سامانه حمل مویرگی نشریات/ تسهیل دسترسی مردم به مطبوعات کاغذی

سامانه حمل مویرگی نشریات با هدف تسهیل دسترسی مخاطبان به نشریات و کاهش هزینه‌های ارسال،‌ پس از استان آذربایجان شرقی از ابتدای مردادماه در استان خوزستان نیز با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تمامی نشریات سراسری و محلی می‌توانند با رعایت شرایط و تکمیل فرم درخواست از این امکان بهره مند شوند.

تفصیل طرح و شرایط بهره برداری:‌

١) ارسال روزانه به شش مسیر اصلی استان صورت می‌گیرد.

٢)‌ چنانچه  بهره برداران  تا ساعت ٨ صبح سهمیه نقاط زیر مجموعه را (بسته بندی شده) به تفکیک خطوط ارسال تحویل مجری دهند بار آنها در همان روز ارسال می شود.(آدرس بارانداز مجری:‌ فرودگاه اهواز - پارکینگ خودروها - محل توزیع نشریات آقای امیر باسردویی شماره تماس: ٠٩١٦١١٦٣٠٧٠ و مدیر هماهنگی در تهران آقای قاسمی شماره تماس: ٠٩١٢٥٣٣٣٣٢٥ .

٣)‌ درج روزانه " نام نماینده" و " محل تحویل " روی بسته‌ها و ارائه فهرست نمایندگان به همراه آدرس و شماره تماس در ابتدای کار الزامی است. هر گونه تغییر در نام، آدرس و شماره تماس باید در گزارش‌های اصلاحی تحویل مجری شود. مجری از تحویل بسته‌های فاقد مشخصات مذکور خودداری خواهد کرد.

٤) مجری تعهدی در خصوص کسری احتمالی داخل بسته‌ها ندارد و رسیدهای رد و بدل شده از تعداد کیسه یا بسته،‌ میان نماینده بهره بردار و مجری از یک طرف، و رسیدهای تحویل به نمایندگان که توسط راننده هر خط اخذ می‌گردد از طرف دیگر، مبنای کار خواهد بود.

٥) در صورت عدم تحویل (رأس ساعت مقرر)‌ زمان انتظاری پیش بینی نشده است و مجری تعهدی در خصوص ارسال سهمیه‌های جامانده ندارد. ضمناً‌ حرکت و یا تحویل سهمیه نمایندگان در خطوطی که شرایط غیر معمول جوی دارند و یا مسیر تردد مسدود باشد، لغو خواهد شد.

در صورتی که هواپیمای حامل نشریات از تهران به هر دلیلی باتأخیر در اهواز فرود آید حتی المقدور حرکت خودروها از اهواز هم  با تأخیر انجام می‌شود.

٦) نشریات برگشتی، هر دو هفته یکبار (اولین روزکاری هفته) از نقاط زیر مجموعه جمع آوری می‌شود. چنانچه برگشتی‌ها در بسته بندی مجزا (به تفکیک بهره برداران) و لا اقل، نخ پیچ شده با الحاق برگه یا بیجک مربوط به هر بهره‌بردار، تحویل راننده نشود، پذیرش نخواهد شد.

٧)برگشتی ها در محل بارانداز شهر اهواز به بهره برداران تحویل داده خواهد شد و در صورت عدم مراجعه بموقع بهره‌بردار،‌ مسئولیتی متوجه مجری نخواهد بود.

٨) مجری یا راننده، تعهدی در خصوص وصول مطالبات بهره برداران از نمایندگان ندارند.

٩)در صورت عدم حضور نماینده‌ای در طول مسیر و مشخص نبودن نقطه جایگزین تحویل (فروشندگان اطراف یا ... ) به دلیل جلوگیری از اتلاف وقت و پیشگیری از اختلافات مالی بعدی،‌ راننده از تخلیه سهمیه آن نقطه خودداری خواهد کرد.

١٠) با عنایت به تأمین هزینه‌های اجرای طرح توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استفاده از این طرح رایگان  است و هزینه‌ای متوجه بهره برداران نخواهد بود.

١١) سامانه مویرگی صرفاً‌ برای حمل نشریات تدارک دیده شده است و قراردادن اقلامی غیر از نشریه در بسته ممنوع بوده و مسئولیت آن به عهده بهره‌بردار است.

١٢) مسیرهای ٦ گانه که خودروهای ویژه طرح، هر روز ساعت ٨ از اهواز حرکت می کنند به شرح زیر است:

۱- شوش- دزفول- اندیمشک

۲- شوشتر- مسجدسلیمان

۳- هفتگل- باغ ملک- ایذه

۴- رامهرمز- بهبهان

۵- بندر امام خمینی- ماهشهر- امیدیه

۶-شادگان- آبادان- خرمشهر

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =