۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳

فیلم "ساکن طبقه وسط " ساخته شهاب حسینی از چند روز دیگر مجددا در سینماها اکران خود را آغاز می کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،این فیلم که در مهر و آبان سال 93 در سینماها اکران شده بود قرار است از 16خرداد بار دیگر در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شود.این تصمیم گروه هنر وتجربه ،به دلیل موفقیت بی نظیر شهاب حسینی در جشنواره کن صورت گرفته وبه نوعی تقدیر از این بازیگر مطرح سینما محسوب می شود .

"ساکن طبقه وسط " اولین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان هست که در زمان اکران خود با بی مهری هایی مواجه شد و حالا گروه هنر وتجربه تصمیم گرفته این فیلم را در سینماهای گروه خود اکران کند.به اعتقاد اعضای سیاستگذاری گروه هنر وتجربه ،این ساخته شهاب حسینی فیلمی کاملا هنری و تجربی است که متاسفانه در زمان خود با بی مهری هایی مواجه شده است .

این فیلم به قلم دکتر محمد هادی کریمی به نگارش درآمده است وشهاب حسینی در «ساکن طبقه وسط» در ٣٨ نقش متفاوت بازی کرده است.هنگامه قاضیانی ، فرهاد اصلانی، محمد هادی کریمی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمد علی شادمان، فخرالدین صدیق شریف، کیانوش گرامی، مانی کسراییان، سحر قریشی و فرید سماواتی از بازیگران این فیلم هستند.امیر سماوات تهیه کننده این فیلم سینمایی است .

فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه‌ای در زندگی او رخ می‌دهد.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    خوشحالم، امیدوارم مردم با حضور پررنگشون نشون بدن شهاب براشون تا چه حد عزیزه، این بازیه سخت، کارگردانیه کار و اینهمه بازیگر صاحب نام ارزششون بیشتر از فیلمهای بی محتوائیست که این روزها رکورد می شکند بیائیم یکبار برای نخندیدن به سینما برویم و یکبار نشان دهیم سوپراستار واقعیه سینمای ایران کیست، نه چشم آبیست نه مانکن و مدل نه عروسک نه کسی که فقط می خنداند او برای ایران افتخاری آفریده که با حضورمان در سالن سینما نه در فرودگاه کنار مسجد و.... باید بگوئیم سوپراستار مردمی تنت همیشه سلامت و خدا را شکر که ایران تو را دارد.