۰ نفر
۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸

محمدرضا احمدی

محمدعلی رامین ......... در پاسخ به خبرنگار «شرق» درباره دلیل اعتراض به روند مذاکرات هسته‌ای گفت: «دولت یازدهم درواقع درحال مذاکره با اسرائیل است؛ زیرا کشورهای اروپایی به نیابت از آمریکا و خود آمریکایی‌ها به نیابت از اسرائیل در حال مذاکره با ما هستند. اسرائیل نماد صهیونیسم و استکبار جهانی، صرفا قصد فریب ما را دارد. دولت اگر متوجه این فریب نشده که هیهات، اگر هم متوجه هستند که باید پرسید چرا مردم را فریب می‌دهند.

 

از انجا كه معاون محترم و اسبق مطبوعاتي دولت سابق سوال بسيار خوبي را آن هم در سر بزنگاه مطرح كرده است . بد نيست دلايل و في الواقع پاسخ اين سوال را به طريق ذيل بياوريم :

 

1.يكي از امور دولت ها همين است كه دروغ بگويند و معمولا" " چرا " هم ندارد چون اصولا" "چرا" مال گاو و گوسفند است و خوبيت ندارد آدم عاقل مدام "چرا" بياورد توي كار !

2.اگر دولت ها دروغ نگويند خب كي سوال مطرح كند پس و كي بيايد برايش پاسخ تهيه كند يا طنز بنويسد ياداستان كوتاه يا حتي بلند يا مثلا روزنامه در بياورد سهميه كاغذ يا يارانه بگيرد ( اميدوارم متوجه اين همه حسن دروغ دولت ها شده باشيد ).

3.دولت حافظه ندارد . في الواقع مثل همين ماهي هاي قرمز كوچولوست

بيت : چرا بايد بميرن از تشنگي ماهي هاي كوچيك سرخابي مون

پس دست خودش نيست . يك چيزي مي گويد و خيلي زود يادش مي رود كه چي گفته پس شايد دروغ هم نگويد!

4. يك استثنا در ميان تمام دولت ها فقط يافت شده (آن هم در تمام دنيا ) آن هم دولت نهم و دهم بوده است كه ازاساس نافش را با راست و درست و پاك بريده بودند . ( "پاك" يادت نره ) .

5. يك علت ديگر دروغگويي دولت اين است كه كلا" مردم دروغگو ها را دوست دارند و به ايشان راي داده اند پس خودشو به من چي كار داري ؟!

6. يك دليل ديگر اينكه: چون آمريكا - به فرمايش ايشان - به نيابت از اسراييل با ما دارد مذاكره مي كند( و اين را هيچكس تا حالا نفهميده بود - كه اگر مي فهميد از اساس نمي رفت جلو - و فقط جناب رامين فهميده است)

لذا دولت مدام خودش به خودش دروغ مي گويد و تلقين مي كند كه : " نه بابا نگووووو!! اين همون آمريكاست."

 

نتيجه اخلاقي - ادبي : قصه ما به سر رسيد اين " كلاغ ورپريده" به خونش نرسيد !

 

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    9 1
    خوب بود
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    12 3
    عالی بود. من نمیدونم چرا همش احساس تکلیف می کنن