روز پرخبر کارگردان جوان سینما / از تبلیغ در خیابان تا بازداشت در ورزشگاه آزادی

علی ملاقلی‌پور فرزند زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور و کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» روز جمعه حسابی خبرساز بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که به وسط خیابان رفته بود تا با پخش تراکت برای فیلمش تبلیغ کند بعد از آن راهی ورزشگاه آزادی شد تا اتفاقی عجیب را رقم بزند.

تماشاگران بازی ستارگان فوتبال ایران و ستارگان جهان در میانه این بازی ناگهان شاهد دویدن مردی وسط زمین بازی بودند. کسی که یک تیشرت سفید با آرم «قندون جهیزیه»‌ پوشیده بود و کسی نبود جز علی ملاقلیپور کارگردان همین فیلم. 
علی ملاقلی پور

او در اعتراض به کم شدن چند سینما از سینماهای نمایش دهنده‌ فیلم جدیدش به وسط میدان آمد و توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد. بازداشتی که ساعتی بعد با پا در میانی سازمان سینمایی و مساعدت معاون اجتماعی ناجا، به پایان رسید تا علی ملاقلیپور آزاد شود. 

علی ملاقلی پور

باید منتظر ماند و دید که آیا اقدامات این کارگردان جوان تاثیری بر فروش فیلمش خواهد گذاشت و او بعد از این برای تبلیغ فیلمش چه کار خواهد کرد. 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    23 2
    اصلا درست نیس با کم کردن سینما مابقی بخوان فروش فیلم دیگرو ببرن بالا.
  • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    24 22
    کارش خیلی زشت بود و به نظر من بدتر برای خودش تبلیغ منفی کرد
  • افشین7 DE ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    34 9
    این کار برای فروش نبود برای اعتراض به این بود که فیلم آقای مجیدی با این همه هزینه چند صد میلیارد تومانی و فضا سازی تبلیغاتی و حمایت های گوناگون و تبلیغ 24 ساعته از صداو سیما چرا باید سانس های فیلم ملا قلی پور را بگیرد یعنی به این همه راضی نبوده ؟ این بیعدالتی است.
    • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
      7 12
      برای فیلمی که در خصوص زندگی رسول الله ص است باید همه سینماها در خدمت باشند این یک حرکت بزرگ برای جهان اسلام و نمایش چهره رسول مهربانی هاست
  • بی نام A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    13 18
    من اهل فیلم ایرانی دیدن نیستم. این حرکت ورزشگاه آزادی‌ رو هم اصلا نمی‌پسندم. اما به خاطر جسارت، شجاعت، روحیه مبارزه‌طلبی، پشتکار و از تمام وجود مایه گذاشتن این آقا ۲ تا بلیت اینترنتی فیلمش رو خریدم. هر چند که واسه دیدنش نمی‌رم. امیدوارم همین روحیه و پشتکار رو برای یادگیری بیشتر و بهتر سینما خرج کنه.
  • کیانوش A1 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    23 13
    ببینید کارگردان مملکت به کجا رسیده که دست به همچین کارهای زده درود بر شرافتت اقای ملاقلی پور گاهی وقتها اعتراض ها باید این شکلی باشد تا مسئولین و بالا دست ها یه تکانی بخورند