میزان نوشت:

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران با اشاره به افزایش تعداد خانوارهای اجاره نیشن در استان تهران اعلام کرد: طی 18 روز نخست آذر ماه سال جاری 9603 قرار اجاره به ثبت رسید این در حالیست که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8442 مورد برآورد شد.

حسام عقبایی با اشاره به سیر نزولی نرخ اجاره بها در بازار مسکن طی سال جاری ادامه داد: پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری شاهد کاهش 10 تا 15 درصدی نرخ اجاره در بازار باشیم.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران، با اعلام این که بازار اجاره از قیمت مسکن تبعیت می کند ادامه داد: در سال جاری شاهد افزایش قیمت مسکن نبودیم از این رو نرخ اجاره هم به تبعیت از قیمت بازار مسکن تعیین می شود.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: امسال هم پیشنهاد می‌شود موجران و مستاجران با رقم توافقی و منطقی قرارداد سال گذشته خود را تمدید کنند.

او با بیان اینکه تمدید قرارداد با رقم منطقی به نفع هر دو طرف مستاجر و موجر است گفت: مستاجران و موجران می‌توانند با توافق منطقی از متحمل شدن هزینه‌های جانبی ناشی از جابه‌جایی مستاجر جلوگیری کنند.

عقبایی پرداخت وام 80 میلیونی به اقشار کم درآمد را در جامعه مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: سیاست وزارت مسکن در پرداخت تسهیلات فوق می تواند یک محرک بسیار خوب برای ارتقا و رونق بیشتر به بازار مسکن باشد.


رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک استان تهران، با اعلام این که وام 80 میلیونی که قرار است به متقاضیان داده شود وام مفیدی خواهد بود گفت: پرداخت این وام قدم خوبی برای به وجود آوردن رونق نسبی در بازار مسکن است.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =