ترکیب پرسپولیس این هفته نسبت به هفته گذشته متحول خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ البته دلیل این تحول، نتیجه تساوی مقابل پدیده مشهد نیست. پرسپولیسی ها در هفته اول نتوانستند پدیده را در تهران شکست بدهند و حالا در هفته دوم، برانکو ترکیبی متفاوت را به میدان خواهد فرستاد. پرسپولیس البته اگر مقابل پدیده برنده هم می شد، این تغییرات ناگزیر بود.
پرسپولیس در هفته اول با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، رامین رضاییان، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، مهرداد کفشگری، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، میلاد کمندانی و علی علیپور به میدان رفت اما این ترکیب برای برانکو اجباری بود. او چندین بازیکنش را در اختیار نداشت و مجبور بود از بازیکنان جوان تر استفاده کند.
مهدی طارمی، سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، اومانا و بنتسون بازیکنانی بودند که به دلایل مختلف در هفته اول حضور نداشتند. حالا از هفته دوم، غیر از سوشا که محرومیتش سه جلسه ای است، بقیه بازیکنان می توانند به میدان بروند و اگر برانکو بخواهد از تمام این 5 نفر استفاده کند، تقریبا نیمی از ترکیب پرسپولیس عوض می شود.
غلام فتح آبادی پیشکسوت پرسپولیس درباره این موضوع می گوید: «پرسپولیس هنوز به هماهنگی نرسیده. در بازی با پدیده هرچه به اواخر بازی رسیدیم دیدیم که بازیکنان خسته تر شدند و اکثرا به جای پاسکاری، رو به تکروی آوردند. بازیکنانی که هفته اول به میدان رفتند اکثرا کم تجربه و جوان بودند. حالا به درایت برانکو بستگی دارد که در هفته دوم چه بازیکنانی را بگذارد روی نیمکت و از کدام بازیکنان دفاع کند.»
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در یک مسابقه کنار هم بازی کرده اند و حالا بقیه آن ها باید به تیم اضافه شوند. در این صورت ممکن است عدم هماهنگی تیم بیشتر به چشم بیاید. این موضوعی است که فتح آبادی هم تاییدش می کند و می گوید: «با اضافه شدن بازیکنانی که هفته قبل نبودند، وضعیت سخت می شود. شاید پرسپولیس با اضافه شدن این بازیکنان بهتر شود اما هماهنگی به وجود نخواهد آمد.
این مانده به درایت برانکو که چه بازیکنانی را بگذارد روی نیمکت و از بازیکنانی که با استقلال خوزستان بازی دارد و در گرمای بالای 40 درجه باید چه کار کند که نتیجه مطلوب را بگیرد. 4-5 تا از حریفان اصلی قهرمانی، بازی را مساوی کردند با توجه به این شرایط ، وضعیت سخت است. پرسپولیس بهتر خواهد شد. ولی هماهنگی انجام نخواهد شد. پرسپولیس تا به هماهنگی برسد زمان می برد. هواداران توقع دارند تیم نتیجه بگیرد. با اضافه شدن نفرات جدید به تیم، میانگین سنی تیم بالا می رود و دوندگی هم کم می شود.»
در خط حمله پرسپولیس با توجه به اضافه شدن مهدی طارمی، انتظار می رود شرایط تیم بهتر شود. گرچه علیپور هم در خط حمله سرخپوشان خوب کار کرده و رقابت او و طارمی دیدنی خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =