سروش صحت بازیگر و سینماگر روز جمعه هفدهم اردیبهشت‌ماه با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب می‌گوید.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران، در مجموعه‌ی نشست‌های «جهان کتاب من» هر روز یکی از هنرمندان و سینماگران مهمان نمایشگاه کتاب هستند، فردا هفدهم اردیبهشت‌ماه روز جمعه از ساعت 17 تا 18 سروش صحت میهمان بخش سرای اهل قلم بین‌الملل است. این بازیگر و طنزپرداز درباره خاطراتش از کتاب و  اثرات کتاب بر  زندگی هنری‌اش سخن خواهد گفت.

همچنین در سرای اهل قلم بین‌الملل شش نفر از فارسی زبانان غیرایرانی از کشورهای کره، چین، بوسنی و قزاقستان در نشست فردا جمعه هفدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ده و نیم تا دوازده و نیم، از زبان فارسی می‌گویند. این برنامه به همت بنیاد سعدی برگزار می‌شود و خارجی‌های علاقه‌مند به زبان فارسی  از تجربیات یادگیری زبان فارسی و جذابیت‌ها و دشواری‌ها فارسی سخن می‌گویند.

همچنین کارگاه آشنایی با فنون مقاله‌نویسی ISI برگزار می‌شود. در این کارگاه که از ساعت چهارده تا پانزده هفدهم اردیبهشت در همین سرا برگزار می‌شود. آزاده مهرپویان عضو هیات علمی سازمان مدارک ایران در این‌باره سخن می‌گوید. 

 همچنین،  کارگاه آشنایی با روش‌های داوری و نقد کتب پژوهشی از ساعت پانزده و 30 تا هفده  روز جمعه 17 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

 بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه با شعار «خواندن برای فردا دیر است...» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر(ره) قرار دارد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =