خسرو حیدری می گوید :«در استقلال هدفم پول نیست، ماندم که ناکامی ها را جبران کنیم.»

سعید اکبری - خبرگزاری خبرآنلاین؛خسرو حیدری از این هفته برای استقلال بازی می کند: «بله، خدا را شکر وضع پایم بهتر است. از بازی ملوان در کنار استقلال خواهم بود.» اما چرا حیدری نتوانست در بازی سیاه جامگان آبی ها را همراهی کند؟ خسرو توضیح می دهد: «همانطور که قبلا گفته ام به خاطر انگیزه زیادی که داشتم، از روز اول تمرینات پرفشارم را با استقلال شروع کردم. دوست داشتم زودتر آماده شوم تا از بازی اول در کنار استقلال باشم ولی همین فشارها باعث شد تا در پایم احساس درد کنم. پس از گرفتن mri پزشک ها تشخیص دادند که باید چند روز استراحت کنم و در کنارش، فیزیوتراپی کنم. خدا را شکر مشکلم رفع شده و این روزها بدون هیچ مشکلی با تیم تمرین می کنم. از بازی ملوان در کنار تیم خواهم بود و امیدوارم از همین ابتدا به تیم کمک کنم. در ورزشگاه هم منتظر هواداران خواهیم بود. تیم بازی اول را برده و قطعا هواداران با حمایت خوب می توانند به تیم انرژی بدهند.»

حیدری البته به خاطر بعضی از حاشیه سازی ها ناراحت است. گزارشگر بازی سیاه جامگان و استقلال، با وجود اخبار اخیرا و تائید کادر فنی استقلال گفت، حیدری به خاطر آنکه پولش را از استقلال نگرفته، به مشهد نرفته است. خسرو که از حرف های این گزارشگر گلایه دارد، می گوید: «این حرف به خاطر اطلاعات اشتباهی است که گزارشگر داشت. اگر حداقل قبل از بازی روزنامه ها را نگاه می کردند متوجه می شدند من فقط به خاطر مصدومیت در کنار استقلال نبودم. وقتی این جمله را شنیدم واقعا ناراحت شدم و تنها یک خواسته دارم که دوستان بدون اطلاعات درباره یک مسئله حرف نزنند. من خودم حداقل دو سه بار در این باره حرف زدم. دیگر همه می دانستند چرا همراه تیم نیستم ولی عجیب بود که گزارشگر بازی اصلا خبر نداشت.» 

خسرو می گوید که در دو فصل گذشته نشان داده که اصلا دنبال پول نبوده است: «از مسئولان باشگاه بپرسید که از سال قبل من چقدر طلبکار هستم. آیا اصلا شما فصل قبل از من مصاحبه ای دیدید که گفته باشم چرا باشگاه پول نمی دهد؟ به خاطر شرایط سختی که باشگاه داشت، اصلا چیزی نگفتم و دوست نداشتم این مسایل به مطبوعات کشیده شود. حتی در نقل و انتقالات هم با وجود پشنهادهایی که داشتم فقط با استقلال مذاکره کردم. جزو بازیکنانی بودم که خیلی زود قراردادم را تمدید کردم، با اینکه باشگاه تنها 20 درصد از قرارداد فصل قبلم را پرداخت کرده بود. امسال هم زیاد بر سر مسایل مالی چانه نزدم.»

 حیدری حرف های خود را اینطور تمام می کند: «ناراحت می شوم که این حرف ها را می شنوم. امسال هدف من پول نبود، بلکه می خواستم در استقلال بمانم و ناکامی دو فصل قبل را جبران کنیم. اگر دنبال پول بودم به تمرین استقلال نمی رفتم، چرا به بازی نروم؟ اما بدون اینکه یک ریال دریافت کنم، در تمرین حاضر شدم. الان هم پولی نگرفته ام و بحثی ندارم. نمی خواهم باشگاه را تحت فشار بگذارم. مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را در این زمینه می کنند. ولی تمام فکر و ذکر من موفقیت استقلال و نتیجه گرفتن تیم است. اکثر بچه ها اینطور فکر می کنند.» 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =