بازتاب حضور ستاره ها در ایران/سایت های جهانی چه می گویند؟

دو تیم ستارگان ایران و ستارگان جهان دیروز در دیداری خیریه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار که با شکست 3 بر صفر تیم ایران همراه بود، بازتاب گسترده ای در رسانه های معتبر دنیا داشت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ نشریه "دیلی میل" انگلیس در این خصوص گزارش داد که روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو و پائولتا پس از سال‌ها به میادین مسابقه بازگشتند و در دیدار خیریه بین تیم ستارگان فوتبال جهان و تیم منتخب ستارگان ایران گلزنی کردند. کارلوس، مدافع پیشین رئال‌مادرید در دقیقه 24 بازی با ضربه ایستگاهی محکم دروازه منتخب ایران را گشود و هم‌ تیمی پیشین او یعنی لوئیز فیگو هم با گلزنی‌ اش در ادامه اختلاف را به دو گل رساند. پائولتا که در سال 2011 از دوران بازیگری‌ اعلام بازنشستگی کرد پیش از پایان نیمه اول گل سوم ستارگان جهان را به ثمر رساند تا اطمینان حاصل شود که او در تیم برنده این بازی در تهران قرار دارد. عواید حاصل از این بازی در ایران به بیماران «ام اس» اهدا خواهد شد.

یک سایت پرتغالی هم در مورد این بازی نوشت: " لوئیز فیگوی پرتغالی که چندین ماه برای احراز پست ریاست فیفا تلاش کرد، روز گذشته در دیداری خیریه با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بیماران " ام اس " در ایران شرکت کرد. دیداری که تیم ستارگان فوتبال جهان با نتیجه 3 بر صفر از سد منتخب ایران گذشت.

شبکه تلویزیونی "رای اسپورت" ایتالیا هم گزارش داد که ستارگان فوتبال جهان در دیداری خیریه در ایران موفق به شکست 3 بر صفر تیم منتخب ایران شدند. تیمی که متشکل از بازیکنان پیشین تیم ملی ایران بود. در این بازی فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا هم حضور داشت.

خبرگزاری د پ آ آلمان نیز دیگر رسانه ای بود که درباره این بازی نوشت. این خبرگزاری به این اشاره کرد که به دنبال توافق هسته ای، تیم ستارگان جهان با حضور شماری از بازیکنان نامدار فوتبال جهان یک دیدار دوستانه در تهران برگزار کرد. این خبرگزاری با انتشار تصویری از ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران نوشت : " توافق هسته ای میان ایران و غرب بر روی ورزش نیز تاثیرگذاشته است. براساس گزارش ها منتخبی از ستارگان سابق فوتبال مقابل تیم ستارگان ایران در یک دیدار دوستانه شرکت کردند." در این گزارش به این اشاره شد که مناقشه هسته ای بین ایران وغرب طی دهه گذشته که حتی در حوزه ورزش نیز تاثیر گذاشته است. این خبرگزاری ندعی شد: " در 10 سال گذشته کشورهای پرآوازه فوتبال مقابل ایران بازی دوستانه و تدارکاتی برگزار نکرده بودند."

روزنامه معتبر آس اسپانیا هم به صورت مفصل و جداگانه گزارشی کامل از این بازی نوشته و آورده است:" جمعه در تهران ، پایتخت ایران یک بازی خیریه برگزار شد که بیشتر بازیکنان حاضر در آن جزئی از پیشکسوتان رئال مادرید بودند. هواداران ایرانی توانستند در استادیوم آزادی از تماشای ستارگان فوتبال جهان برای یک امر خیریه لذت ببرند. درآمد حاصل از این بازی قرار است که نصیب مبتلایان به بیماری ام اس شود. میشل سالگادو که کاپیتان تیم بود بسیاری از هم تیمی های سابقش در رئال را به این بازی آورده بود."

 41257

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    41 1
    کاری ندارم پشت این بازی چه مسائلی بوده...دم میشل سلگادو گرم.
  • بدون نام ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    24 2
    چه مي كنه اين توافق هسته اي.
  • هومن IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    20 4
    البته در تهران بازی دوستانه بزرگ نداشته ولی تو دبی با برزیل بازی کردیم با شیلی و روسیه و ... چند پیشنهاد هم داشتیم که آقای کیروش قبل جام جهانی قبول نکردن و بجاش با ترینیداد و توباگو و ... بازی کردیم
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    24 1
    در 10 سال گذشته کشورهای پرآوازه فوتبال مقابل ایران بازی دوستانه و تدارکاتی برگزار نکرده بودند یعنی برزیل، سوئد روسیه و شیلی کشورهای مطرحی نیستند؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    1 0
    حالا واقعا درآمده حاصله از این بازی نصیب بیماران ام اس شد یا نه؟