کارگری افعانی که پنهانی پزشکی می‌خواند/ پخش اپیزود «خالد» از سریال «چرخِ فلک»

اپیزود «خالد» به کارگردانی بهرام عظیم‌پور از سریال «چرخِ فلک» در دو قسمت، امشب شنبه و یکشنبه ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،بازیگران این اپیزود عبارتند از: امیر آقایی، حسین سلیمانی، قاسم زارع، خسرو احمدی، محمودرضا رحیمی، توفان مهردادیان، داوود ذاکری، بهمن ملکی، ستاره حسینی، مهسا هاشمی و مریم امینیان.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده: ظهیر برای پیدا کردن برادرش خالد از افغانستان به ایران آمده است. خالد همزمان با کارگری در ساختمان، پنهانی از خانواده در حال تحصیل در رشته پزشکی است. در این میان حادثه ای برای خالد رخ می دهد که صاحب کار او مهندس فرید بهرامی به کمکش می‌آید.

پخش سریال جدید شبکه یک با عنوان «چرخ فلک» از شنبه 26 تیر ماه آغاز شده و همزمان آخرین روزهای تصویربرداری نیز در تهران در حال انجام است.

این سریال اپیزودیک که کارگردانی آن را عزیزا... حمیدنژاد، بهرام عظیم پور و احسان عبدی پوربه عهده دارند، به تهیه کنندگی مجید مولایی تولید می شود.

امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، لیلا اوتادی، میلاد کیمرام، آشا محرابی، شبنم مقدمی، کیهان ملکی، بهناز جعفری، حسین سلیمانی، لیندا کیانی، فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، بهرام ابراهیمی، مهوش صبرکن، کامبیز دارابی، علیرضا جعفری، ترلان پروانه، فرزانه نشاط خواه، اندیشه فولادوند و ... از جمله بازیگرانی هستند که در اپیزودهای مختلف این سریال بازی داشته‌اند.

این سریال در مرکز امور نمایشی سیما تولید می‌شود و از عوامل مشترک آن می‌توان به تهیه کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، تدوین: حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، مدیرتولید: حیدر زرقومی،عکاس: علی حمیدنژاد، تصویربردار پشت صحنه: سونیا پورمیرزا علی و مشاور رسانه ای: هادی داداشی اشاره کرد.

57245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 559237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    5 8
    جزء معدود سریالهایی هستش که تو این چند سال از رسانه ملی می بینیم.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    1 7
    " افعان " درسته . افغانی واحد پوله
  • ایرانی DE ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
    27 8
    مدتی است که تلویزیون بطور غیر مستقیم در خصوص افغانی ها تبلیغ میکنه و وجودشون رو تایید میکنه مثل همین سریال و یا خندوانه و چندتا برنامه دیگه . صدا و سیما به جای اینکه بازتاب دهنده خواست عمده مردم یعنی بازگرداندن افاغنه به کشورشون باشه به بهانه هایی مثل زبان مشترک سعی در جا انداختن حضور آنهاست که با خواست اکثریت برای خروج افاغنه ناسازگار است
    • بی نام US ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
      5 3
      صد در صد موافقم.
    • تهرانی A1 ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
      1 3
      بالاخره باید این روز میرسید که حالا رسیده، یک واقعیته افغاستان از هزاران سال بخشی از ایران بوده و همین صد و چند سال پیش با تزویر و زور انگلیس و بی عرضگی قاجار از ایران جدا شد. مثل بقیه قسمتهای جدا شده از ایران، بحرین و گرجستان و ارمنستان و آذربایجان و بیشتر قفقاز، که هر ایرانی درد این ضعف تاریخی را هنوز حس میکنه. حالا وقتشه افقانستان به ایران برگرده. مردمش که شرافتمندانه به سرزمین مادری یعنی ایران بزرگ خدمت کردند خالا هم رک و صریح به این بازگشت باید رسمیت داد. هم زبان هم تاریخ هم فرهنگ.
    • بی نام US ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
      5 1
      تهرانی عزیز مثل اینکه تا حالا با افغانی ها رابطه نزدیک نداشتی وگرنه این حرف رو نمی زدی.
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    6 1
    آخی موضوع در خصوص ایرانی کم آوردین رفتین سراغ افغانی ها؟ یک سر به سیستان و بلوچستان بزنید ببنید بچه ها در کپر و روی نایلون درس میخونن و نمونه مدرسه آجری رو هم که دیدید روی سر معلمش خراب شد و باعث مرگش از تلاش این آدمها باید فیلم ساخته بشه . حالا رفتین از درس خواندن افعانی فیلم ساختین؟ چی شده افغانی ها عزیز شدن ؟ دست بردارین از این ریاکاری
  • ف A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    4 3
    خانم یا آقای ایرانی بنده با نظر شما موافقمضمن اینکه این همه جنایت داره تو کشور ما توسط همین افغانیها صورت می گیره اما دریغ از یه هشدار که برید بابا مملکت خودتون با زیر قیمت کارها رو میگیرن یه نمونه اش پدر خود من به خاطر وجود همین افغانیها الان شش ساله بیکاره ای بابا
    • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
      5 2
      ما ایرانی ها بدجوری نژاد پرست هستیم و عین خیالمان نیست