۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

مهر نوشت: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران صبح امروز داربست‌هایی را در پیاده‌راه ۱۷ شهریور نصب کرده که با مقاومت مردم روبرو شده است.

ابوالفضل قناعتی با بیان اینکه قرار بود شهرداری ۱۴ اردیبهشت‌ماه برنامه‌های خود را برای حل مشکلات اهالی پیاده‌راه ۱۷ شهریور به شورا بیاورد، گفت: اهالی که منتظر تعیین تکلیف وضعیت این خیابان توسط شورا هستند، صبح امروز مشاهده می‌کنند که شهرداری داربست‌هایی را در این پیاده‌راه نصب کرده است که به تصور آنکه طرح جدیدی برای این پیاده‌راه پیش‌بینی شده مقاومت کرده و داربست‌های نصب شده را جمع‌آوری می‌کند.

او ادامه داد: اگر این طرح در ادامه طرح گذشته‌ای است که در شورا مطرح شده، اجرای آن بلااشکال است اما اگر طرح جدیدی است، اجرای آن قبل از آنکه برنامه‌های شهرداری در خصوص این خیابان به شورا ارائه شود، نادرست بوده است.

همچنین یکی از اهالی پیاده‌راه ۱۷ شهریور طی تماس تلفنی با خبرنگار اعلام کرد در حالی که تمام اهالی منتظر بازگشایی این پیاده‌راه هستند، انجام این‌گونه فعالیت‌ها جز تحریک اهالی که ۵ سال است بابت این طرح سختی کشیده‌اند، حاصلی ندارد.

او با بیان اینکه قرار بود امروز جلسه‌ای با معاون خدمات شهری شهردار تهران در خصوص این پیاده‌راه با اهالی برگزار شود، گفت: اهالی برای آنکه تنها خواسته‌شان بازگشایی کامل این پیاده‌راه است، این ملاقات را لغو کردند.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =