رییس ستاد انتخابات لرستان به کاندیداهای مجلس تذکر جدی داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به برخی کاندیداها و طرفدار‌ان آن‌ها در رابطه با انجام اقدامات تبلیغاتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تذکر داد و گفت: این کار همسویی با مردم نیست

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،سید سعید شاهرخی" در راهپیمایی ۲۲ بهمن در واکنش به برخی تخلفات انتخاباتی صورت گرفته از سوی برخی سيد سعيد شاهرخي معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری لرستانکاندیداها و طرفداران آن‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: پلاکاردهای نمایش داده شده از سوی کاندیداها و طرفداران آن‌ها در راهپیمایی سریعا پایین کشیده شوند.
وی با بیان این که این امر خلاف قانون است عنوان کرد: به طور حتم این امر در کارنامه کاندیداهای انتخاباتی ثبت خواهد شد.
شاهرخی با بیان این که این اقدام همسویی با مردم نیست، خطاب به کاندیداها و طرفداران آن‌ها گفت: خواهش می کنم تا پایان مراسم آثار تبلیغاتی خود را پایین نگه دارید.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تأكيد كرد: برخورد قهری با جرائم انتخاباتی کاندیداها در لرستان صورت می‌گیرد.
شاهرخی با بیان این که اهمیت راهپیمایی امسال به دلیل برگزاری دو انتخابات پیش رو دو چندان است اظهار داشت: امسال نیز حضور مردم استان لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند هر سال گسترده و پرشور بوده است.
وی با بیان این که امسال مردم لرستان امسال مانند سال‌های گذشته حماسه ای دیگر با حضور خود خلق می کنند گفت: امروز شاهد حضور همه گروه‌های سیاسی با تفکرات مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوديم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات و همچنین برخورد با تخلفات انتخاباتی در لرستان گفت: اکیب های مختلف نظارتی در حوزه‌های انتخابیه لرستان فعال هستند و عملکرد کاندیداها را مورد رصد قرار می‌دهند.
شاهرخي گفت: اگر جرم انتخاباتی صورت گرفته باشد با متخلفات برخورد قهری صورت می‌گیرد.
قابل ذكر است برخي از كانديداهاي تاييد صلاحيت شده با راه‌اندازي كارناوال در راهپيمايي 22 بهمن در شهرهاي مختلف لرستان شركت كردند. هواداران برخي از آن‌ها نيز پلاكارهايي با ذكر نام كانديدا در دست داشته و در راهپيمايي به نمايش گذاشتند

مهر/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =