علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری شد، این اتفاق در حالی افتاده است که احمد سعادتمند،جدی ترین رقیب علی مرادی که او را منتسب به گزینه وزارت خانه هم می دانستند توانست 8 رای را از آن خودش کند.


خبری بد برای حامیان رضازاده و تاماش آیان

در این انتخابات که 4 نفر به نفع مرادی کنار کشیده بودند کوروش باقری سرمربی سابق تیم ملی هم توانست 5 رای از آرای ماخوذه را به دست بیاورد. اینجا را ببینید.

 

خانه تکانی بهاری پرسپولیسی ها در لیگ برتر 

از پیام صادقیان تا سوشا مکانی و حتی خود نژاد فلاح؟ در لیست پرسپولیس بازیکنان زیادی هستند که احتمال جدایی شان از پرسپولیس زیاد است.محمد عباس زاده،حمید علی عسگر،علیپور،رضا خاقی فر،مهرداد زاهدی،رضا نورمحمدی،محمد رضا خانزاده،افشین اسماعیل زاده،مسعود همامی،بابک حاتمی،مهرداد کفشگری،امید عالیشاه(که امسال سرباز است)،مبین میر دورقی و مهدی جعفر پور از دیگر نفراتی هستند که در پایان فصل شاید دیگر در تیم بزرگ پایتخت نباشند. برای دیدن تفصیل این خبراینجا را ببینید.

 

انتقاد آیت الله مکارم شیرازی به سخنان رئیس جمهور 

آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور، گفت: مهمترین اثر منفی سخنی که اخیراً یکى از مسؤولان محترم گفته بودند وظیفه نیروى انتظامى اجراى قانون است نه اجراى اسلام چراغ سبزى است که به افراد آلوده به انواع مفاسد اخلاقى و مجالس کثیف و مانند آن داده مى‌شود که از این به بعد آزاد هستید و پلیس کارى به شما ندارد، آنها بدون این سخنان طوفان مى‌کنند واى اگر چراغ سبزى هم به آنها نشان داده شود. برای دیدن این خبراینجا را ببینید.

 

بازخوانی سخنان روحانی در دیدار با فرماندهان ناجا

 مرور سخنان آن روز رییس جمهور نشان می دهد روحانی در سخنانش چیزی متفاوت از خواست مراجع نگفته بود. گذشته از این جمله تقطیع شده از سخنان رییس جمهور مبنی بر اینکه" پلیس موظف به اجرای اسلام نیست بلکه وظیفه پلیس اجرای قانون است" روحانی آن روز سخنان دیگری هم گفته بود. رییس جمهور پیش از این عبارت سخنان خود را اینگونه آغاز کرده بود: حکومت اسلامی، یعنی حکومت و حاکمیت قانون و امام خمینی(ره) ده‌ها بار در سخنرانی‌های خود بر این مسأله تأکید کرد که همه مردم ایران در برابر قانون مساوی هستند و قانون باید به دقت اجرا شود. به نظر می رسد دست هایی به کار افتاده تا با انعکاس ناقص و مغشوش اظهارات دولتی ها به مراجع تقلید، اعتراض آنها به سیاست های دولت را موجب شده و از این رهگذر رابطه میان دولت و مراجع تقلید را که از قضا با آمدن دولت یازدهم روزهای خوبی می گذراند را مخدوش کنند. برای دیدن این خبراینجا را ببینید.


بازندگان دستکاری سود بانکی

دستکاری نرخ سود بانکی باعث می‌شود که برای وام‌گیری صف ایجاد شود، در این بین افرادی که رابطه ویژه‌ای دارند، صف را کنار زده و به راحتی وام دریافت می‌کنند، اما تولید‌کنندگان واقعی از دریافت وام و تسهیلات محروم خواهند شد. برای دیدن این خبراینجا را ببینید.

 

آرایشگاه های مردانه ابرو بردارند، پلمپ می شوند

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه:سولاریوم ممنوع است؛ مصطفی گواهی، رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه از ممنوعیت برداشتن زیر ابرو می گوید. به گفته او، سولاریوم، برداشتن زیر ابرو، خالکوبی و تتو ممنوع است و در صورت مشاهده این اقدامات واحدهای متخلف توسط اتحادیه پلمپ خواهد شد.اینجا را ببینید.

 

ماجرای یک جلسه‌ غیرعلنی که نسخه «در حاشیه» را پیچید

روزنامه جوان خبری را منتشر کرده که از برگزاری يك جلسه مشترك غير علني ميان مسئولان صدا و سيما و مقامات وزارت بهداشت و صنف پزشكان در هفته‌هاي گذشته حکایت دارد». در حاشیه پایان یافته اما ماجراهای آن ادامه دارد، طی روزهای گذشته هنرمندان مختلفی به اظهار نظر درباره این موضوع پرداخته اند و گفته‌اند که حاشیه‌های پیش امده برای پخش سریال مهران مدیری درست نبوده‌است.اینجا را ببینید.

تفسیر مهمان جشنواره فجر از ایرانی ها

پیت رایو تهیه‌کننده نیوزلندی در جشنواره بین الملی فیلم فجر در نشست پرسش و پاسخ کارگاه تولید مشترک به سوالات حاضرین پاسخ داد. این تهیه‌کننده در حاشیه مراسم از نکات جالب سفر به ایران رانندگی آن‌ها را دانست و ادامه داد: «ساعت پنج صبح از فرودگاه به سمت هتل حرکت کردم و هنوز تهران را مشاهده نکرده‌ام. اما در مسیر فرودگاه دیدم که سیستم جاده‌ای بزرگی دارید و رانندگان ایرانی با سرعت بالا رانندگی می‌کنند. البته ایرانی‌ها انسان‌های مودبی هستند چرا که راننده مقابل آن‌ها به محض دیدن چراغ اتومبیل عقبی از مسیرشان خارج می‌شدند. شاید هم با آن سرعت بالا چاره‌ای جز این نداشتند.» برای دیدن این خبراینجا را ببینید.

تشدید برخورد با جولان خودروهای لوکس

پس از انتقاد مقام معظم رهبری؛ پلیس راهور تهران از تشدید برخورد با "جولان خودروهای لوکس" خبر داد؛ معاون ترافیکی پلیس راهور بیان داشت: بیشترین تخلفات شبانه شامل نقص سیستم روشنایی، لایی کشی، سرعت غیرمجاز یا حرکت وسایل نقلیه سنگین در مسیرهای سرعت است که انجام دو تخلف حادثه ساز نظیر سرعت غیرمجاز و حرکت مارپیچ، توقیف وسیله نقلیه را به همراه دارد. برای دیدن این خبر اینجا را ببینید.

حداقل و حداکثر دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۹۴ چقدر است؟ معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: در مورد افزایش حق مسکن و... باید ابتدا منتظر باشیم ببینیم دولت میزان افزایش را چند درصد در نظر گرفته و سپس به همان نسبت مزایای حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم. برای دیدن این خبر اینجا را ببینید.

پاسخ کوبندۀ سیدحسین موسویان به اظهارات ضدایرانی یک آمریکایی

سیدحسین موسویان، عضو ارشد تیم پیشین مذاکره کننده هسته ای در نشست موسسۀ کارنگی پاسخ کوبنده ای به اظهارات ضدایرانی یک آمریکایی داد.برای دیدن این خبراینجا را ببینید.


"بوکوحرام" نام خود را تغییر داد

وکو حرام در سال 2002 پایه گذاری شد. این گروه در تاریخ 13 ماه مارس سرسپردگی خود را به داعش اعلام کرد و خود را «شاخه ای از خلافت در غرب آفریقا» خواند.اینجا را ببینید.

مهاجم حاشیه ساز زیر حرف هایش زد

خطرناک ترین دشمن پیام صادقیان چه کسی است؟ صادقیان که تا چند ماه قبل مرد محبوب قرمزها بود و همه تصور می کردند ستاره بزرگی خواهد شد، حالا تبدیل به سوهان اعصاب طرفداران شده است. همان کسانیکه سکوها برایش سوت می کشیدند حالا «هو» می کنند که هر چه زودتر برود.اینجا را ببینید.

موج تشکر از کریم باقری برای فریادهایش بر سر صادقیان

موج پیام های تشکر برای لحظه ای که او به صادقیان با صدای بلند گفت:« برو بشین سر جات» خیلی زود آغاز شد. اینجا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =