مدتی از راه‌اندازی صفحه رسمی وزیر ارتباطات در شبکه اینستاگرام می گذرد و طی این مدت هر بار که آقای وزیر مطلبی را بر روی این شبکه قرار داده برخی کاربران بدون توجه به محتوای آن مطلب به طرح گلایه‌ها و انتقادات خود از وضعیت قیمت و کیفیت اینترنت پرداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مدت زیادی از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی اینستاگرام نمی گذرد. طی این مدت محمود واعظی 10 مطلب بر روی صفحه منتسب به خود قرار داده که مضامین آنها از عیادت با جانبازان تا بازگشت تیم هسته‌ای کشور و تبریک عید فطر متفاوت است. با این وجود در قسمت نظراتی که بر روی این مطالب گذاشته می شود یک تم غالب وجود دارد و آن بحث گلایه از قیمت و کیفیت اینترنت کشور است، گویی کاربران بدون توجه به محتوایی که وزیر ارتباطات منتشر کرده، ترجیح می دهند از این محل برای طرح گلایه‌های خود بهره بگیرند.

البته پیش از این و در شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز در صفحات محمود واعظی این گلایه‌ها مطرح شده و گاهی در مواردی حتی آقای وزیر به پاسخگویی به آنها نیز می پرداختند اما اکنون در این شبکه نیز دامنه این انتقادات ادامه دارد و در موارد متعدد کاربران حتی با لحنی تند به طرح خواسته‌های خود می پردازند.

به عنوان مثال در بخشی از یکی از این نظرات آمده است: «این سرعت اینترنت در ایران و قیمت بالا یکی از دلایل عصبی شدن جوانهاست....مگه چه فرقی با خارجی‌ها داریم؟...»

فردی دیگر اینگونه نوشته است که «سلام آقای وزیر و خسته نباشید. تو شهر ما نسل سه ارتباطی چهار روزه قطعه و نسل دو اصلا اینترنت نمیره...این موضوع مشترکان ایرانسلو به شدت کلافه کرده. مشکل ما رو فقط شما می تونید پیگیری و حل کنید. 700 هم بهونه می گیره...»

کاربر دیگری نیز به بحث فیلترینگ هوشمند پرداخته و در قالب نظری بر روی یکی از مطالب وزیر ارتباطات نوشته است:«امکان هوشمند کردن فیلتر یوتویوب نیست؟ چون واقعا یوتویوب بهترین سایت جهانه و خیلی مفیده!»

فرد دیگری نوشته است:«نظارت خود را بر شرکت های ارائه دهنده اینترنت بیشتر کنید!همه سرعت ها و پهنای باند ارائه شده از طرف اکثر شرکتها تنها اسمی است و حداقل سرعت هم در بسیاری از مواقع به دست کاربر نمیرسد!»

بر روی عکسی از وزیر و معاونان او که در قالب آن خبر از سفرهای استانی داده شده نیز کاربران مختلفی نظر گذاشته اند. در میان این نظرات فردی نوشته است:«آقای وزیر من همین الان از کردستان کامنت میدم. اینترنت همراه خیلی سرعت پائینی داره!همش روی اچ و گاهی حتی روی جی پی آر اس هستش!! خواهش می کنم به همراه اول فشار بیارین که زودتر همه کشور رو تحت پوشش نسل سوم بذاره.»

اما یکی از پستهای محمود واعظی نیز اشاره به حضور امین زندگانی در برنامه خندوانه و بحث هایی که در ارتباط با محیط زیست مجازی مجازی مطرح شده می کند که وی در این پست عکسی را از صفحه‌ای که امین زندگانی در قالب آن پیام گذاشته را بازنشر کرده است.

در مطلب امین زندگانی اینگونه آمده است که:«از همه دوستانی که از شب گذشته و با دیدن برنامه زیبای خندوانه چه در صفحه من و چه صفحه رامبد جوان با محبتشون به ما انرژی دادن و با نقدهاشون ایرادات ما رو برای بهتر شدن گوشزد کردن نهایت تشکر رو دارم و بهترینها براتون آرزو می کنم.

در ضمن تشکر ویژه از جناب آقای دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات که با تماسشون و حمایت از طرح محیط زیست مجازی بنده رو شگفت زده کردن و انگیزه ادامه این راه رو دادن.»

وزیر ارتباطات تا کنون 10 پست بر صفحه اینستاگرام خود گذاشته و 744 نفر مطالب او را دنبال کرده یا به اصطلاح فالوور او هستند. البته خود محمود واعظی تنها مطالب هشت نفر را از طریق این صفحه دنبال می‌کند که از میان این صفحات دو صفحه متعلق به رئیس جمهور و صفحه‌هایی متعلق به محمدجواد ظریف، سید عباس عراقچی و محمد نهاوندیان است.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =