برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پرسپولیس در درفشی‌فر حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مربی کروات در مورد محسن بنگر و اشتباهاتی که در بازی با پدیده داشت گفت: «من در مورد بازیکن خاصی نظر نمی‌دهم. طبیعی است که بعضا اشتباهاتی پیش بیاید. من رفتار طرفداران را تایید نمی‌کنم. آن عده که به این بازیکتن توهین کردند نباید به این صورت با بازیکنان برخورد کنند. من به شخصه با انگیزه بازیکنی مشکلی ندارم.»
او در مورد بازی برابر پدیده و دو نیمه متفاوتی که داشت گفت: «در حقیقت به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. توقع و استحقاق ما در این مسابقه پیروزی بود. مساوی عادلانه نبود. بازیکنان پدیده دویدند و جنگیدند و امتیاز لازم را کسب کردند. بازی های اول شرایط خاص خودشان را دارند. 2 گل زدیم و 5 گل نزدیم. قبلا هم گفته‌ام همه بازیکن ها در یک سطح نیستند. 4-5 بازیکن ما جدیدا به تیم اضافه شده بودند و 2 هفته با تیم تمرین داشتند. طبیعی بود که هماهنگی لازم را نداشته باشند.»
برانکو ادامه داد: «تیمی که حمله می کند، از تیمی که دفاع می‌کند انرژی بیشتری صرف می کند. نیمه دوم بازیکنان ما خسته بودند. ما تاکتیک خود در این 2 نیمه را عوض نکردیم، تنهاعدم هماهنگی و خستگی باعث شد بازی جوری دیگر پیش برود.»
برانکو در مورد حاتمی گفت: «او بازیکن خوبی است. همانطور که حیدریه خوب است. اما او 10 روز مانده به بازی ها به تیم اضافه شد و هماهنگی لازم با تیم را نداشت.»
او ادامه داد که منظورش از قهرمانی فقط برای مسابقات لیگ نیست و در جام حذفی هم با قدرت می جنگد. هواداران مسلما مانند بازی اول صبور خواهند بود.
مربی کروات افزود: «ماجرای استعفای عبدی به دلیل اختلاف با من را، اولین بار از زبان شما (خبرنگاران) شنیده‌ام. با کسی اختلاف ندارم و طبیعی است که هر کدام از اعضای هیات مدیره حق نظر دادن دارند و طبیعی است که حسین عبدی مربی است که شیوه خاص خودش را دارد و این از خوبی فوتبال است که هرکسی طرز تفکر خودش را دارد.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =