۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

العالم نوشت:

انتشار خبر ازدواج چهارم شیخ وهابی، آن هم درست پس از بازگشت از "ماه عسل" ازدواج سوم، واکنش‌های مختلفی در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ازدواج سوم و چهارم یک شیخ وهابی سعودی با دو دختر جوان در دو هفته، در توییتر جنجال آفرید.

به نوشته رسانه های عربستان، یک مبلّغ سعودی به نام "شیخ عبدالله بن سداح" که به اصطلاح "امام جماعت" مسجدی در عربستان است، به فاصله ده روز از ازدواج سوم، با چهارمین همسرش که دختری جوان است به ماه عسل رفت!

روزنامه عکاظ چاپ عربستان به نقل از این مبلغ وهابی که در استان "اُحد" ساکن است، نوشت: پس از ازدواج با همسر سومم، به زیارت خانه خدا و ادای عمره رفتیم و وقتی برگشتیم، همسرم اجازه خواست که مدتی به نزد خانواده اش برود و من هم با این کار موافقت کردم و سپس با چهارمین همسرم ازدواج کردم و به حمدالله با او هم برای ادای عمره به مکه رفتم و با هم از برج 100 طبقه ساعت پیاده بالا رفتیم.. نشنیده ام که کسی پیش از ما پیاده به بالای این برج رفته باشد!

اعلام خبر این دو ازدواج پی در پی، واکنش های مختلفی را در پی داشت. شماری از کاربران در ذیل این خبر با طرفداری از این شخص نوشتند: این کار حق اوست و حلال است!

اما عده ای دیگر با اقدام او مخالفت کرده، آورده اند: نباید عجله می کرد.. بهتر بود مدتی از ازدواج سوم می گذشت و سپس با دیگری ازدواج می کرد!

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    4 7
    کاری به عرف جوامع مختلف ندارم ولی آیا خلاف شرعی صورت گرفته که شما بزرگنمایی کردین؟؟؟
  • بی نام EU ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 2
    تعطیلاً اونم دائمی ... اصلا شک نکنید.