جز وحدت نداریم.

بادامچیان با اشاره به جلسه سه جانبه موتلفه، پایداری و ایثارگران گفت:‌ ما در این جلسات به این نتیجه رسیدیم که باید افراد اصولگرای مفیدی به مجلس بروند تا مشکلات مردم را حل کنند. تصمیم ما بر این است که به‌جای دعواهای سیاسی به دنبال حل مشکلات اصلی مردم باشیم. ما برای حل این مشکلات مردم به چهره‌های صادق و لایق نیازمندیم که مقتدر بوده و زور نگویند.

وی افزود: اصولگرایان بدون هرگونه سهم خواهی باهم وحدت کنند، چراکه همه جریان‌های اصولگرا در اصول یکی هستند و اصول را قبول دارند و خوشبختانه مشترکات بسیار زیادی میان احزاب و جریان‌های اصولگرایی وجود دارد و انشاء الله در انتخابات آینده به فهرست مشترک خواهیم رسید.

45213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =