ایرنا نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید برای نفت 40 و 75 دلاری سناریوهای مختلفی تنظیم کرده است و حتی برای زمان پس از تحریم ها هم سناریو دارد.

علی ربیعی که به استان مازندران سفر کرده است شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از شهدای شیرگاه در مسجد جامع این شهر افزود: تلاش ها و مجاهدت هایی که در سالهای نخست انقلاب از سوی مردم صورت گرفت باعث شده که امروز نمایندگان جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه بر سر میز مذاکرات بنشینند و از منافع ملی مردم ایران حمایت کنند و این در حالی است که کشورهای غربی نیز با احترام به این موضوع توجه دارند.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم بر منافع آحاد جامعه تاکید دارد و از کسانی که در داخل و یا خارج در مقابل منافع مردم قرار گیرند، قاطعانه می ایستد.

وی با اشاره به رشد اقتصادی حاصل شده در دولت تدبیر و امید گفت: برای سال آتی رشد اقتصادی پنج درصدی را پیگیری می کنیم هرچند که برای توسعه و اشتغال در کشور نیازمند رشد اقتصادی هشت درصدی هستیم.

وی یادآور شد: دولت مصمم است که مبارزه با فقر را در زمینه های درمانی، غذایی و آموزشی پیگیری کند و تاکنون گامهای ارزشمندی هم برداشته است.

به گفته ربیعی یکی از گامهای مهم دولت در چندماه گذشته بیمه کردن هشت میلیون نفر از جمعیت کشورمان بوده است که آنان پوشش بیمه درمانی نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین حمایت غذایی از خانوارهایی که با مشکل فقر غذایی مواجه هستند از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است.

ربیعی مردم را سرمایه های اجتماعی کشور عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم بر صداقت و شفاف سازی اهتمام جدی دارد و همواره بر اعتماد دوسویه میان دولت و مردم تاکید می کند زیرا اعتماد مردم به دولت سرمایه بی نظیری است که هیچ چیز جای آن را نمی تواند بگیرد.

وی به مردم شیرگاه گفت: دولت برای توسعه راه در شهرستان شیرگاه 107 میلیارد تومان تخصیص داده است . ساخت بیمارستان را در این شهرستان به طور جدی پیگیری می کنم.

به گفته وزیر کار، برای توسعه نیازمند رشد اقتصادی هستیم اما پیش از رسیدن به چنین رشدی سیاست اشتغال بزرگ بنگاه کوچک را پیگیری خواهیم کرد.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =