تسنیم نوشت:

رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران از تحریم مشاهده نکردن سریال «درحاشیه» توسط پزشکان خبر داد و گفت: کسانی که برای یک سریال ۷ تا ۱۰ میلیارد دستمزد می‌گیرند پاسخ دهند مردم بر اثر بی‌اعتمادسازی چنین سریال‌های باید به کدام پزشک مراجعه کنند.

ایرج خسرونیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با انتقاد از سریال «در حاشیه» جدیدترین ساخته مهران مدیری که در ایام نوروز در حال پخش است، اظهار داشت: خوشبختانه این سریال را تماشا نمی‌کنم چون پزشکان در اعتراض به ساخت چنین سریالی مشاهده سریال «در حاشیه» را تحریم کردند.

وی افزود: مدت‌ها آقای مدیری خودش از ناحیه دست بیمار بود و همین پزشکان وضعیت جسمی اش را بهبود دادند، حال این درست است که پس از بهبودی اینگونه جامعه پزشکی را تمسخر کند، البته بنده به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و خودم از جمله کسانی هستم که به عنوان رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام‌پزشکی به تخلفات جامعه پزشکی رسیدگی می‌کنم ولی این تخلفات در بالاترین آمار ۵ در هزار است، بنابراین چرا دیگر صنوف به نقد کشیده نمی‌شوند.

رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران با بیان اینکه پزشک، مَحرم بیمار به حساب می‌آید و ساخت چنین سریال‌هایی اعتماد مردم را به جامعه پزشکی از بین می‌برد، عنوان کرد: با چنین تولیداتی اعتماد مردم به پزشکان ایرانی از بین می‌رود، مردم هم که مانند برخی مدیران پول ندارند برای درمان به خارج سفر کنند بنابراین مجبور هستند به همین پزشکانی که با این سریال‌ها مورد هجمه قرار می‌گیرند مراجعه کنند ولی این‌بار بدون اعتماد.

خسرونیا با انتقاد از روند فعالیت‌های کاری مهران مدیری عنوان کرد: چرا کسی از وی درباره جوایز سریال قهوه تلخ که اهدا نکرد و آن سریال را نیمه کاره رها کرد سئوالی نمی‌کند زیرا وی به نرخ روز فعالیت می‌کند حال در برخی مواقع به صورت دستوری و در برخی مواقع برای پول کار می‌کند. بنابراین وی چرا از همین هنرمندان و هنرمندان فیلم طنز نمی‌سازد که تا پول‌شان را دریافت نکنند یا آوازی را نمی‌خوانند یا بر روی سِن نمی‌روند.

رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام‌پزشکی با اشاره به اینکه سریال «در حاشیه» خدمت جامعه پزشکی را لکه دار کرده است، تصریح کرد: متاسفانه ما پزشکان نمی‌توانیم از خود دفاع کنیم، مگر در دیگر صنوف تخلف رخ نمی‌دهد، چرا درباره آنها سریال طنز ساخته نمی‌شود ولی چون جامعه پزشکی مورد توجه مردم هستند اینگونه سریال‌های درباره آنها ساخته می‌شود.

خسرونیا عنوان کرد: سریال «درحاشیه» آقای مدیری ضربه بزرگی به اعتماد مردم خواهد زد، در حالیکه پزشکان به عنوان مَحرم بیمار با ناموس مردم سرکار دارند و نباید چنین سریالی در رسانه ملی که اقشار مختلف مردم مخاطب آن هستند ادامه پخش پیدا کند.

رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران در پاسخ به این مسئله که ولی در سریال «درحاشیه» صحنه‌های مثبتی نیز از عملکرد پزشکان وجود دارد، مثلاً پزشکی پس از تجویز نسخه، مبلغی نیز به بیمار کمک کرد تا داروهایش را تهیه کند، خاطرنشان کرد: بنده این سریال را ندیدم ولی اگر چنین صحنه ای بود واقعیت دارد، ما پزشکانی داشتیم که چنین اقدامات انسان دوستانه ای انجام می‌دادند و حتی با برخی داروخانه‌ها صحبت می‌کردند مبنی بر اینکه اگر بیماری هزینه پرداخت دارو را نداشت داروی وی را تحویل دهند و مبلغ را از پزشک دریافت کنند. ولی این در حالی است که در تمام دنیا خدمات پزشکی به صورت فیلم و سریال‌های مثبت پخش می‌شود تا اعتماد بیماران از بین نرود.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 161
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    به جای این که از سریالی که واقعیت رو نشون میده انتقاد کنید، بهتره مشکلات واقعی چنین پزشکان رو حل کنید.
    • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      116 1
      موافقم سریال بیشتر از اینکه ازدکترا انتقاد کنه ادمای کلاهبرداری رو که خودشون رو بعنوان پزشک جازدن مسخره میکنه یا ادمایی رو که بدون تخصص کافی کاری رو انجام میدن مثل وکیله
    • یک پزشک A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      اگر در جامعه پزشکی مشکلی وجود دارد به آقای مدیری چه ربطی دارد که اینگونه پوشش می دهد ما خودمان می دانیم مسائل حوزه فعالیت خودمان را چگونه مدیریت کنیم و چگونه عمل کنیم، ایشان حتی در قسمتی استفاده رایج واژه فرهیخته برای جامعه پزشکان را به تمسخر و استهزا گرفتند این در شان این جامعه فرهیخته نیست که اینگونه مورد هدف قرار گیرند.
    • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      اتفاقا از ديگر مشاغل هم انتقاد شده
    • بی نام A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      74 1
      به جای این صحبت ها ببینید نظر مخاطب چی هست بهر حال این مخاطبین هم طنز را میبینند و هم وضعیت کاری اطبا را. چگون است بعضی از اطبا چند شبه میلیاردر میشوند. آقا بیشتر مراکز درمانی خصوصی مثل بنگاه است. من خودم دیدم برای سرماخوردگی ساده سرم تجویز کرده و در درمانگاه سرم تراپی میکنند کسی که سرما خورده است
    • بی نام A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      102 1
      این چه وضعشه؟؟جای تاسف داره ،یعنی دکتر مملکتم باید درکش و تحملو انتقاد پذیریش به اندازه یک آدم کم سواد و ناآگاه متعصب کورکورانه باشه؟؟پزشکان عزیز خواهشن خودزنی نکنید،تو کشورای پیشرفته با بالاترین شخصیت ها شوخی میکنن
    • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      43 2
      بیش از حد به این پزشکان اهمیت می دهنداما.....
    • ناشناس IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      36 1
      قهوه تلخ از چه کسانی انتقاد کرده بود که مجوز پخش نگرفت؟
    • حسین A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      41 0
      هه چقدر با جنبه تشریف دارین،،، لطفا چاپ کن خبر انلاین
    • علی RO ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      20 6
      من فقط با اون بخش"جوایز داده نشده قهوه تلخ"موافقم، واقعا چی شد؟؟؟آخرشم سریال بی سروته تموم شد
    • امیرعلی A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      37 1
      ای کاش مثله کشورای پیشرفته ظرفیت نقد شدن داشتیم ای کاش واز قشر فرهیخته بعیده واقعاکه...
  • مهدی A1 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    تکلیفش با خودش معلوم نیست بالاخره دیده سریالو یا نه
  • محمدرضا A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    خون پزشكا رنگينتره كه نبايد ازشون انتقاد كرد؟ اون موقع كه مديرى نقش يه مهندس پاچه خار رو ايفا ميكرد چرا كسى ازش انتقاد نميكرد؟
    • بی نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      81 2
      اون همه پول میگیرن، همیشه هم برای پزشکا و عمل جراحی باید کلی منتشونو بکشیم، اون همه هم پول بدیم انتقادم نکنیم.
    • یزدان US ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      28 0
      ای جونم....بعدا سرشو محکم میکوبید به میز...دمته گرم نوستالژی زیبایی رو زنده کردی
    • بی نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
      19 8
      در اینکه آستانه تحمل همه ما از جمله پزشکان باید بالا برود شکی نیست ولی این قسمت از حرف ها که در مورد خود مدیری است کاملا صحیح هست ایشون که در قهوه تلخ انواع و اقسام قسم و آیه به ملت می دادند تا محصول اورجینال بخرند چرا سریال را نمیکاره رها کردند؟چرا جوایز به دست برندگان نرسید؟ ایشون بهتره اول در مورد تخلفات خودش سریال بسازد بعد دیگران.
  • اتابك IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    طلا كه پاكه چه منتش به خاكه...واقعا اگر تا قبل از اين سر و صدا ها به جامعه پزشكي خوشبين نبودم الان ديگه با اين موضع گيري هاي صد در صد مطمعن شدم كه يه خبرايي هست كه نميخوان حتي با طنز بهش اشاره اي بشه
  • بی نام RO ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    خبرآنلاین عاشق تیتراتم. هرچند سریال درحاشیه خیلی پر ایراده، ولی انتقادهای این مسئول متخصصمون هم زیادی آبکیه. میگه ندیدم بعد انتقاد هم میکنه. یا داره از سریال انتقاد میکنه میگه جوایز قبلیه رو ندادن
  • بی نام US ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    با این حساب وکلا باید خون بپا کنن چون حداقل چند پزشک با وجهه مثبت توی فیلم هستند ولی حسابی مدیری از خجالت وکلا دراومده
  • محمدعلی RO ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    296 8
    ما همش عادت داریم بهمون بر بخوره.
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    328 9
    جالبه که حتی قسمت اول سریال رو هم ندیدند اما میگن توهین شده و تحریمش کردند
  • مهدی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    اینا باز شروع کردن ...اگر این طنزها ساخته نشه که تخلفاتون ادامه داره که...
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    263 9
    شما که میگی ندیدی سریالو دقیقا از کجاش ناراحتی؟
  • امیر نادری IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    متاسفم بابت این همه سطحی نگری این اقای دکتر . مگه مردم عقل ندارن که با یه سریال طنز اعتمادشون به دکترارو از دست بدن ؟؟؟؟ شما ملت رو چی فرض کردین ؟؟؟ تازه بالاخره هر سریالی باید یه سوژه داشته باشه خوب نمیشه که نباشه . میگه از نقد استقبال میکنم اخه مرد حسابی این سریال طنزه نه گفتگوی ویژه خبری . در کل احساس میکنم خواسته بگه ماهم هستیم . درضمن الان من رودم مشکل پیدا کنه دکتر نمیرم ؟؟؟ ممکن یکی بگه من نمیرم چون به پزشکها اعتماد ندارم .
    • علی A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      4 66
      بله اعتمادشان را از دست میدهند. من یک پزشکم . فیلم آقای مدیری انتقاد از پزشکان متخلف نیست بلکه رسما مسخره کردن کلیه پزشکان است . هر چند مسئولین با عدم برخورد شفاف با پزشکان متخلف زمینه ساز این مسائل هستند . در جامعه بعضی مشاغل هستند که باید شان آنها حفظ شود. اگر پزشک محترم است علت اهمیت جان انسانهاست . چند سال پیش سریالی خارجی پخش شد به نام جنایت های سفید در مورد تخلفات پزشکی و از آنها به عنوان جنایتکار یاد میشد اما هیچ گاه از آن توهین و مسخره کردن همه پزشکان برداشت نمیشد. یادمان باشد بسیاری از کودکان ما پزشک شدن در آینده را آرزوی خود ذکر میکنند . مطمئن باشید هنوز هم بین همه صنوف پزشکان سالمترین قشر هستند و بیشترین خدمت را به جامعه انجام داده اند و خواهند داد.
    • بی نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
      5 0
      من هم پزشک هستم ولی برداشت من از قضیه، کمی با علی آقا متفاوت است. همه ما به خوبی مرز بین شوخی و جدی یا توهین و انتقاد را تشخیص می دهیم. هیچ دلیلی ندارد که اگر کتاب یا فیلم طنزی درباره یک قشر خاص از جامعه نوشته یا ساخته شد، دیدگاه مردم درباره آن قشر تغییر کند. گاهی ما مسائل را بیش از حد پیچیده و جدی می بینیم.
  • فرزاد A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    198 6
    وقتشه یه کم ظرفیت هامونو بالا ببریم...
  • بی نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    243 9
    اگر جامعه پزشکی ایران با نشون دادن یه دکتر با مجوز باطل شده و یک دکتر درپیت فیلیپینی اعتبارش رو از دست می ده همون بهتر که بی اعتبار باشه. شماها با این رفتارتون خودتون به جامعه پزشکی ضربه می زنید.
  • بی نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    مریض در بیمارستان چشم پزشکی بینایی اش را از دست می دهد و ... آنوقت سریال مهران مدیری مردم را به پزشکان بی اعتماد می کند؟
  • محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    224 9
    یه دکتره به پدرم گفته بود اگه تو بیمارستان دولتی دیسک کمرتو عمل کنم مطمئن نیستم خوب بشی ولی اگه بیای مطب خصوصی عمل کنم تضمینی خوب میشی
  • بابک A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    185 7
    جای تاسف داره واسه ریس یک مجمع مهم کشور که ندیده راجع به یک مساله نظر میده و جبهه هم میگیره تازه تحریم هم می کنیم.
  • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    115 6
    اگه قرار باشه هر سريالي ساخته ميشه و يه صاحب حرفه اي در اون نشون داده ميشه به اون نقد كنيم و بخواهيم ساخته و پخش نشه كه نمي شه چي ي ساخت تو همين سريال يه وكيل بي خود هست پس كانون وكلا هم بايد اعتراض كنه؟
  • بی سواد A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    115 6
    من با درست یا نادرستی نظرات و نگرانی جامعه پزشکان کار ندارم فقط این موضوع برام جالبه که سریالی که مشاهده نشده نقد می شود ایشان سریال را نمی بینند ولی منتقد آن هستن. چه جالب
  • بی نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    من خودم یک پزشک هستم و خیلی هم ازین فیلم لذت می برم. به همکارانم توصیه می کنم کارشان را درست انجام دهند تا بیماران از آنان راضی باشند.
  • ایرانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    87 30
    جناب دکتر محترم: من خودم با تجربه خودم پنج در هزار دکتر دلسوز دیدم و متاسفانه ما بقی فقط دنبال پول بوده اند. بنظر من کار اقای مدیری جالب نیست چون قبح تخلفات دکتر ها رو میشکونه در حالیکه اینها هم نوعی جنایت هست.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    84 4
    شما که از جامعه پزشکی اینقدر مطمئن هستید لزومی نداره نگران برخورد و بینش مردم نسبت به پزشکان بشید.فکر کنم بیشتر مردم از دید طنز به این سریال نگاه میکنن تا یه مستند
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    شمامتخصصاکه همش تعطیلات رو میرید غرب. این سریال رو هم برا عوام زیادی دیدین
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    یه جای دنیا گری اناتومی درست می کنند و تلاش پزشکان رو به تصویر میکشند اینجا فقط پرشکان رو زیر سوال میبرند.
    • محمود RO ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      34 0
      همونجا به موقع اش با پزشکا شوخی هم میکنن.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      44 1
      دوست من اونجایی که گری اناتومی درست می کنند پزشکیشون عین سریال گری اناتومی می مونه و اینجا هم پزشکیش عین سریال حاشیه. باور ندارید از امثال منی بپرسید که هم پزشکی و پزشکان را در بیمارستان های امریکا تجربه کرده اند و هم در بیمارستان های اینجا.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
      12 0
      دوست عزیز سریال رو اگر کامل دیده باشی خیلی از حاشیه ها رو به راحتی بیان میکنه که جامعه ی ماهم درگیرشه...جامعه ی محترم پزشک من یک دبیرم البته با مدرک دکترا مثل شما نزدیک به 9 سال تحصیلات دانشگاهی دارم اما در هیچ کجا در این حد با ادعا ظاهر نمیشم نقد پذیر بودن در هیچ واحدی به شما آموزش داده نشده کاش از زندگی این رو یاد میگرفتید با اجازه ی شما به لحاظ شغلم نزدیک به 50 درصد از دانش آموزانم فرزندان شما پزشکان عزیز هستن با این همه ادعا پس چرا 70 درصدشما تو زندگی خصوصی یا به طلاق رسمی و یا به طلاق عاطفی رسیدید تو رو خدا واقع بین باشیم
  • احمد A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    91 5
    دکتر عزیز این سریال مال ماست یعنی برای مردم ساخته شده است اگرشمافکر کردی ماست مال شوماست کلا اشتباده کرده ای .بنده و کل فامیل ازثانیه به ثانیه این سریال لذت میبریم احتملا بقیه مردم عزیز نیز همیطنور هستند .ازشما قشر زحمت کش انتظاربیشتری داریم اینقدرمنفی نگاه نکنید.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    86 3
    اولا شما سعي كن اول سريال رو ببيني بعد در موردش نظر بدي، ثانيا زيرميزي بيشتر از اين سريال باعث سلب اعتماد مردم از پزشكان ميشود، يادم نمياد ايشون در اين مورد تا بحال حرفي زده باشن
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    99 7
    اینقدر تحریم کنین تا تحریم دونتون ............ بابا اگه نمیبینی از کجا می دونی بده
    • بی نام A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
      9 24
      وقتی چنین عبارت سخیفی مثبت می گیره معلومه چه قشری دارن در مورد پزشکا نظر میدن دلار سر چهارراه استانبول چند ؟
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    93 6
    دست مهران مديري طرد نكنه واقعيت هاي جامعه رو ميگه
  • بی نام RO ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    90 4
    قهر کنین. چه بهتر. اینهمه شما ملتو ... یه بارم شما برین زیر ذره بین
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    100 7
    کاملا مشخصه که شما ندیده حرف میزنید، اگه مرد هزار چهره رو میدیدید میفهمیدید که اقای مدیری نه تنها جامعه هنری و روشنفکری بلکه شخص خودش رو هم به طنز گرفت. برای افراد ظاهرا تحصیل کرده ولی کاملا منجمدالمغزی مثل شما متاسفم. در ضمن جامعه پزشکی به اندازه کافی با فجایعی که بوجود اورده بد نام هست. در ضمن خود بنده دکترای تخصصی دارم.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    75 5
    وقتی شما میشینین پایتخت رو می بینین و کف و سوت میزنین باید اینجاشو هم ببینین. مرگ خوبه اما برای همسایه
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    55 3
    مگه پزشکان وقت دیدن چنین برنامه هایی را دارند؟
  • هانیه A1 ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    چرا اینقدر عصبانی این سریال اینقدر تحریف شد که دیگه چیزی ازش نموند.خیلی هم بی مزه شده.ما هم میدنیم و میدونستیم پزشکان قشر معتبر و دلسوز جامعه اند.ولی این حساسیتی که دارید ادمو کم کم به شک میندازه.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    خداییش در حاشیه فاجعه است. 40 دقیقه از یک قسمت میگذره و دریغ از یک لبخند ساده
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      94 13
      شما هم نگاه نکن مثل این دوستمون
    • بی نام A1 ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      99 11
      اگه شما نمیتونید به این چیزا بخندید بهتره نگاه نکنید.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      103 8
      هوس ده نمکی کردی اخوی؟
    • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      حتما رضا عطاران باید توالت نشون بده شماها بخندین
    • حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      73 10
      خب دوست عزیز کسی مجبورت نکرده نگا کنی...
    • بی نام A1 ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      11 3
      بابا این خودشه،این بار اومده کامنت گذاشته. :
    • محسن A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
      14 3
      جناب 19:03:30 چرا از آقای عطاران مایه میذارید ؟ همین آقای رضا عطاران کم مردم رو خندونده ؟ یعنی آقای عطاران فقط توالت نشون میده ؟ انصاف هم چیز خوبیه
  • آرش A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    109 8
    تو اگه ندیدی.چرا الکی جو میدی،واقع از شما تحصیل کرده هستید این حرفها بعید میباشد.
  • مهدى بهرامى ES ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    201 5
    تو فيلمايه هاليوودى رييس جمهورشونم مسخره ميكونن .خدايا بده جنبه
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    78 9
    خبر آنلاین تروخدا این مطالب بیخود رو منتظر نکن.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    116 7
    شما نگاه نکن، برق هم کمتر مصرف میشه
  • محمد A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    132 9
    شما نیمخواد از زبان مردم صحبت کنید. من که به شخصه هم دارم از سریال لذت میبرم.اعتمادم هم نسبت به پزشکان هیچ تغییری نکرده
  • بی نام US ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    سریال بسیار جالب و خنده داری است و اصلا هم قصد توهین نداره. باید جنبه را بالاتر برد. هرچند که پزشکان این مملکت کلا خودشان را تافته جدا بافته می دانند و به غلط و اشتباها فکر می کنند سر بقیه هستند
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    127 7
    تو سریال رو ندیدی بعد با این قدرت نظرم میدی؟کلا قشر پزشکا با این اعتماد به نفس کاذب نشون میدن که خودشونو تافته جدا بافته میدونن
  • بی نام A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    کاش مردم میتونستند جامعه پزشکان رو تحریم کنن تا بدونید تحریم یعنی چه کم ظرفیت ها
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      25 67
      اگه مي تونيد بسم الله شرمنده عزيز جان
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      25 88
      خوبه خودت هم میدونی نمیتونی این کار رو بکنی پس لطفا سکوت
  • بی نام GB ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    وای وای حالا تکلیف چیه؟ پزشکا سریال نگا نمی کنن عجب مصیبتی
  • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    98 9
    شما که ندیدی چطور میگی تمسخر شدین؟اول نگاه کن بعد نتیجه بگیر عزیز من.تا کی باید بدون فکر و دلیل قضاوت کنیم.هیچ قشری در جامعه معصوم نیست.
    • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      34 3
      به چه نکته خوبی اشاره کردی. نشون میده حرف هاشون واقعا هیچ منطقی نداره.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    45 6
    سلام. نگاه نکنید. مهم نیست
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    37 8
    چقد بی ظرفیت..
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    39 2
    شما که سریال را نگاه نکرده اید چگونه نقدش میکنید؟؟؟ بدبختی ماها این است که نادیده حکم میدهیم
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    50 4
    با پخس این سریال اعتماد مردم به پزشکان خدشه دار نمیشه اما با همچین مصاحبه هایی...
  • بی نام IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 55
    انصافا راست میگه چرا دیگر صنوف نقد نمی شوند؟ ... البته دیگر صنوف هم موقع نقدهمینو میگن ...
  • بی نام A1 ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    48 4
    اعتمادی که قراره با یه سریال طنز از بین بره همون بهتر که ازبین بره.
  • بابک IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    54 3
    وقتی یه فرد تحصیلکرده اینطور کودکانه برخورد میکنه چه انتظاری میشه از افراد عادی اجتماع داشت.
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    50 3
    حالا شما کوتاه بیا دکتر جون بذار مردم یه ذره شاد بشن...
  • محمد عظیمی A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    5 18
    سلام من هم بعد از سریال خانگی قهوه تلخ اعتمادم را به آقای مدیری از دست دادم و سریال در حال پخشش را هم تماشا نمی کنم. ضمنا به نظرم اگر قرار باشد در مورد صنفی طنز ساخته شود از صنف پزشک اولی تر هم وجود دارد
  • بی نام A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    23 95
    سریالش دوریال هم نمیرزه
  • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    54 3
    این جا واس ماس چی؟ واس ماس
  • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    سریال بی مزه و افتضاحی است حیف پول
  • ظهیر A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    50 6
    باور کنید شما زودتر از همه منتظرید سریال شروع بشه تا ببینید. لطفا به مردم دروغ نگید دکتر عزیز که این رفتارها باعث دوری و بی اعتمادی مردم میشه نه یه سریال طنز که داره به مشکلات جامعه پزشکی از جمله بیکاری هم میپردازه. درود بر آقای مدیری
  • مهدی A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    48 8
    شما چطور وقتی سریال را ندیدی حمله می کنی به اقای مدیری واقعا جای تعجب داره شما می خواهی خودت رو مطرح کنی خیلی از پزشکان رو من دیدم که سریال رو می بینن و راضین
  • میثم GB ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    6 13
    سریالهای خارجی درمورد پزشکان و پرستاران همیشه به اینگونه بوده که زحمات این قشر تحصیلکرده رو به تصویر بکشه و در کنارش هم در مورد مراقبتهای خانگی و بیمارستانیه بیماریها چیزی به مردم یاد بده. سریالهای آبکی تولید داخل هم با مسخره کردن این قشر بی دفاع اینطوری میخواد به زور لبخند رو گوشه ی لب مردم بنشونه درحالیکه حتی ساده ترین مراقبتهای داخل خانه رو هم مردم بلد نیستند و چیزی ازش نمیدونند.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    25 77
    میدونید مشکل چیه؟اصلا فرض کنیم این سریال توهینی نداره که به نطرم واقعا هم نداره.چرا فقط با قشر پزشک شوخی میشه؟چرا با بقال و بازاری و پارچه فروش و کارگر و مهندس نمیشه؟چرا با پلیس و قاضی و اصلا رئیس چمهور و وزیر نمیشه؟چرا یه قاضی پیدا نمیشه که رشوه بگیره؟
    • بی نام A1 ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      2 21
      حرفتو قبول دارم.خیلی تو فیلماشون از دکترها مایع میگذارند.کاری به همین یک سریال ندارم.کلی میگم.
    • بی نام US ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      14 1
      بابا تصویر وکلا که بدتره تو فیلم
    • حسین IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      14 2
      با بیشتر قشرهای جامعه شوخی شده...مخصوصا تو طنز خنده بازار در مورد رییس جمهور شوخی نشه بهتره، بشه هم هیچ اشکالی نداره در مورد پزشک هم شاید به خاطر رفتارهای پزشکای عزیزمون باشه و اقبال عمومی که نسبت به این نوع طنز هست....
    • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      8 1
      دلو برات میسوزه مثل اینکه از قبلیا آفریقا آمدی امدی تا حالا طنز ندیدی
  • بی نام NL ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    77 9
    شما اول یه سری به بیمارستانا و مطب دکترا بزن و اگه کلاست اجازه داد با بعضی از بیماران صحبت کن ببین مردم چه مشکلاتی با جامعه پزشکی دارن .. و باز مجبورن بهشون مراجعه کنن بعد بیا راجع به دیگران قضاوت کن
  • پزشک هیات علمی دانشگاه IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    26 1
    بنده تمام قسمتهای سریال را دیده ام و به نظر نمی رسد توهینی به پزشکان شده باشد،همکاران پزشک معترض هم بهتر است خود را تافته جدا بافته ندانند،هدف سریال طنز هم این است که واقعیاتی که در جامعه وجود دارد مثل زیر میزی گرفتن که متاسفانه کم نبود و با اجرای طرح تحول سلامت کمتر شد را بزرگنمایی کند.این گونه بد بداخلاقیها در هر شغلی ممکن است وجود داشته باشد و ما باید قدرت انتقاد پذیری خود را بالا ببریم،سعی نکنیم شغل پزشکی را مقدس جلوه دهیم باید قبول کنیم در عصر حاضر همه حقوق مساوی و احترام مساوی داشته باشیم همه شغل ها ارزشمند است و شوخی با هر شغلی نباید باعث بر افروختگی ما بشود.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    66 6
    البته تخلفات پزشکان هم بک کمی از 5 در 1000 بیشتره
  • جهان IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    80 6
    پزشگاني هستن كه پول زير ميزي ميخواهند ووقتي نميدي ديگه بيمار را پذيرش نميكنه اين اتفاق براي خود من اتفاق افتاده همين ي ماه پيش تو ي بيمارستان خصوصي ديگه خجالت داره اين همه دفاع از كساني كه به سقراط نامه سوگند ميخورن ولي به پول تعظيم ميكنن خواستين من با مدرك نشان ميدم تمام اين مطالب را
  • mohammad IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    12 0
    درست مشکل همینجاست. شما به عنوان یک تحصیل کرده و همچنین یک شخصیت حقوقی , قبل از دیدن , نظر میدید و حتی تشویق به تحریم میکنید. ایا این یک تضاد نیست ؟ اگر درست و منتقی به مصاحبه شما نگاه کنیم. به عمق فاجعه میشه پی برد.
  • رضوانی US ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    24 0
    من متخصص بیهوشی و فلوشیپ بیهوشی قلب و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی هستم.سریال رو هم میبینم .دمش گرم به مافیای جراحی دماغ و گونه و سیل پزشک نماهای دانشگاه های آبکی خارجی ناکجا آبادو زیر میزی بگیران بد نام بیسواد تاخته و اونا رو به هجو کشیده.بر مردم هم لازم است که دوغ رو از دوشاب تشخیص بدن و به محض تقاضای پول زیر میزی و خارج تعرفه شکایت کنن.
  • حسین IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    109 8
    به نظر من که سریال خوبیه و داره واقعیتهای جامعه رو به زبان طنز نشون میده هر کی هم خوشش نمیاد میتونه نگا نکنه حتی دکترای محترم کشورمون...
  • بی نام A1 ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    11 0
    اینو میدونم که هم مون جنبه انتقاد نداریم حالا هرصنف یا هر شخصی میخواد باشه یه روز به پایتخت اعتراض میشه یه روز به در حاشیه یه روز ...
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    18 5
    تو این چند وقت اینقدر نخندیده بودم خداییش..... دست مریزاد مهران جان
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 2
    وقتی قشر پزشک و تحصیلکرده ما تحمل کوچکترین نقدی رو نداره...وای به سیاستمدارامون
  • بی نام US ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    13 4
    سرباز خدمات درمانی بودم ؛مردم از جامعه پزشکان ناراضی اند
  • esa IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    19 1
    يكي از همين پزشكاي دلسوز و تحريم كن شما تا ١ مليون پول به جزء هزينه هاي بيمارستان نگرفت عمل نكرد،اونم پول نقد،اونم ١ساعته بايد جور ميكردم
  • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    19 1
    پزشکای ایران پادشاهی می کنن اگه خاله من هم قبل عمل رضایت مردن بیمار رو بگیره بالاخره پس از چندین عمل... یک پزشک متبحر می شه البته همشونو نمیگم
  • هومن A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    6 25
    یه پزشک متخصص 11 تا 13 سال از عمرش رو از طلوع صبح تا نیمه شب بجای اینکه مثل اکثر مردم خوش گذرونی کنه یا حداقل در کنار خانوادش باشه در کنار مردمه. لحظاتی که باید سفره هفت سین را در کنار همسرش باشه در کنار بیماران شماست. لحظاتی که خیلی از شماها آخر هفته رو مسافرت میرین یا ورزشگاه و سینما و پارک تشریف میبرید مجبوره درس بخونه و بیداری بکشه. هیچ قشری در ایران به اندازه پزشکان عمرش رو صرف شغلش نکرده. من کاری به صحبت های این مسوول ندارم. صحبت بنده این هستش که هرگز زبان تشکر از این قشر در رسانه وجود نداشته.
    • بی نام A1 ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
      19 0
      دوست عزیز شرایطی که گفتین رو یه کارگر شرکت نفت تو عسلویه هم داره ولی پولی که پزشکا واسه خدماتشون می گیرن به زحمتش میارزه. پزشک اگه این همه درس بخونه و به قول شما عمرشو صرف کنه 1 میلیون بگیره این کارو نمی کنه. تازه پزشکا اینقدری که شما میگین کار نمی کنن. یه دکتر 34 روز در هفته کار می کنه بعد سه ماه یهو می بینین دکتر مورد نظر در کشور موجود نمی باشد. ولی خیلی از کسانی که کار می کنن نمیتونن چنین کارهایی بکنن. پس دکترها زندگی هم می کنن. من شخصا تا به حال دکتری ندیدم که وضع مالیش خوب که چه عرض کنم توپ نباشه چه عمومی چه تخصصی. اگه پزشکا متخصص هستن معلم ها هم متخصص هستن. کارگر نفت هم متخصصه. یه کارمند بانک هم متخصصه. هر کسی متخصصه تو امور مربوط به خودش.
  • مهدی A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 1
    این حرفها برای اون گروه از دکتراست که انگار از دماغ فیل افتاده اند و بسیار متکبرند همه مردم البته بجز این گروه بی ظرفیت متوجه می شوند که این مطالب مطرح شده در فیلم در خصوص متخلفانی است که در همه صنوف وجود دارند و متوجه همه پزشکان نیست خدا کنه که آقای محترم هم یکم از آسمونها پائین بیاد و روی زمین کنار بقیه هموطنامون زندگی کنه تا بفهمه اونطوریا هم که میگه نیست و دکترای متخلف هم وجود دارند
  • بی نام IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 0
    وقتی تو یه مملکت نشه از دکترانخبه های علمی انتقاد کرد وای به حال مردم عادیش
  • حمیید A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    17 4
    سلام به همه ، من خودم در یک بیمارستان کار میکنم. متاسفانه به جرات میتونم بگم سریال مهران مدیری منطبق بر واقعیته. اصلا همین که به برخی پزشکان برمیخوره معنیش اینه که حقیقتو داره میگه. به امید روزی که همه ما تاب و تحمل انتقاد رو داشته باشیم.
  • احمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 0
    تا جایی که من این سریال رو دیدم، هیچگونه توهینی نسبت به قشر پزشکی ندیدم... در ضمن، نقدی که تو این سریال نسبت به جامعه پزشکی دیده میشه، یک نقد سازندست. به هیچ وجه به معنای تمسخر نیست. یعنی این سریال نشون میده که وقتی یک رفتار ناشایست توسط یک پزشک صورت میگیره، میتونه چه عواقبی داشته باشه. در ضمن به هیچ وجه نمیشه گفت که قشر پزشکی، یک قشر کاملا بی عیب و بی نقصه. پس طبیعتا ضرورت داره که یک سری انتقادها نسبت به این قشر هم صورت بگیره. مثل تمامی اقشار... در ضمن اگه این مسئول، یک قسمت از این سریال رو هم دیده باشن، میفهمن که فوقش در هر قسمت سریال، شاید فقط تو یک سکانس به ایرادات جامعه پزشکی اشاره میشه. در بقیه سکانس ها هم به روابط بین بازیگرا و اتفاقات طنزی که بین اونها رخ میده، اشاره میشه.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    12 1
    این تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست
  • بی نام A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 0
    اعتماد بین پزشک و بیمار در مطب و بیمارستان وقتی که پزشک به درد بیمار رسیدگی میکند به وجود می آیدنه در تلویزیون و روزنامه. این اعتماد خیلی وقت که خدشه دار شده. این سریال ها و اعتراضات مردم هم نشانی از این بی اعتمادی است به جای اعتراض جامعه پزشکی به رفع بی اخلاقی های همکاران خود بپردازد
  • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 10
    اون موقعی که برخی البته برخی از پزشکان برای پول وزیت و بیمارستان خصوصی اشک مردم را در می اورند کجایید حالا یه خورده مردم به چیزایی که اشکشون را دراورده و غم و غصشون را زیاد می کنه یه خورده میخندن به کجا بر میخوره؟ ضمن اینکه فکر نکنم موقع تماشای سریال کسی به این چیزا فکر کنه مگه اینکه برخی از همین جامعه پزشکی هی بیان و مصاحبه کنند و مو شکافی کنن تا مردم به فکر بیافتن
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    14 1
    من خودم جراح پلاستیک هستم . فکر نمی کنم مردم با این شوخیها اعتمادشون از پزشکان از بین بره . مانند هر صنف دیگه پزشکی هم ممکنه تخلفاتی داشته باشه . طبیعی هست که با توجه به درآمد پزشکان حساسیتهایی هم وجود داشته باشه . شاید تنها این سریال مردم رو نسبت به هزینه ها حساستر بکنه وگرنه کسی که نیمه شب دل درد بگیره که تو خونه نمی شینه قطعا میره دکتر. در مورد هزینه اعمال زیبایی هر کسی نداره خوب مجبور نیست انجام بده . قطعا اگه عارضه ای پیش بیاد جراح پاسخگو خواهد بود.
  • زهرا IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    11 1
    از پزشکا نسازه از پرستارا نسازه از در و دیوار بسازه بابا بس کنید ایراد گیری رو اگه ایرادی تو کار پزشکی نیست نباید بهش بربخوره مملکت ما نیازمند همه پزشکای دلسوز و متعهده
  • ا.د IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    34 0
    متاسفم براي اين فرد كه مثلاً تحصيل كرده ي مملكت ماست رئيس جامعه ي متخصصان داخلي ايران مديري كجا به شما توهين كرده؟ يه طنز ساده هست .... يه كم جنبه و درك هنري هم خوب چيزيه آقاي مديري انگشتش قطع شد با كمك پزشكا خوب شد... همه ي ما وقتي مريض ميشيم با كمك پزشكا خوب ميشيم، پولشم ميديم... چقدر منت مي ذارين سرمون
  • دکتر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    14 0
    جناب دکتر یک سریال و یا فیلم نه باعث اعتماد میشه و نه سلب اعتماد . مردم میخوان یک سریال مفرح ببینن تا حال و هواشون عوض بشه . بر اساس خواسته اکثریت مردم هست که یک کارگردان و فیلم ساز اقدام به تولید که کار هنری میکنه .مطالب که نوشتی نظر شما هست و ارتباط دادن جایزه یک سریال دیگه که اصولا ارتباطی به این سریال نداره سخت سست و بی بنیاده و قیاسی مع الفارق . بر اساس نظر و کامنت هایی که نمونه اش رو همینجا در زیر مطالبتون هست اکثریت نظری دیگه و خلاف میل شما دارن . آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست
  • امیر A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 0
    وقتی سریالو ندیدی چطور نقد می کنی؟
  • علی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    11 0
    بابا داداش های من دوتا پزشکند اصلا هم ناراحت نیستند بس کنید بابا جنبه خوب چیزی والله
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 0
    شما بگید تو این کشور با چه صنفی شوخی کنند. با معلمان مرد هزار چهره روانپزشکان و منشی ها ساختمان پزشکان و حالا پزشکان و پرستاران, فوتبالیستهاالبته با اعتراضات کمتر در سریال پژمان دلیل عصبیت این اقشار نمایش واقعیتها در مورد شونه. همین.
  • محمد A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 1
    آنكس كه پاكه از محاسبه چه باكه؟عزيزان پزشك تحملتان را بالا ببريد اگر خوب هستيد خيالتان راحت صدها مثل اين فيلم نظر مردم را عوض نميكنه.در ضمن شما وظايفتان را خوب انجام دهيد خداوند عزيزتان ميكند.
  • همسر پزشک A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    11 21
    چرا مردم از پزشکان حرص دارند و بابت هر کامنت منفی خوشحال می شوند؟ زیرا مملکت ما باید حتما به کام دلال ها باشد و همین دلال ها چشم ندارند به تنها جماعت آکادمیکی که کمی دستشون به دهنشون می رسه احترام بذارن... آره فقط باید مملکت به کام شما دلال ها باشه شماهایی که کم درآمد ترینتون صد برابر پردرامدترین پزشک پول پارو می کنید کاش افتخار یک ماه زندگی کردن با یک پزشک را در کل دودمانتون داشتید تا می فهمیدید یک پزشک در مقایسه با شما دلال های محترم درآمدی ندارد
    • مریم IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
      3 1
      چرا خوب یه دکتر مهندس که بعضا از خیلی پزشکا بیشتر زحمت کشیده مثل یه پزشک درامد نداره خانم دکترمنصف باشید بعضی پزشکا تاچرن به جای پزشک بودن
  • بی نام IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 1
    این همه با مهندس ها مدیرها رفتگران معلم ها شوخی شده کسی چیزی نگفته ...پزشکان عزیز بهتره یکم با جنبه تر باشن
  • فرزاد A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    آخه این آقا که خودش می گه ندیدم، پس از کجا فهمیده که مسخره می کنن مثله اون خانم نماینده مجلس که در مورد سینما تصمیم می گیره ولی فیلم نمیبینه
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    13 1
    پزشک خوب داریم بدم داریم ولی بدشو من بیشتر دیدم
  • بی نام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 1
    خب بگین مدرکشون رو بزنن تو مطب تا معلوم شه از فیلیپین نیست
  • ali A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    7 0
    نمیدونم چرا همه از نقد استقبال میکنند و پای حرف همه مشتاقانه استقبال میکنند ولی تا ذره ای ازشون انتقاد میشه هرجور شده دنبال از بین بردن نقد میشن سریال فوق العاده ای است و بالاخره یکی باید معنی واقعی طنز را اجرا بکند نه این که صرفا لودگی کند...
  • دکتر میثم ES ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    6 11
    اقا یا خانم جهان شما که هنوز فرق سقراط با بقراط رو نمیدونی در مورد جامعه ی پزشکان نظر ندید بهتره.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    7 13
    درسی که یه پزشک میخونه هیچ کس نمیخونه
  • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    خوب مهران مدیری راست میگه دیگه به خاطر نوع برخوردی که باهاشون انجام میگیره برخورد تروخدا مارو خوب کن به شدت مغرور تشریف دارند، ده نمونه شو خودم دیدم ما خدوم هستیم نباید از ما نقد شود ما بهترین هستیم یکی نیست بگه بابا تو پولشو گرفتیزیر میزی. کدوم قشر که نماینده شون تو تلویزیون بگه حداقل حقوق 30 ملیون در ماه رو باید داشته باشند دیگه برنامه مناظره شبکه 1 بابا مگه بقیه درس نمیخونن که حداکثر حقوق یک دکتر مهندس از بهترین دانشگاه 1 دهم این مقدار هم نباشه بعد کسی هم نباشه که دفاع کنند تازه این پزشک ها انحصار طلب هم هستند فقط یکی از این انحصار طلبیشون اینکه فقط خودشون میتونن سهام دار بیمارستان باشنحالا سهام داری چه ربطی به دکتر بودن داره خدا میدونه آب افتاده دست یزید
  • نسیم A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    من یک معلمم کاش معلم ها رو هم نقد کنن شاید این طوری کسی ببینه مشکلاتشونو....
  • منصور A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    پرداخت خقوق ها و جوایز مثلا در قهوه تلخ جزء حیطه وظایف تهیه کننده است و ربطی به کارکردان نداره و حتی حقوق کارگردان رو هم تهیه کننده میده هیچ ربطی هم به مدیری که کارگردانه نداره
  • مهدي A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    دكتر جان خسته نباشي هر وقت طرح پزشك سلامت به نتيجه رسيد مهران مديري هم تكليف جوايز قهوه تلخ را روشن خواهد كرد
  • بی نام A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    17 1
    مهران مدیری ...مچکریم
  • یک پزشک A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    3 12
    سریال جالبیه....تا حالا هم توهین نکرده...مشکل خود جامعه ماست که اینقدر مردم سطحی شده اند که دنبال زیبایی ظاهری هستن..ولی واسم جالبه که آقای مدیری چرا از پشت صحنه و فجایع فرهنگی و اخلاقی سینما نقد نمیکنه....آقای مدیری خودتون که هر سال یک یا دوماه بیمارستان بستری میشین... و بقیه ... امیدوارم نظر من چاپ شه..البته خبر آنلاین کلا با پزشکها مشکل داره
  • بی نام A1 ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 1
    پیشنهاد میکنم چند قسمت سریالو ببینید بعد سریع اظهار نظر کنید، این چه رفتاریه آخه؟ در ضمن اون 5 درصدی که شما میگی با جون و مال و زندگی همه مردم سر کار داره پس همونم خیلی زیاده، خییییلیییی
  • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 1
    من پزشک هستم و سریال را هم دیده ام. اصلا توهین آمیز نیست و اعتماد مردم را هم مخدوش نمی کند. فقط یک سریال است و می توانیم در کنار هم بخندیم.
  • ب US ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    ما که نفهمیدیم ساختمان پزشکان میداد گفتن ایراد داره مشاوره بدش میاد این پخش میشه میگن دکتر بدش میاد شب های برره پخش میشه میگن میگن بچه ها حرف بد یادگرفتن جومونگ پخش میشه میگن همش خون ریزی هست کلاه قرمزی پخش میشه میگن بی مزه است از این حرف ها اقی دکتر تحصیل کرده کسی میگه خربزه نخورده چرا میلرزه پس
  • مهدی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 1
    این سریال انعکاس بخشی از واقعیت های جامعه ی پزشکیه ، پزشک ها باید با این قضیه و واقعیت کنار بیان و انتقاد پذیر باشن و بجای جبهه گیری و انتقاد بفکر اصلاح وضع موجود باشن ، واقعیت اینه که اکثر پزشکان الآن پول از هر چیزی واسشون مهمتره و بفکر نجات دادن جون انسانها نیستن و متوجه این قضیه نیستن که رسالت اولیه و اصلیشون سلامتی بیمارانشون هست ، دنیاشون شده پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول پول
  • بی نام A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 1
    یه پزشک متخصص اخیرا اصفهان دستگیر شده که حلبی چینی را با با صد برابر قیمت به نرخ پلاتین توی بدن مردم بی پنا نصب می کرده
  • بی نام AT ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    9 1
    بابا چرا ما نقد پذیر نیستیم ماشالله هر قشری بهش برمیخوره اینجوری نویسنده باید راجع به زندگی خودش بنویسه که
  • بی نام DE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    4 8
    سلام به همگی والا پزشکای ایرانی خوبن، ان شا اله تشریف بیارین یه سر نمیدونم کانادا، ایتالیا و ... بعد می فهمین چی میگم، ناشکری خوب نیست.
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 0
    افراطی ها همه جا هستند
  • رضا IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    15 8
    از صبح تا شب با همین قشر پزشک ها سر و کار دارم و کاملا واقف هستم که حتی یک کلمه ازین فیلم اغراق نیست و به دور از واقعیت نیست...
  • سروش IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    8 1
    دوستان ول کنید بابا ، اصلا جواب این طور حرف ها رو نباید داد
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    10 0
    جالب است داستان ما شده حکایت ان قصه ای که از هر صنفی انتقاد بکنی مورد هجمه ها قرار میگری بنظرم بای فقط از مردم عادی انتقاد کرد چون این مردم ظرفیتش را دارند ولی اصناف ما نه چون واقعیت این است که اکثر واقعیت ها را برملا میکنندتوصیه ای به اقای مدیری بهتر است به جای ساخت این سریال به ساخت سریال های این سبکی به ساخت سریال های ابکی ادامه دهد و در سریالها بگوید همه جیز ارومه ما چقدر خوشبختیم ترجیحا چند نفر از اعضای خانواده خود ودوستان را نه براساس استعداد بلکه بر اساس پ مثل اقای جمشیدی که هم بازیکن فوتبال هم خواننده و هم بازیگر است وهنر نزد ایشون هست و بس را برای بازی دعوت کنن
  • بی نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    4 9
    ای کاش آخرش پشت صحنه ها رو پخش نکنه.به من که حس خیلی بدی میده و از دیدنش لذت نمیبرم.اما خود سریال کم کم داره خوب میشه.
  • تکنسین بیهوشی A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    14 0
    آقای دکتر جدی نگیرید طنزه بزارین مردم یه کم شاد باشن
  • امير GB ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    11 3
    سلام من خورم پزشكم از همكاران گرامى خواهش ميكنم اصلاً در مورد اين سريال اظهار نظر نكنن چون مهمترين ترس همكاران نگران عدم اعتماد مردم به پزشكان ميباشد نگران چى هستيد مردم به پزشكان نياز دارند ما هم بايد در خدمت مردم از صميم قلب باشيم حالا اگر مردم اعتماد ندارند مشكل خودشان است مشكل از ما نيست ما بايد به وظيفه خودمون عمل كنيم مثلاً در زمان جنگ من چندين بار اسرا عراقى را درمان كردم كه كوچكترين اعتمادى به ما نداشتند ولى بعد از مدتى همان اسبر عراقى مرتباً تشكر ميكردند
  • بی نام A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    20 0
    وقتی پزشک مملکت بدون دیدن یک سریال هم خودش و کارگردانشو نقد میکنه دیدنشو هم تحریم میکنه تکلیف بقیه معلومه
  • بی نام A1 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    14 0
    آقای مدیری بقیه سکانسارو مثل اونجایی بساز که دکتر پول دارو به بیمار میده اونجاش خوبه بقیش نیست؟ عجبا بین داش من اینجا واس ماس
  • یک RO ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    27 1
    من از استان البرز هستم هم برادرم و هم مادرم در شرایطی که به عمل احتیاج داشتن جراحی که عضو نظام پزشکی هم هست و سمتی در اونجا داره از ما زیر میزی خواست شماره حساب منشیشو داد گفت واریز کنید بعد عمل میکنم
  • آرمین EU ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    15 12
    من یه پزشکم و میشینم این سریال رو نگاه میکنم و میخندم. به نظر من که توهینی نداره. البته کامنت های هموطنانی که اینجا هست خیلی بیشتر توهین آمیزه. احتمالا ایشون از یک پزشک خدمت بزرگتری به جامعه میکنن مشکل دنیا اینه که آدم های نادان از همه مطمان تر حرف میزنن. وگرنه اگه خودشون یک ذره به خودشون فشار میاوردن که به یه جایگاه علمی برسند میدیدند که چقدر سختی داره. هر وقت تونستیم تو این مملکت از قشر تحصیل کرده قدردان باشیم، به یه جایی رسیدیم. وگرنه کماکان زیر دست سرمایه دارها و پارتی دارها و آقازاده ها و دلالان خواهیم بود.
  • مجيد IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    6 29
    اصلا سريال جالبي نيست. بسيار آبدوغ خياري وبيمزه است. من كه حالم از اين جواد رضويان بهم ميخوره با اون نقشش ولهجه من دراورديش... كاري به حرفاي اين دكتره هم ندارم ولي اين چند تا قسمتي كه اجبارا با جمع خانواده ديدم خيلي سريال ضعيفيه. البته با مسخره كردن هيچ قشري موافق نيستم. اينكار با تعاليم مذهبي وديني مغايرت داره.
  • سيد IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
    5 37
    بعضيا واقعا به دكترا حسوديشون ميشه وقتي تو سريال دكتره رو ميرقصونه ويا گوسفند چروني ميكنه، اين اولا كجاش خنده داره وثانيا تحقير پزشكها نيست پس چيه؟ من كه ازاين جواد رضويان واقعا بدم مياد با اين اراجيفي كه ميگه... واس ماس... سريال خيلي ضعيفيه.
  • مریم A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    3 5
    انصافا سریال تا این لحظه بسیار مسخره بوده اصلا از مهران مدیری بعید بود شما این سریال رو با شب های برره مقایسه کنید ببینید این کجا و آن کجا
    • محمد A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
      1 0
      سریال های مدیری 10 قسمت ابتدایی کیفیت لازم رو ندارن صبر کن یک کمی بگذره بهتر میشه/
  • بی نام RO ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    5 1
    جای تاسف داره ک یک فرد تحصیل کرده میگه فیلم رو ندیدم بعد داره نقد هم میکنه اینجوری بیشتر خودتون رو زیر سوال بردید که ضمنا مردم خودشون عقل و شعور دارن اگه کامنت ها رو بخونید میبینید ک مردم بیشتر موافق سریالن و دل خوشی از پزشکا ندارن پس ببینید چ بر سر مردم اوردید ک اینگونخ میبینید حقایق رو کتمان نکنید اقا
  • دکتر امیدی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
    10 0
    من خودم. یک پزشکم البته از نوع عمومی کاری به در آمد و این چیزها ندارم پارسال برادرم به دلیل سرطان مثانه از شهرستان برای مداوا. در تهران به یکی از پزشکان معروف ارزشی و به ظاهر متدین مراجعه کرد. 2 بار ایشان با وقت قبلی به بیمارستان نیکان جهت سیستوسکوپی مراجعه کرد و پس از تشکیل پرونده جناب دکتر تماس گرفتند و گفتند نمیتوانند بیایند به همین راحتی. بنا بر این بی اعتمادی یا اعتماد ناشی از عملکرد پزشک است و ربطی به مدیری و سریال ندارد