سعادتمند: من، رضازاده و مرادی کارمند وزارت ورزش هستیم/باید دوپینگ را از وزنه برداری ریشه کن کنیم

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز درباره انصراف رضازاده از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری گفت: همه باید به قانون احترام بگذاریم.

زاوش محمدی-خبرآنلاین؛احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، برای انتخابات وزنه برداری کاندیدا شده است. سعادتمند که در کارنامه خود مدیر کلی اداره تربیت بدنی استان مازندران را دارد درباره انصراف حسین رضازاده از انتخابات وزنه برداری گفت: «حسین رضازاده یکی از سرمایه های ملی ورزشی ایران است و جایگاه ویژه خود را در بین مردم دارد. او در شورای شهر تهران آرای زیادی داشت و به خاطر آرای مردم از سمتش در شورای شهر انصراف نداد. من،رضازاده و مرادی سرباز های نظام هستیم و با توجه به رعایت قانون در انتخابات شرکت می کنیم.»
سعادتمند که کارمند وزارت ورزش است درباره این شایعه که او نماینده وزارت ورزش در این انتخابات است گفت: «من و علی مرادی و حتی حسین رضازاده کارمند های وزارت ورزش هستیم.وزارت ورزش همواره نشان داده در انتخابات فدراسیون ها دخالتی نمی کند و چون من مدیرکل اداره تربیت بدنی مازندران بودم چنین شائبه ای به وجود آمده است.همچنین برای وزارت ورزش هم فرقی نمی کند که چه کسی انتخاب شود.وزارت ورزش خانه من است و با توجه به سیاسیت های وزارتخانه عمل خواهیم کرد.»
او درباره برنامه انتخاباتی خود گفت: «در وهله اول به دنبال کسب سهمیه المپیک در مسابقات آمریکا هستیم. من و تیم مشاوره ام در چند حوزه برنامه ریزی کرده ایم. از حوزه هایی که ما انتخاب کرده ایم می توان به بین الملل،فرهنگی،پایه و ..... اشاره کرد. بعد از انتخابات در قسمت بین الملل، کمیته مبارزه با دوپینگ زیر نظر مرکز کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی افتتاح خواهیم کرد و انشالله این مقوله را از فدراسیون وزنه برداری ریشه کن کنیم. همچنین به دنبال کسب کرسی های بین المللی هستیم. از ایرانی های داخل و خارج از کشور که چهره های سیاسی نیستند و دوست دارند به فدراسیون وزنه برداری کمک کنند دعوت می کنیم تا در کنار ما باشند و به تیم ملی کمک کنند.از تیم های ملی صاحب نام در وزنه برداری دعوت خواهیم کرد تا اردوهای مشترک برگزار کنیم. مسابقات استانی برای کشف استعداد های جوان برای تیم ملی برگزار خواهیم کرد.»
حسین رضازاده همواره رابطه خوبی با فدراسیون جهانی داشته است و مسائلی که برای تیم ملی وزنه برداری پیش می آمد با رابطه رضازاده حل می شد. سعادتمند در این باره و اینکه آیا می تواند رابطه خوبی با فدراسیون جهانی برقرار کند گفت:«با شروع به کار در فدراسیون، از روسای فدراسیون جهانی دعوت خواهیم کرد تا با آنها تعامل دو طرفه داشته باشیم.همچنین کمیته مبارزه با دوپینگ را زیر نظر فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ تاسیس خواهیم کرد تا مشکلات سال های گذشته را نداشته باشیم و دوپینگ را از وزنه برداری ریشه کن کنیم.»
گفتنی است که انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد.احمد سعادتمند و علی مرادی کاندیدای تصاحب این سمت هستند.پیشتر حسین رضازاده قهرمان المپیک هم کاندیدا بود که به علت دو شغله بودن و عضویت در شورای شهر تهران از شرکت در انتخابات انصراف داد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =