شبکه‌های اجتماعی و سایت های نزدیک به داعش، از افتتاح نخستین شبکه تلویزیونی این گروه تروریستی با عنوان "الخلافة الاسلامیه" در موصل خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع مختلف نزدیک به تروریست های داعش اعلام کردند که این گروهک در موصل عراق یک شبکه تلویزیونی راه اندازی کرده است.

روزنامه "رأی الیوم" نوشت: شبکه تلویزیونی الخلافه که موسسه فرقان (وابسته به داعش) آن را راه اندازی کرده یک شبکه محلی متعلق به «ایالت نینوا» است. پخش این شبکه زمینی است و اخبار و برنامه های تولیدی و سخنرانی های به اصطلاح دینی را پخش می کند.

منابع محلی در موصل خبر دادند، داعشی ها با بلندگو در کوچه و خیابان های موصل اعلام کردند از این پس ساکنان موصل پیگیر برنامه های شبکه الخلافه باشند زیرا پخش آزمایشی این شبکه شروع شده است.
این منابع افزودند: در حال حاضر فرکانس های این شبکه تنها در موصل و چند شهر اطراف آن قابل دریافت است.

این نخستین بار نیست که داعش برای ایجاد شبکه تلویزیونی تلاش می کند، این گروه پیش از این نیز شبکه الخلافه را به صورت اینترنتی راه اندازی کرده بود، اما "یوتیوب" برای پخش این شبکه مشکلاتی ایجاد کرد.

این گروه همچنین با انتشار ویدیویی تبلیغاتی خبر داد به زودی یک شبکه تلویزیونی با نام «الولیده» را راه اندازی می کند. در این نوار ویدیویی آمده است این شبکه 24 ساعته خواهد بود و جدول پخش برنامه های آن بر اساس ساعت رسمی داعش به زودی اعلام خواهد شد.

4949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    15 1
    یعنی هیچ نهاد امنیتی در دنیا نیس این شبکه رو قطع کنه تا بیشتر از این عضوگیری و تبلیغ نکنن؟؟ مگه اینکه خودشون این شبکه ها رو در اختیارشون گذاشته باشن یا همکاری کرده باشن...
  • بی نام A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 5
    ساعت رسمی داعش دیگه چه صیغه ایه؟؟ مثلا با ساعت خوابیدن آقای خلیفه تنظیم شده؟؟ یاد شلمان افتادم
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    15 1
    هی میگید اینا امروز نابود میشن فردا نابود می شن ولی هی پیشرفت می کنن. بالاخره فاز اینا چیه الان؟