شرایط متفاوت نفت و ذوب آهن در فینال جام حذفی/ شاگردان منصوریان، خسته از بازی های فشرده

نفت تهران به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا، این فصل مسابقات فشرده ای را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور در سه جام، حسابی بازیکنان نفت تهران را خسته کرده است. نفتی ها که به فینال جام حذفی رسیده اند و در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی هستند، تلاش می کنند که از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. حضور در این سه جام باعث شده آن ها مسابقات فشرده ای را تجربه کنند.
منصوریان سرمربی نفت در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور به فشردگی مسابقات تیمش اشاره کرد و گفت: «همه بازیکنان در شرایطی قرار دارند که هر 3 روز باید به میدان بروند و مانند لیگ انگلیس به این موضوع عادت کرده‌اند با این حال باید خودمان را با این برنامه تطبیق دهیم.»
حالا این تیم باید برای صعود از گروهش در آسیا تلاش کند و شانزدهم اردیبهشت به مصاف العین امارات می رود. اما نفت پیش از برگزاری این مسابقه در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در روز یازدهم اردیبهشت باید با پدیده بازی کند. 20 و 25 اردیبهشت هم مسابقات دو هفته پایانی لیگ برتر برگزار می شود و اول خرداد ماه نفت در فینال جام حذفی به مصاف ذوب آهن می رود.
با این حساب نفت در همین مدت 24 روزه تا فینال جام حذفی، یک مسابقه بیشتر از ذوب آهن دارد اما تفاوت این دو تیم فقط مربوط به همین یک مسابقه بیشتر نیست، بلکه نفتی ها پیش از این در 5 مسابقه آسیایی به میدان رفته اند که همین 5 مسابقه، فشردگی بازی های آن ها را زیاد کرده است و حالا این تیم در اوج خستگی باید فینال جام حذفی را برگزار کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =