حضور  پرشور مرد‌م خرم آباد  در راهپیمای شکوهمند 22بهمن

مراسم راهپیمائی 22 بهمن در شهر خرم آباد و شهرستان های استان با حضور پرشور واستثنایی مردم قد شناس لرستان از ساعت اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،مردم لرستان همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» و ... مراتب انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

این مراسم در شهرستان خرم‌آباد از ساعت 9 صبح امروز از میدان شهدا، پل انقلاب، خیابان انقلاب به سمت میدان 22 بهمن آغاز شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عشایر لرستان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور دارند و در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» در دست دارند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام می‌کنند.

سخنران این مراسم در خرم‌آباد سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور است.

حضور کاندیدها و طرفداران‌شان در این مراسم پررنگ بود.

این مراسم در سایر شهرستان‌های پلدختر، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، ازنا، نورآباد، الشتر، و ....برگزار شد .

‌راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از طیف‌های مختلف صنفی و سنی در خرم‌آباد و سایر شهرستان‌های استان لرستان برگزار شد.

در راهپیمایی امروز در خرم‌آباد عشایر لرستانی با لباس‌های محلی در راهپیمایی شرکت کردند که این صحنه‌ها یاد و خاطره مبارزین عشایر لرستان در بهمن 57 در برابر رژیم ستم‌شاهی را در یادها زنده می‌کرد.

راهپیمایی 22 بهمن امسال تحت تاثیر انتخابات 7 اسفند قرار گرفته بود به نوعی که شاهد حضور کاندیدهای مختلف و طرفداران آنها از طیف‌های سیاسی و با رنگ‌های مختلف بودیم.

توزیع بروشورهای انتخاباتی کاندیداها در راهپیمایی امروز توسط طرفداران کاندیدها از حاشیه‌های مهم راهپیمایی بود.

در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال شاهد حضور پیرمردها و پیرزن‌های سالخورده‌‌ای بودیم که علی‌رغم شرایط سخت جسمانی بار دیگر در میعادگاه بیعت با نظام و ولایت شرکت کرده بودند.

در مراسم امسال سرود جمهوری اسلامی ایران توسط 1357 دانش‌آموز خرم‌آبادی اجرا شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعارهایی نظیر 22 بهمن ماه یوم‌الله، یوم‌الله، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی و .... بیعت خود را با نظام اسلامی و ولایت نشان داده و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا نیز انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه غرب نشان دادند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =