ماجرای یک جلسه‌ غیرعلنی که نسخه «در حاشیه» را پیچید

در حالی که فصل اول سریال مهران مدیری با دستگیری پزشکان بیمارستان «حاشیه» به پایان رسیده، حرف و حدیث‌ها در مورد آخرین ساخته مهران مدیری همچنان ادامه دارد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیران سازمان صدا و سیما در هفته پایانی پخش این سریال کوشیدند تا نشان دهند که توقف پخش آن ربطی به اعتراض پزشکان ندارد و تولید «در حاشیه» در سه فصل یک برنامه از پیش اندیشیده بوده است.

با این حال وقتی صحبت به ادامه داستان می‌رسید، مدیر شبکه سه هم می‌گفت که ادامه این داستان در فضایی غیر از فضای بیمارستان ادامه خواهد یافت.

او حتی به این نکته هم اشاره کرد که ترجیح می دهد از بین سناریوهای موجود، سناریویی ادامه پیدا کند که در آن ماجرا به زندان کشیده می‌شود و در زندان ادامه می‌یابد. چند شب پس از انتشار این گفت و گو وقتی پزشکان بیمارستان « حاشیه» در آخرین قسمت فصل نخست، دستگیر شدند، این احتمال تقویت شد که فصل دوم سریال در زندان سپری شود.

حالا اما روزنامه جوان خبری را منتشر کرده که از برگزاری يك جلسه مشترك غير علني ميان مسئولان صدا و سيما و مقامات وزارت بهداشت و صنف پزشكان در هفته‌هاي گذشته حکایت دارد.

این روزنامه نوشته: «ماجراي سكوت ناگهاني صنف پزشكان معترض به سريال «در‌حاشيه» مهران مديري و بعد از آن هم خبر قطع ناگهاني اين سريال 90 قسمتي از تلويزيون، همه و همه از بركات اين جلسه مرموز پشت درهاي بسته بوده است.»

پس از پایان جلسه طبق نوشته خبرنگار جوان، این نمایندگان سازمان نظام پزشكي كشور بوده‌اند که با چهره راضي از پشت درهای بسته بیرون آمده‌اند.

جوان نوشته:«نكته جالب توجه اينجا است كه بعد از تلاش مصرانه جامعه پزشكي در قطع سريال «در‌حاشيه» از تلويزيون و محروم كردن مردم از تماشاي سريالي كه طنز محبوبشان را ارائه مي‌داد، حالا وزير بهداشت در اظهارنظري جديد گفته است كه جنبه پزشكان بالا است و براي اين قشر شادي مردم مهم است و به آن احترام مي‌گذارند. در اين روزها اما مردم در حال و هواي ديگري هستند. آنها سيل اعتراض خود را به واكنش عجولانه جامعه پزشكي با جوك‌ها و نكته‌هايي كه در اين رابطه در شبكه‌هاي مجازي رد و بدل مي‌شود، نشان مي‌دهند.»

حالا باید منتظر ماند و دید که برپایی این جلسه از سوی طرفین موضوع تایید می‌شود یا خیر؟

«در حاشیه» پایان یافته اما ماجراهای آن ادامه دارد، طی روزهای گذشته هنرمندان مختلفی به اظهار نظر درباره این موضوع پرداخته اند و گفته‌اند که حاشیه‌های پیش امده برای پخش سریال مهران مدیری درست نبوده‌است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 162
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود A1 ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    این سریال با کیفیت پایین خودش نسخه خودش را پیچید.
    • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      شما پزشک که نیستی احتمالا ؟
    • بی نام IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      کیفیت اون پایین بود دیگه نبود؟ اصلا طنز نبود، با ارفاق هجو بود ضمنا من پزشک نیستم...
    • فرهاد A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      193 7
      کیفیتشو اون پزشکهایی آوردند پایین که مدام نامه دادند و اعتراض کردند و باعث اصلاح و سانسور سریال شدند.
    • سیا IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      133 4
      همین دکتر ها متعهد و حاذق و پر ادا که هنگام فارق التحصیلی قسم خورده اند که تا ته جیب بیمار را درنیارند رهاش نخواهند کرد، الان بیشترشون وقتی آزمایش یا هر نوع عکسی که مینویسند بعد میگویند باید بری از فلان آزمایشگاه یا عکسبرداری آنرا تهیه کنی و من دیگر جاها را قبول ندارم و اصلا به نتیجه آزمایش و یا عکس دیگر جا ها حتی نگاه هم نمیکنم. این یعنی چی؟ آیا پزشکان از ارسال بیمار بسته پول به این مراکز پورسانت نمیگیرند؟
    • رحمان A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      107 4
      پزشکان باعث شدند قسمتهای زیادی از این سریال به اصطلاح سانسور شود. و اینطور به نظر بی مزه برسد
    • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      104 5
      همه باهم : دكتر برو دكتر
    • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      138 7
      تنها قشری از جامعه که با اینکه از تمکن مالی خوبی برخورداره داره به صورت علنی از مردم پول رشوه و زیرمیزی میگیره آقا و خانم پزشک، شما با درامد ماهی بالای 100 تومان در ماه، داری از کسی که حقوقش زیر 1 تومان در ماهه رشوه و زیر میزی میگیری برای اینکه مادرش رو عمل کنی، اونوقت انتظار داری اکثریت جامعه ازت متنفر نباشن؟
    • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      79 4
      منفي ها رو بشمار دكتر جون
    • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      20 95
      واقعا سریال ضعیفی بود خنک بازی و لوس بازی بود ،سریال برره خوب بود
    • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      61 4
      همین بس که در سال 9291 تعداد 5000شکایت پزشکی به ثبت رسیده ،یه سرچ ساده کنید مطمئن بشین
    • بص IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      144 7
      توی همین 27 قسمت هم خیلی چیزا رو گفت دم مهران گرم.
    • هما A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      20 86
      موافقم اصلا خوب ساخته نشده بود
    • محمد A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      56 7
      طلا که پاکه .....چه منتش به خاکه
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      61 4
      حداقل يه چيزي بود مردم نگاه كنن
    • بی نام ES ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      3 0
      نه پس شمس العماره خوب بود یا ...
  • بی نام A1 ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    مهران مدیری کارش درسته و معترضان اغلب دکتر قلابی ها هستند .
    • بی نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      شما هم جزء تماشاگران قلابی هستید که می خواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید.
    • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 115
      اين نظرات از روي حسادته، كمي بيشتر درس ميخونديد تا شما هم دكتر بشيد عزيزانم..
    • مصطفی A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      81 4
      ما که پیش هر دکتری رفتیم یه بلایی سرمون آورد، دکتر واقعی بود... وقتی توی استادیوم صد هزار نفر هم نوا فحش میدن دیگه تماشاگرنما یعنی چی؟... دکتر قلابی یعنی چی؟ اینا همون دکتر واقعی ها هستن... صدمه دیدن رو بذار کنار، از هر خونواده ای که بپرسی لااقل یه کشته بدست پزشکای این مرز و بوم داشتن، مادربزرگ خود من رو همین عزیزان متخصص کشتن... به مریض دیابتی بعد عمل سرم قندی زدن، در حالی که میدونستن دیابت داره ایشون... دعا می کنم از دست این جاده ها و این هوا و این محصولات غذایی و این دکترا و این سرطان لعنتی جون سالم به در ببرم، نوه که هیچ... لااقل بچه خودم رو ببینم
  • بی نام A1 ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    اگر پزشکان معتقدند سریال مدیری وجهه ی بدی از آنان به نمایش گذاشته، باید بگم رفتاری که اونها با این سریال داشتند و عدم نقدپذیری و آستانه ی تحمل پایین قشری که اصولاً باید رفتاری مناسب با سطح تحصیلاتشون نشون بدن، صد برابر بیشتر به وجهه ی پزشکان ضربه زده
    • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      65 7
      پزشکان به چه چیز تحصیلاتشان می نازند؟ الان همه کارشناسی ارشد و بسیاری هم دکتری تخصصی دارند و اتفاقا اگر بیشتر از پزشکان زحمت نکشیده و آزمون ورودی نداده و پژوهش نکرده باشند، کمتر هم نداده و نکرده اند.
    • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      74 3
      اشکال از خود جامعه است که سطح تحصیلات پزشکان را آن قدر رفیع جلوه داده است که بنده خداها خودشان را گم کرده اند و فکر می کنند ملت همه "اَکابِر" دارند و فقط خودشان "متخصص" و "فوق متخصص" شده اند. با این خود گم گشتگی، باید هم این جوری آستانه تحملشان در قعر زمین باشد. خودمان، پزشکان را این قدر حلوا حلوا کردیم که حالا به این جا رسیده اند ...
  • محمد A1 ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    از این به بعد باید منتظر اعتراض زندانیان باشیم.
  • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    پزشکان ادعاشون بالاس نه جنبه شون. دقیقا وقتی جامعه پزشکی ما رو به زوال رفت که خودشون رو تافته جدا بافته و مقدس و نورانی و .... فرض کردن ولی آقایون و خانم های پزشک بهتره به جای این کار ها به فکر مریض هاتون باشید. من یکی کم از جامعه پزشکی زخم نخوردم... افسووووس
    • بی نام A1 ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      آقای بی نام چرا جمع می بندی؟ ما 70000 پزشک عمومی و تعداد زیادی پزشک متخصص داریم که در مناطق محروم کار می کنند یا دارن صادقانه فعالیت می کنن و سلامتی خودشون و خانوادشون رو به پای این مطلب گذاشتند. حالا شما با چند تا پزشک کذایی برخورد کردی که رفتار خاصی داشتند که دلیل نمیشه همه رو با یه چوب برونی. این رو در جواب شما نوشتم ون میدونم خیلی ها این اشتباه رو میکنند. چیزی که شما از اون میگید در سطح بندی نظام های سلامت تنها 1 رو شامل میشه و شما 99 دیگه رو نادیده میگیرید.
    • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      59 2
      آقا شما نسبت 1 به 99 را مطمئن هستی درست میگی بنده یک مریض دارم که الان بیمارستان میلاد بستری هست و از چند بیمارستان دولتی با تشخیص های غلط عبور کردم اوضاع نابسمان پزشکی کشور اینقدر ضعیف هست که حتی برای تشخیص بیماری خود بیمار باید استراتژی درمانش رو تعیین کنه اوضاع از طنز حاشیه خیلی اونور تره فقط ادعا دارید شما اینقدر هم نمیدونید که اوضاع با قبل متفاوت شده و الان مریض ها اینقدر سواد دارند که بفهمند شما چقدر حاذق هستید که متاسفانه اکثرا با اتکا به یک سوگندنامه بقراط فقط به فکر پول هستید.اگر حرف شما صحت داشت که وضعیت سلامت اجتماعی و محیطی توی این کشور اینقدر ضعیف نبود.
    • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      36 2
      ببخشید در مورد متخصصین بفرماید نه در مورد پزشک عمومی ماشالله متخصصی که میره طرحشو بگذرونه بعد از دو سه سال از محل خدمتی که داره صادقانه خدمت میکنه دست پر با چند تا خونه ًبر میگرده
    • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      36 2
      پاسخ به بی نام دوم: جمع می بندیم چون حتی توان دیده شدن یک سریال طنز درباره صنفتان توسط مردم را ندارید. از شما پزشکان فقط باید تعریف و تمجید شود تا راضی باشید چون در جامعه تنها قشر زحمت کش و درس خوانده پزشکان هستند.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      40 2
      پزشکان عمومی با درآمدی بیش از 15 میلیون در استان خودشون و همشون هم بساز وبفروش و خوشگزران
    • رضا 88 A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      66 2
      سلام.در جواب به بی نام دوم باید عرض کنم برادر کوچک من پزشک عمومیه، تو یکی از مناطق محروم کار میکنه باحقوق ماهیانه تقریبا 11 میلیون تومن ، من 5 سال پیش تو همون منطقه مهندس ناظر یه پروژه 10 میلیاردی بودم با 7سال سابقه تو اون زمان و با شرایط رفاهی بدتر حقوق من میشد ماهی یک و دویست ، این فاصله اصلا منطقی و درست نیست ،درضمن این موضوع از جهات مختلفی باید بررسی بشه،مثلا اینکه چرا تو اکثریت کشورهای پیشرفته پزشک حق داشتن مطب رو نداره و فقط باید در بیمارستان بیمار رو ویزیت کنه و یا چرا درامد پزشکان محنرم داخلی نامشخص ،اکثرا بدون مالیات و به مراتب بیشتر از همتایان خارجی اونهاست .............
    • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      47 0
      در جواب بینام دوم، ممکنه حق با شما باشه و احتمالا من بدشانسم چون مدام با همون یک درصد برخورد می کنم و هر کار میکنم یکی از این 99 درصد پیدا کنم نمیشه
  • حمید A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    36 0
    من به خوب یا بد بودن سریال در حاشیه ندارم ولی مسئولان با این حرکت دیگر ساخت هیچ سریال طنزی را ندارند و باید در مورد سریال های قبلی نیز پاسخگو باشند مسئولان صدا و سیما باید در مورد توهین به منشی ها در ساختمان پزشکان و توهین به کارمندان در سریال پاورچین پاسخگو باشند
  • دریا A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    41 1
    اگه پزشکان و وکلا مشکلی تو کارشون نیست و وجدانشون راحته ، چرا باید از یه طنز ساده اینقدر برافروخته شن. برای خودمون خیلی متاسفم که این قشر اینقدر کم جنبه بودن . کیفیت پایین یا بالای این سریال مهم نیست. مهم رفتار خودخواهانه این قشره .
  • بی نام A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    28 0
    اگر غیر این می شد باید تعجب می کردیم، آستانه تحمل همین قدر است
  • علی IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    اگه پزشکان فکر میکنن که پاکن چرا از محاکمه می ترسن ...
    • man IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      6 14
      همین که شما به سریال طنز به دید یک محاکمه نگاه میکنید یکی از دلایل در حاشیه رفتن سریال در حاشیه بوده است
  • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    447 9
    بعدش هم بگید چرا سریال ماهواره ای مردم نگاه میکنن اینن سریال که مردم دوستش داشتن رو فرستادید بایگانی به بهونه اینکه فصل ولش تموم شده
  • حجت IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    باید 20/30 چند شب پیش رو می دیدی که گزارش حاکی از مرگ چندین نوزاد در بیمارستانی در پایتخت نبود مواد شوینده مخصوص و پوشاک مخصوص نوزاد و ........... حالا پزشکان توضیح دهند لطف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ا
    • man IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      5 27
      این سوالیه که باید از رییس بیمارستان بپرسید انتظار دارید پزشکان یک بیماستان پوشاک و مایع دست شویی و بندیج تهیه کنند؟
    • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      26 3
      شما هنووووووز بیست و سی میبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      6 63
      مرگ نوزادان ربطی به پزشکان ندارد. وظیفه مدیریت بیمارستان است که اتاق ها را استریل نگه دارد. من فکر می کنم دیواری کوتاه تر از پزشک وجود ندارد. حالا شما هم دوست دارید به هر نحو از روی دیوار ما بپرید تا دلتون خنک بشه مشکلی نیست. اما وقتی یکی اتون مریض شد باز بهم می رسیم.
    • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      2 15
      اشتبا منفی دادم
  • حسین IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    دو نکته ؛ 1 همه اقشار جامعه باید توانایی شنیدن نقد در لباس طنز را داشته باشند . 2 سریال طنز «در حاشیه » به لحاظ فنی سناریو و بازی انتظارات را برآورده نکرد این سریال یکی از ضعیف ترین آثار مهران مدیری بود .
    • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      41 2
      یک نکته: چیزی که ضعیف بود، ظرفیت و جنبه یک وزارت خانه و زیرمجموعه اش بود.
  • بی نام US ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    كساني كه از مرگ يك دختر پورشه سوار خوشحال مي شوندااز توهين وافترا به قشر موفق وتحصيل كرده جامعه دفاع مي كنند.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      52 2
      قشررر موفق و تحصیل کرده که نوزاد ها رو اشتباهی تحویل میده و عمل اشتباه انجام میده و وجدانش اینقدر بیداره که تا پولو ندی مریضی که در حال موته رو پذیرش نمی کنه و .... و مریضی که بستریه پول نداشته باشه تو بیابون ولش میکنن و...
    • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      45 0
      عالم شدن چه آسان، آدم شدن چه مشکل
    • بی نام A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      47 0
      افترا؟؟؟زیر میزی دروغه؟؟؟ اینکه بیمارستان خصوصی به هر بهانه ای بیمار را سر کیسه میکنه دروغه؟؟اینکه پزشک متخلف داریم دروغه؟؟ من به چشم خود مطب هایی دیدم و میبینم که از ارایشگاه کثیف تر و غیر بهداشتی تر هستند این دروغ؟
    • علی IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      25 1
      حالت خوبه؟ چه ربطی داشت؟ شاید منظورت اینه دکترای ما مثل پورشه ان؟ در نظر مردم که در حد پراید هم نیستند
    • امين اكتيو A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      26 0
      هيچ كس واقعا از مرگ كسي خوشحال نميشه اوني كه باعث ناراحتي مردمه بي جنبه بودن بعضي ازآدمها هستش چه دختر پورشه سورا باشه چه پزشك بي جنبه
    • بی نام A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      31 0
      مثال نقض: من و خانواده ام به دختر پورشه سوار توهینی نکردیم ولی از رفتار پزشکان در این مورد به شدت جا خوردیم این قشر متاسفانه نشان داد علیرغم ادعاش جنبه طنز نداره. همه اینها در حالیه که من به عنوان مخاطب، پزشکان این سریال را نماینده تمام پزشکان نمی دانستم و متوجه بودم که این افراد از نظر جامعه پزشکی حتی مجوز فعالیت هم نداشتند اما با کلاه گذاری توانسته بودند در این بیمارستان سمت بگیرند. برای جامعه پزشکی متاسفم
    • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      26 0
      سریال توهین و افترا بود؟ دقیقا کجای سریال؟ این نظر شما توهین و افترا نیست؟
    • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      27 0
      اشکال استدلال که نه و سفسته شما اینه که جیزای نامربوط رو به هم ربط میدی این دو تا دسته چه ربطی به هم دارند؟ در ضمن همه مردم دنیا از آدمای مغرور و متکبر بدشون میاد که ماشالا اصلا پزشکندیدم مغرور نباشه.
  • ss IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    چیززی که در این مدت دیدیم بی جنبه بودن پزشکان، پرادعا بودن، نادان بودن، عدم تحمل دیدن شادی مردم، مغرور بودن و آیتم هایی از این قبیل از پزشکان نادان بود
    • man IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      0 3
      فکر کن ببین چیزی جا نموند :|
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    کاش سایر صنوف هم از پزشکان یاد می گرفتند
    • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      31 1
      صنف های دیگر مانند پزشکان نیستند که دست مردم زیر ساتورشان باشد و هر طور که بخواهند زیرمیزی بگیرند و ناز کنند.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      32 1
      کاش سایر اصناف از پزشکان یاد نگیرند و به جانوران مخوف و متکبر و جنایتکار تبدیل نشن . پزشکان نمی تونن توی آینه ی افکار عمومی چهره کریهشون رو تحمل کنن همه رو خفه می کنند و مستبد ترین جنایتکارانند
  • بی نام IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    با سلام به دوستان پزشکان با اعتراض بی مورد خوشان باعث قطع پخش این سریال شدن چون نمی تونستن با ور داشته باشن که حقیقت بیمارستانهای ما تو کشورمون این هست ولی از آنجایی که خدا رو نمیشه دور زد توی هفته گذشته رسوایی سزارین اون خانم بخت برگشته نشان داد که حرفهای سریال حاشیه واقعا درسته آقای وزیر در حشایه رو بست با خدا هم می تون بجنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      7 16
      منظورت همون خانم سنندجیه که شایعه شد معده اش رو جای بند ناف بیرون کشیدن؟خوب باور همچین حرف سخیف و دور از عقل ومنطقی هم فقط از آدمای جو زده ای مثل شما بر میادشماهایی که با توانایی افتراق بین دست چپ و راست سریعا خودتون رو دارای صلاحیت برای اظهار نظر در هر امری من جمله پزشکی تشخیص میدین منتها در دریای بیکران علمتون جایی برای فهم این مطلب نیست که امکان در اوردن معده از کانال زایمان وجود نداره
  • بی نام A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    این کار جامعه پزشکان در واقع تاییدی بود بر سریال در حاشیه...آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
  • حامد A1 ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    229 9
    بدعت بدی گذاشته شد شاید فردا سارقان و قاچاقچیان هم اعتراض کنند برای شروع سریال "میکاییل "گزینه ی خوبی باشه
  • بی نام RO ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    طبعا برخی ازپزشکان وحتما به آخرت وحساب وکتاب اعتقادی ندارند وبیماری مردم مستضعف جامعه رابهانه ی کرده اند برای پرکردن جیب های خودوخرج آن پول ها درسفرهای خارج ازکشورشان که البته باید به این اقایان ویاخانم هاگفت تاسری به بهشت زهرا ودیگرآرامستان های کشوربزنندوببینندکه بلا خره پزشکان هم توسط همین دردهایی که اکثرمردم جامعه به آن مبتلا می شوندجان خودراازدست داده ودرگورستان آرمیده اند فقط ممکن است کمی دیرتراماحتما اتفاق افتاده پس چرابرای زندگی کوتاه این دنیایی حداکثرتلاششان رامی کنند امابرای آخرت خودکاری نمی کنند .پزشکان باتوجه به نوع شغلی که دارند می باید باایمان ترین افرادجامعه باشندچون بایک دستگاه عظیم آفرینش یعنی انسان سروکاردارنداما متاسفانه برخی ازآنها فقط پول رامی شناسند
    • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      20 0
      اول که خوندم از پزشکان دعوت کردید سری به بهشت زهرا بزنند فکر کردم قصد دارید اون حکایت معروف رو بگید اما بعد دیدم موضوع دیگری مورد نظرتون بوده. نقل است طبیبی هر گاه گذرش به گورستان می افتاد چشم هایش را می بست. از او دلیل این کار را پرسیدند، پاسخ داد: سویی از این قبرستان نیست که به آن نظاره کنم و سنگ گوری را ببینم که روی آن نام کسی نوشته شده باشد که قرصی یا شربتی یا ... به توصیه من نخورده باشد
    • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      19 0
      نیازی به اعتقاد به روز قیامت نیست به انسانیت و شرافت هم اعتقاد ندارن
  • بی نام A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    مشكل از اونجاييه كه هر كسي كه دكتر ميشه،ديگه خودشو تافته ي جدا بافته ميدونه دلمون به اين سريال خوش بودا
    • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      19 1
      ما ایرانیا خوشی بهمون نیومده فقط باید غم و غصه بخوریم . دکترا که مشکلی ندارن حتما غم و غصه هم ندارن پس نیازی به طنز ندارن. اصلا مگه دکترها تلویزیون هم نگاه میکنن
  • نرگس IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    20 0
    معمولا افرادی معترض می شن به طنز که واقعیت ها به تصویر کشیده می شود. یه شب خواهرم تب شدیدی داشت وقتی به بیمارستان مراجعه کردیم بدون اینکه حتی دکتر فشار خواهر من را بگیره چند تا قرص نوشت و دفترچه را داد دست ما. سپس سوال کردیم آیا در این بیمارستان داروخانه هم وجود داره و ایشون خیلی خیلی ناراحت شدند که ما چرا این سوال را از پزشک می کنیم. باید نگهبان جلو درب بیمارستان به این سوال پاسخ بدن
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 6
    چند نکته: 1.آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت چه قبل از اینکه وزیر بشوند و چه بعد از آن همواره انسانی شریف، کاربلد و طرفدار محرومان بوده و هستند اما این برخورد ایشان با این سریال خیلی خیلی باعث تعجب من شد. چرا که ایشان ظرفیت خیلی بالایی داشته و دارند. 2. از دید فنی این سریال نه فیلم نامه خوبی داشت و نه خوش ساخت بود، و اغلب مردم فقط از پشت صحنه ها و خنده واقعی خود بازیگران لذت میبردند بنابراین بایستی واقع بین بود و دانست که این سریال اصلا در حد و اندازه یک سریال طنز واقعی نبود. برخورد پزشکان نیز بسیار نامناسب بود و نشانگر ضعف های عمده آنان و گرفتاریهایی که در این زمینه وجود دارد.
  • آیدین IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    12 1
    شما به چند تا بیمارستان در تهران نراحعه کن 100 با هتل اشتباه میگیری.1 تخته میخوای یا دو تخته؟
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 0
    ر هر قشری و صنفی آدم خوب و بد هست . اگر آن دسته از پزشکان معترض این اصل را قبول ندارند و نمیخواهند حتی شخصیت پزشک قلابی یا پزشک کلاهبردار یا بیمارستان آنچنانی سریال را هم مورد شوخی قرار نگیرد نهایت بی انصافی است . حرفه پزشکی حرفه مقدسی است به شرط رعایت اصول مندرج در قسم نامه پزشکی . به هر حال این سریال چه ادامه داشته باشد چه نباشد مردم پزشک خوب و پزشک بد را حداقل از نظر صفات اخلاقی خوب میشناسند. به نظرم قطع این سریال به دلیل اعتراض بخشی از پزشکان قطعا آثار معکوس خواهد داشت. با این وضع منبعد در فیلمهای طنز باید از افراد بی هویت و بیکار استفاده شود. فقط نمی دانم چرا تا حالا کارمندان و کارگران هموطن چرا این همه در طنزها مورد شوخی قرار گرفتند و صدایشان هم در نیامد و همین دسته معترض را خنداندند.
  • کیارش IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    19 1
    دوستانی که میگن این سریال ضعیف ترین کار مدیری بود در نظر داشته باشن که این سریال قبل از پخش و هنگام پخش چندین بار داستانش عوض شده و خیلی از دیالوگ هاش رو مجبور شدن حذف کنن و صحنه های آبکی جاش بذارن تا مجوز پخش بگیره
  • azim A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    12 0
    والا اگه قراره یرنامه ای طنز ساخته بشه بدون انتقاد هیچکس باید راجع به ادم فضایی ها باشه مانند سریال مسافران. وگرنه خوب توی جامعه در هر مورد طنز گفته بشه میتونه یک نفر اعتراض کنه. حقایق مشخصه بلاخص در مورد پزشکان. خودتون به 20 پزشک مراجعه کنید و اگر احیانا" اون خانم منشی که مانند سوپروایزر برخورد میکنه بهتون نوبت داد بگین پول ندارین تا ببینید نتیجه رو.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    18 0
    تا دیروز جان و مال مردم را میگرفتند؛ امروز به یک خنده تصنعی مردم هم رحم نکردند و آن را هم از ملت گرفتند. خدایا حسابشان با خودت. مدیونی منتشر نکنی خبر آنلاین
  • دوست A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 0
    سلام.مردم اونقدر فهمیده هستند که بفهمند عملکرد کدوم افراد در فیلم در حاشیه به تصویر کشیده شده و کی داره خالصانه و دلسوزانه و درست خدمت میکنه.لازم نیست به جای مردم فکر کنید و پخش سریال رو متوقف کنید
  • دیوید IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 0
    اگر عملکرد جامعه پزشکی مبتنی بر اصول علمی و اخلاقی می بود، اقتدار و احترام واقعی را کسب می کرد و لازم نبود از چیزی بترسد. واکنش این جامعه و خفه کردن منتقد تنها ضعف و نقص عملکرد آنان را اثبات بلکه موکدا تایید می نماید. بهر حال با قلدر بازی و زد و بند، افکار عمومی را نمیتوان سر کوب کرد. نتیجه آنکه انتقادات دیگر تبدیل به اهانت گشه اند.
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    5 5
    فعلا الآن مردم جو گیر هستن و گیر دادن به پزشکا، دوروز دیگه نوبت یک قشر دیگه هست و این کلا فراموش میشه،بله همچین ادمای جوگیری هستیم
    • بی نام RO ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      7 0
      شما تا حالا سرتان زیر برف بوده و ندیده بودید که مردم سالیان سال دل پر دردی از جامعه پزشکی دارند. الان موقتا جوگیر شده اید که به شما گیر داده اند، دو روز دیگر دوباره سرتان زیر همان خروارها برف می رود و یادتان می رود که مردم همچنان دلشان از شما پر از درد است.
  • مهدی IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    15 0
    متاسفانه بعضی شغلها از جمله پزشکی شغلهایی هستند که باعث فخر در جامعه است همین پزشکان را ببینید وقتی کسی وارد اطاقی میشه عموما برای احترام هرکسی نشسته باشه بلند میشه مخصوصا اگر طرف مسن باشه خیلی کمن پزشکهایی که این ادب را رعایت کنن همش از موضع آدمهای متکبر و از خود راضی و از بالا نگاه میکنن تازه اگر چند تا سوال هم بکنی و چون و چرا کنی میگه میتونی بری جای دیگه کجاست اون ظرفیتی که میگید حاضرنیست برای پولی که میگیره 2 دقیقه بیشتر وقت بزاره بهانه میاره مریض منتظره
  • ali IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    18 0
    آیینه چو نقش تو بنمود راست خود شکن آیینه شکستن خطاست
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    24 3
    این دوستانی که «در حاشیه» استاد مدیری رو سطح پایین می دونن، الان با دیدن سریال خنک جایگزینش، «شمعدونی» سروش صحت احیاناً چه نظری دارن؟ دو قسمتش رو که دیدیم، دوباره تلویزیون رو بایگانی کردیم تا «کلاه قرمزی» سال بعد. البته اگه صنف دامداران، حضور ببعی و گابی رو توهین به دامهاشون ندونن و اعتراض نکنن
  • ميثم بدون شرح A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    15 0
    هيچ احدي نميتونه منكر اتفاقات و تخلفات اين چنيني تو بيمارستانها بشه هر ايراني 2 جين از اين اتفاقات ميتونه تعريف كنه ، معدود پزشكان زحمت كش و خداشناسي هم داريم كه نزد مردم خيلي محترم و شريفند ولي آندسته از پزشكاني كه بيشتر اعتراض كردن همان هايي هستند كه يك بيمار آپاندسي رو يك هفته تو بخش قلب بستري كردن براي عمل و .... مدرك دليل بر شخصيت نميتونه باشه ، ثروت دليل بر شخصيت نميتونه باشه ، انسانيت ، شرافت و شخصيت با چيزهاي ديگري بدست مي آيد.
  • دکتر A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    1 35
    من یه دکترم اصلا خوشم نمیاد کسی مسخرم کنه. هرکی مسخره کنه باید خفه شه
    • بی نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      18 0
      من هم از عکس العمل دکترها خوشم نیامد اما شما که اینطوری می نویسی شرط می بندم نه دکتر هستی و نه حتی یک تحصیلکرده دوست عزیز.
  • منتقد سريال در حاشيه A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    20 0
    ديشب ساعت يك بامداد گذرم به مركز طبي كودكان افتاد . كاملا تداعي كننده سريال در حاشيه بود. با همان بي نظمي و .... تنها چيزي بخشي كه خيلي خوب و با كيفيت كار ميكرد آقايان انتظامات براي بيرون راندن و منظم كردن پدر و مادرهاي مستاصل و نگران با كودكان در دست بود. مشكل در نظام سلامت ما است كه پزشكان نيز بخش جدايي ناپذير آن هستند. با تشكر از همه دست اندر كاران خدوم بخش سلامت اما كاش آقايان و خانمهاي معترض اعم از پزشك و غير پزشك دقيقتر رفتارهاي موجود را يررسي كنند
  • بی نام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 6
    درود بر پزشكان متهد و واقعن متخصص ما مشكلي با اونا نداريم پزشك داريم تو تأمين اجتماعي كار مي كنه وقتي بيمار ميره پيش اون داخل درمانگاه ميگه بيا مطب مداوا كنم ولي انصافن جنبه پزكان خيلي كم بود گرچه سريال در حاشيه بر خلاف ساير سريالهاي آقاي مديري چنگي به دل نمي زد من كه فقط پشت صحنه هايش را مي ديدم
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 0
    این بار نوبیت زندانی ها است که "بیانیه" دهند و اعتراض و طوما ر تهیه کنند که درباره ما چیزی نسازید، به ما بر می خورد، کار ما درست است.
  • میلاد IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    28 0
    انقدری که توقف سریال وجهه پزشکا رو خراب کرد خود سریال اینکارو نکرده بود :
    • بی نام A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      18 0
      آفرین بهترین نظر
  • احسان A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    20 0
    جنبه در حد صفر....
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    13 0
    اين سريال واقعيت هاي بخشي از جامعه پزشكي ما رو نشون داد. خب بعضي وقتها واقعيت تلخه . آفرين به مهران مديري و مرحبا به شجاعتش
  • بی نام A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 0
    چرا تو این مملکت همه باید مصون از انتقاد باشند
  • مرتضی A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 19
    جدا از اعتراضات این سریال بسیار بسیار ضعیف بود و با کارهای قبلی آقای مدیری خیلی فاصله داشت.الان که سریال شمعدانی به جای درحاشیه پخش می شود خدا رو شکر میکنیم که سریال درحاشیه زود تمام شد و به جای آن یک سریال خوب دارد پخش می شود که باید به آقای صحت دست مریزاد گفت و به آقای مدیری یادآور شد که شما وقتی به دنبال پول از تلویزیون رفتی سلیقه مخاطب یادت رفت.بهتره بری دنبال پول درآووردنت که دیگه برنامه هات برای مخاطب جذاب نیست.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      7 0
      بــــــلـــــــــه، سریال خـــــــــــــــــوب آن است که به قشر دزد و قاچاقچی و معتاد بپردازد. ظاهرا آن ها تنها قشر نقدپذیر جامعه اند.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 2
    پزشک کیلو چنده؟
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    17 0
    چیزی که من بعد قطع در حاشیه فهمیدم اینکه پزشکان خیلی بی ظرفیت هستند و کسانی که از نقد بترسند حتما ریگی به کفش دارند
  • ناشناس IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 0
    ما همه خوبیم خخخخخخ تو بلاد کفر همه بد هستن بد بد بد
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 1
    من می گم دکتر زالی رو برکنار کنیم تا هم پزشکان خوشحال بشن و هم مردم. تمام این آش رو ایشون پخت و ربطی به بدنه جامعه پزشکی نداره.
  • فرخ A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 0
    به نظر من تمام موارد ذکر شذه راجع به بیمارستانها و پزشکان اگر چه مقداری اغراق به جهت طنز بودن داشت ولی درست بود مگر پزشکان تافته جدا بافته اند که ناراحت میشونداکثرشون تو کار ساخن و ساز و زیر میزی گرفتن هستند من خودم بارها پرداختهای زیر میزی به پزشکان داشته ام این قش اکثرا فقط برای پول کار میکنند نه چیز ئیگری.
  • سینا A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    18 0
    تسلیم صدا و سیما در مقابل پزشکان ضربه وحشتناکی بود که به صدا و سیما وارد شد. آثارش در آینده مشخص خواهد شد.
  • احمد IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 0
    البته تاثیر خودشو گذاشت .
  • سید IT ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 0
    نمی دونم این قداستی که پزشکا دور خودشون پیچیدند تا کی دوام میاره.......
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    25 0
    یکی از دست اندرکاران سریالهای تلویزیونی در برنامه ای میگفت که سوژه کاری آنها میتواند فقط دزد ، معتاد ،خلافکار و افراد شرور باشد. زیرا در سایر بخشها همه چیز آرومه ؟؟؟؟ این سریال نشان داد که نقد پذیری در افراد باصطلاح تحصیل کرده فوق العاده پایینه.
  • ادامه پخش "در حاشیه" A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    12 0
    ادامه سریال "در حاشیه "را در مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان ها ببینید. این جا دیگر هیچ کس اعتراض ندارد، بیانیه نمی دهد، تحصن نمی کند، به کسی انتقاد نشده است و ...
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    9 1
    این سریال بیشتر جنبه مستند داشت تا طنز به همین دلیل دکترها محترم ناراحت شدن
  • نوید IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 0
    شنیدین میگن فلانی که دکتر نیست قصابه ، خوب به همین دکترا میگن دیگه ، من که حرف غیر حساب ندیدم تو این سریال ،البته شاید دوستان معترض هنوز بیمار نشدن یا ....
  • کیوان A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 0
    یادمه یکی میگفت رسانه میلی
  • مالک A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    5 12
    عزیزم از اول هم قرار بر این بود که این اپیزود در 25 قسمت تموم بشه و الان کارگردان زرنگ این کار داره از کاه کوه میسازه که ما را مجور کردن فلان کنیم و بهمان کنیم. .. ملت چه زود حافظه خود را از دست دادند کافی است به خبرهای منتشر شده در اسفند و اوایل فروردین نظری افکنده بشه. حالا چی شده این سریال هجو برا همه از کیهان گرفته تا جوان و الف و شرق و... مهم شده؟؟؟ شما که اینقدر طلبه کارهای اقای مدیری هستین بزارین کمی راجع یه مسایل سیاسی و اختلاسهای میلیاردی و ... طنز بسازه یادمون نرفته که کار مدیری قهوه تلخ به چه علل واهی از پخش تلوزیون ملی محروم شد. ادای ازاداندیشهای روشنفکر را به خودمان نگیریم .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    9 0
    پزشکان با این کار فقط وجهه خودشون رو پیش مردم بدتر کردند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    19 1
    خبر خواهشا بچاپ. من موندم تو کشوری که تحصیلکرده ترین قشرش تحمل انتقاد ندارن چه جوری میشه به مسئولاش نقدی وارد کرد. تناقض جالبش مصاحبه با یکی از مسئولای شبکه 3 بود که تو اخبار نشون دادفکر کنم مدیر شبکه 3 بود که میگفت از اول قرار بوده سریال 3 فصل داشته باشه.در حالی که تو آرم برنامه نشون میده بازیگرهایی که تو نقش کادر پزشکی و پرستاری هنوز وارد فیلم نشدن عین سحر ولد بیگی،نیما فلاح،الیکا عبدالرزاقی نوهین به شعور مخاطب انگار عرفه کاملا ..
  • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    13 17
    برای جمعیت قدر ناشناس ایرانی همون پزشکان بنگالی و هندی با حقوق 4500 دلار در دهمه 50 بهتر و برازنده هست. همکاران پزشک ناراحت نباشید. وقتی سیستمی حق نفر را علانا بخورد او هم به خودش حق میدهد هر جور خواست رفتار کند. بروید سیستم را درست کنید . که اتفاقا مدیری در زمینه بی سر و سامان بودن سیستم درمان و بهداشت را در این سریال خوب نشان داده و ما پزشکان جدا حمایت میکنیم ولی عواقب ناشی از عدم اعتماد مردم بر عهده شما و صدا و سیمای عزیز . وقتی که چند روز قبل همکار در اورژانس از بیما مشکوک به مراحل اولیه cv تقاضای سی تی میکنه و همراه بیما با حالت طنز میگه حاشیه هست دیگه و با رضایت شخصی مرخص و یه ساعت بعد جنازه بیمار را بیمارستان می اره.. شوخی با هر کاری اری ولی با پزشک هرگز
    • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      13 1
      ببخشید دکتر , شما که اینودیدی احیانن ندیدی تشخیص غلط پزشکای بی سواد رو, احیانن ندیدی مطبهایی که دکتره روزانه بی اغراق صد تا مریض از عصر تا شب میبینه ولی نمیکنه یه سر و سامون لااقل به اتاق انتظارش بده که مریضا جای نشستن داشته باشند یاحداقل درست نوبت دهی انجام بشه که بی جهت ازدحام نشه, احیانن ندیدی دکترایی که تو بیمارستان دولتی ویزتت می کنند می گند بیا مطب خصوصی خودم تا بتونم درمانت کنم؟ همونجا نمیشه درمان کنه؟ و.... هزار مورددیگه. اصلن جدا از پول دوستی بعضی از دکترای عزیز و اینکه ملت رو به چشم عابر بانک می بینند, خیلی وقتا ملت به این خاطر شاکی می شند که دکتر حرمت و انسانیت مریض رو اصلن شانی براش قائل نیست ورفتار توهین آمیز بعضی همکاراتون شهره خاص وعامه صد رحمت به همکارای بنگالی وپاکستانی
  • ایمان RO ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 0
    باسلام واحترام به همه دوستان واقعا حقیقت جامعه هست مادر بزرگ بنده هفته گذشته بدلیل سهل انگاری متخصص قلب دو ساعت بعد از آنژیو .بالون برای قلب زدند.که باعث خونریزی ومرگ او شد.بعد تونامه پزشک قانونی زدند 20 روز بعد از آنژیو بالون زده شده.به نظر شما اینها قاتل نیستند؟
  • کارمند دانشگاه A1 ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 2
    درود فراوان بر آقا مهران مدیری
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 0
    متاسفانه سریال مهران مدیری آیینه واقعیت هایی است که در نظام درمان و بیمارستان های ما اتفاق میافتد.به نظر من این سریال اصلا طنز نیست و واقعیت های جامعه ی پزشکی ماست. هر کی خدای نکرده گذرش به بیمارستان و دکتر بیافته واقعیت سریال آقای مدیری را درک میکنه
  • ای کاش چاپش کنی A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    22 0
    یکماه پیش دکتر م پای خالمو عمل کرد. چهارشنبه گچش تو حمام نم شد. رفتیم پیش.تواتاق عمل بود و ما دادیم دکتر الف نسخه عکس بنویسه تا دکتر که اومد همه چیز اماده باشه. دکتر اومد.دید عکس مال همکارشه.گفت پات خوب شده وگچو باز کرد و گفت دیگه راه برو. حالا فرض کنید ی ادم 90 کیلویی با پوکی استخوان شدید که پاش تازه پلاتین گذاشته شده. جالبه بعدعمل گفته بودباید 36 ماه توگچ باشه.با اصرار خودمون یکی از پرسنل بیمارستان اتل بست. شنبه رفتیم پیشش دوباره. و گفت اونروز ما رو نشناخته بوده وگرنه میگفته که گچ کنن دوباره چون این پا 6 ماه مهمون گچه ولی چون تو بیمارستان آشنا داریم میدونیم،دکتر از اینک عکس رو همکارش نوشته بود ناراحت شده بود ولج کرده بود من فقط ی سوال از این دکتر: شما میدونی شرافت چی
  • بی نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    9 0
    بهتره وضع درمان و خدمات پزشکی در ایران بهتر شود نه دنبال حاشیه بودن مرگ چند کودک در بیمارستان دولتی مرگ چند نفر بر اثر تزریق داروی تقلبی رواج بیماریهای شایع در چند شهر و........
  • محسن A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 1
    قابل توجه پزشكان محترم، جنبه داشتن چيز خوبيه.
  • حسین GB ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 9
    دوستان من خودمم از طرفدارای سرسخت مهران مدیری هم اما باید قبول کنیم این سریال زیاد جالب نبود و از کارای قبلی اقای مدیری مثل برره و مرد هزا چهره و... خیلی ضعیف تر بود
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 5
    پزشکان با سرو صدا باعث شدن سریال بیشتر دیده بشه وگرنه کیفیت پایین سریال باعث میشد مردم توجه نکنن بهش
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 1
      کیفیت پایین زاییده و پرداخته ذهن جامعه پزشکی و هواداران آن ها است.
  • naser A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    5 8
    من پزشک نیستم و اتفاقا با مشکلات موجود در جامعه پزشکی و بیمارستان ها کاملا آشنا هستم و میدونم که مسائل و مشکلات بسیار حادی وجود داره... ولی به نظر من و بالغ بر 75 درصد دوستان و آشنایانمان این سریال جناب مدیری واقعا در سطح کارهای قبلی ایشون نبود و اصلا برامون جذابیتی نداشت. هرچند که مسلما طرفدارانی هم دارد که نظر اونهاا هم قابل احترامه. خواهشا یاد بگیریم نظرات موافق و مخالف خودمون رو بتابیم. همونجور که از پزشکان شاکی هستیم که چرا بابت ساخت یه سریال طنز ناراحت شدند، بپذیرید که عده ای هم شاید از این سریال خوششون نیومده و بهش انتقاد هنری و ساختاری دارند
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 0
    ما از وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی انتظارات بیش از این را داشتیم چطور این سریال به مذلق آنها خوش نمی آید و اعتراض میکنند؟ اما مرگ چند نوزاد و زیر میزی پزشکان و بی مسئولیتی خیلی از پزشکان و اشتباه دارو دادن خیلی از داروخانه ها به خاطر بد خطی نسخه ها و خلاصه صدها موضوع و مشکل دیگر در جامعه پزشکی آنها را تکان هم نمیدهد؟ کلا فقط باید گفت "خیلی از پزشکان فکر میکنند که از دماغ فبل افتاده اند و با بقیه مردم خیلی فرق میکنند ، در حالیکه از خیلی از مسائل اصلا سر در نمیارند جز طبابت خشک و خالی و بعضا غلط"
  • جودت A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    12 0
    خیلی از سوژه ها وجود داشت که میتونست در این سریال مطرح بشه و مورد نقد قرار بگیره . قبلاً اگر یک پزشک برای مریضش سونوگرافی و یا آزمایش مینوشت میتونستی یک روز بدون پرداخت ویزیت بری و نتیجه آزمایش و یا سونو رو نشونش دکترت بدی ، ولی حالا برای این کار ازت ویزیت میگیرن و یا برای اینکه توجیه کنن منشی دکتر میگه جواب آزمایش و غیره رو نمیتونین زودتر از نوبت ویزیت بعدی که بهتون دادم بیارین پس خداحافظ تا اون روز . القصه تو باید منتظر ویزیت بعدی باشی حتی اگه در وضعیت بحرانی قرار گرفته باشی .
  • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    19 3
    کیفیت سریال بهیچ عنوان پایین نبود و مهران مدیری حرفهای بیشتری باید در مورد پزشکان میزد هنوز ناگفته های زیادی از قشر به اصطلاح پزشکان باقی مونده
  • محمد A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    25 3
    آقایون داداشا کلا مهران مدیری یکی از بهترین طنز پرداز ان ایرا ن واس ماس یعنی ماس ماس
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    27 1
    سریال در حاشیه تمام نشده فقط از تلویزیون پخش نمیشه شما می توانید ادامه این سریال رو در مراکز پزشکی و بیمارستانها ببینید
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    21 2
    من بنا به ضرورت شغلی ام با پزشکان زیادی سر و کار دارم. پزشکان هم مثل بسیاری از اقشار جامعه خوب و بد دارند. اما بنا به حساس بودن شغلشان بد بودنشان مصادف با آسیب دیدن انسانهاست. متاسفانه ایران پزشک سالاریست. شما دوستان یک نگاهی به بیمارستان ها، درمانگاه ها، دانشگاهها و مراکز وابسته بیاندازید و بعد بپرسید چرا اکثر جاها پزشکان رئیس و مدیرند؟ که بسیاری از آنها در اوج بی کفایتی و صرفا به دلیل پزشک بودن در راس کار قرار دارند. و بعد به این نکته توجه بفرمایید که پس دانش آموخته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی یا مدیریت بیمارستانی و سایر گروههای پزشکی کجا هستند؟ اگر این گروه شایستگش مدیریت ندارند پس در دوره دانشجویی چی آموزش می بینند؟؟؟؟ به نظر من مهران مدیری بسیار جسارت داشت که این گروه را نقد کرد.
  • وحید محمدی IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    13 4
    یه حرف میزنم ومیرم آن را که حساپ پاک است واقعا با قطع سریال مهرن مدیری .دلم شکست.ما مردم به شادی نیاز داریم از محاسبه چه باک است
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 0
    خواهی نخواهی این سریال و اعتراض پزشکان صرف نظر از کیفیت پایین سریال اثر خود را گذاشته و تلنگری بر همه بود....
  • مخاطب IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    11 15
    بدون هیچ جانبداری از سریال در حاشیه که انصافا" سریال خوبی نیست نکاتی را یادآور می شوم: 1 در وجود اعمال نفوذ، باندبازی و جلسات سرّی که نتیجه ی همه چیز را در آخرین لحظه معکوس می کنند، تردیدی نیست. 2 پخش شدن یا نشدن سریال در حاشیه یا سریال هایی از این قبیل که مشاغلی همچون پزشکی، وکالت، پرستاری و غیره را محور قرار می دهند، موجب ابهام زایی یا ابهام زدایی از این مشاغل نخواهد شد. 3 صاحبان مشاغل گوناگون و نیز مدیران صدا و سیما باید بپذیرند که نیکی و بدی در تمامی اقشار جامعه، جریان دارد. ضمنا" این پرسش همواره مطرح است که چنانچه بخواهیم در هر شرایطی برای برنامه سازی درباره ی مشاغل مختلف مصلحت اندیشی کنیم، به جز سریال هایی به شدت پاستوریزه، چیزی برای ارائه به مخاطب باقی نمی ماند.
  • کمال حسینی RO ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    16 4
    نباید با دکتر جماعت در می افتادن مگه نمیدونن دکترا تو ایران حکومت میکنن . ما به اونا احتیاج داریم اونهام نه نیاز مادی دارن نه شخصیتی اجتماعی و از این سوء استفاده میکنن
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    6 24
    سریال خنک و بی محتوا ارزش دیدن نداشت.
  • ... A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 1
    بحث اعتراض و توهین یه بهانه است.واقعیت تلخ بود براشون.زیر میزی گرفتن.عمل های .......
  • بی نام A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 33
    با سلام خدمت تمام عقده گشا هاى عزيز فقط خواستم بگم كه پزشك شدن يك امر مادرزادى وارثى نيست وكسى هم جلوى شما ملت رو نگرفته تا جزو به قول خودتون اين قشر خاص نشين واگر خيلى ناراضى هستين به اين به اصطلاح خودتون پزشكان قلابى و زياده خواه مراجعه نفرمايين
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 1
      خیلی متاسف هستم که 15 سال از عمرم را در معتبرترین دانشگاه های دولتی کشور درس خواندم تا بالاخره درجه دکتری تخصصی گرفتم و الان باید از طرف قشر دیگری که در سال هایکمتری تخصص و فوق تخصص می گیرند؛ توهین و تحقیر شوم در حالی که حاضر هستم در هر منطقه محرومی کار کنم و نفقط صف حقوق یک پزشک عمومی در منطقه محروم را بگیرم ولی همان کار هم نیست. کاش من 15 سال پیش عقل داشتم و فکر امروزم را می کردم. کاش بچه های امروز بفمند و اشتباه من و امثال مرا تکرار نکنند.
  • محمود A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    28 3
    شما به تیتر برنامه واسامی بازیگران توجه کنید..متوجه میشید که بیشترفیلم سانسورشده..نیما فلاح سحرولدبیگی وخیلی ازبازیگران نبودن یعنی بودن ولی اون سکانسا حذف شده..دولت جدید با شعار آزادی بیان اومد جلو ولی عملاً میبینیم که اونجوری نبود..کاش تو مملکت ما میشد ازهمه قشری انتقاد کرد کاش
    • با نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
      15 1
      محمد خان ، صدا و سیما کلا دست دولت نیست و مدیریتش زیر نظر دولت نمی باشد ، شماها به هر دلیل می خواهید یک نوکی به دولت روحانی بزنید و گیر بی خود بدید
  • امیر A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    9 44
    به نظر من اقای مدیری بعلت کهولت سن و دوری زیاد از تلوزیون و دوربین دچار این اشتباه بزرگ شد
  • نوید A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    10 16
    جدا از همه حاشیه های در حاشیه این اثر مهران مدیری کنار اثاری مثل نقطه چین یا مرد هزار چهره حرفی برای گفتن نداشت, امیدواریم جدا از همه موضوعاتی که قرار تو فصل های بعدی این مجموعه اصلاح بشه یه فکری هم برای فیلنامه ضعیف در حاشیه بشه که فقط به پشت صحنه هاش نخندیم ...
  • اریا A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    31 3
    دکتر برو دکتر ببین چطوری با محبت جیبتو میزنن.دکترای پولکی
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    21 5
    متاسفم ازاین همه بی ظرفیتی و غرور و تکبر بیجای جامعه پزشکی و وکلاء.اینقدر اذیت کردید و غر زدین که سریال تمام شد.حالا چی شد؟ چی گیرتون آمد جز سرزنش و ملامت مردم؟ چرا انتظار دارین مردم همیشه جلوی شما تعظیم کنند و مجیز گوی شما باشند؟ خدا که نیستین نعوذبه الله.همون دو سه تا سریال ترکیه ای شبها قبل ازخواب برای ما کافیه.رسانه ملی رو کلا" نخواستیم.
  • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 4
    كامنت هاى فوق معدل ادبيات كل جامعه بوده و سراسر توهين، تهمت،افترا، و ادبيات سخيف و ناپسندى است كه متاسفانه در كشورمان چند ساليست كه رواج يافته است. و وزير بهداشت و درمان نيز همين رفتار ها و تغيير نگرش ها را هشدار داده بود، ظاهراً دوستاني از عملكرد پزشكي گله مند بودند، ولى آيا اين نحوه ابراز گله با فرهنگ ما همخوانى دارد؟ اميدوارم احترام و ادب مجدداً به ادبيات محاوره اى ما برگردد
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    14 1
    من برای پزشکهایی که صادقانه در هر تخصصی مشغول هستند آرزوی موفقیت دارم،اما درعین حال حرفم اینه که این سریال چیزی رو افشا نکرده فقط به موضوعی پرداخته که سالهاست از طرف عده ای از پزشکها درحال انجامه و سلامتی مردم در مقابل پول گروگان گرفته میشه،تعجبم هم از اینه که چرا نظام پزشکی بجای برخورد واقعی با این افراد که وجهه این صنف تخریب میکنن میخواد جلو آزادی بیان گرفته بشه
  • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    17 2
    متاسفانه اين روزها پزشكان در رقابتى عجيب با يكديگر براى برج سازى هستند. البته تعداد بسيار كمى از آنها نيز واقعآ شريفند.
  • بخش اگهی سیمای میلی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    3 1
    دوستانی که از پخش نشدن سریال در حاشیه ناراحت هستن میتونن ادامه این سریال رو در بیمارستانهای سراسر ایران مشاهده بفرمایند
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 0
    فرهنگ زیاد ربطی به دولت و حکومت نداره، بلکه مستقیم به قشرهای مختلف مردم داره وقتی قشر پزشکان جنبه طنز ندارن سایر صنف ها و قشرها هم همین طور.... ولی وقتی بحث مقایسه رشد فرهنگی ما با سایر کشورها میشه همه میشیم مفسر و دولت و غیره رو مقصر میدونیم.. ما ایرانیا هنوز یاد نگرفتیم همیشه برای جا افتادن یه فرهنگ همیشه باید از خودمون شروع کنیم.....
  • بی نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 3
    دوستان ماهی رو هر وقت از اب بگیرید تازه هست انشاءا... فرزندانتان را درست تربیت کنید تا در دههای بعدی اگر پزشک شدند اینقدر ناراحت نباشید .چرا که سیب پای درختش مافته
  • بی نام A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    15 3
    آقایون داداشام، موارد مربوط به پزشکی واس ماست ، کلا واس ماست، پولشم واس ماست، زیر میزیشم واس ماست ، راستی صندوق بیمارستان هم قلب تپنده بیمارستانه
  • علی FI ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 32
    اولا دکترا حق دارن که ماهی 100میلیون درامد داشته باشند چون کارشون حساس و استرس زاست. دوما پزشکی سخت ترین رشته دنیاست و مهندسا حق ندارن خودشونو با پزشک مقایسه کنند. سوما شما هم به جای حسادت پزشک میشدید
    • بی نام RO ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      6 0
      روزی چند بار در دلم ابراز پشیمانی می کنم که چرا در دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک را انتخاب کردم و الان یک دکتری مهندسی بی کار هستم که دنبال یک کاری در مناطق دورافتاده با یک ملیون تومان درآمد باشم. کاش تجربی می رفتم تا الان حسرت نصف حقوق یک پزشک عمومی در منطقه محروم را نخورم. پزشکی که زیر سقف و نه در آفتاب و باران، روی صندلی می نشیند ولی من باید بدوم تا کاری در برهوت گیر بیاورم و چوب انتخاب اشتباهم را زیر آفتاب و باران یک عمر با حقوق پایین بخورم.
    • بی نام RO ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 3
      خدا مرا نبخشد که یک سال پشت کنکور نماندم تا پزشکی قبول شوم. ناراحتی یک سال را با ناراحتی یک عمر عوض کردم وگرنه استعداد پزشکی را تا فوق تخصص درآمدزاترین گرایشش داشتم. خدایا مرا نبخش و با بی پولی مادام العمر عذاب کن.
    • مصطفی A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      7 1
      اولا سرقت بسیار پر استرس هست، دوما جزو سخت ترین کار های دنیاست، ولی در همین صنف سارقین هم، عزیزان ترجیح میدن بدون صدمه زدن به سلامت انسان های دیگه پول در بیارن، ترجیح میدن از پولدار ها سرقت کنن نه قشر ضعیف، وقیح نیستن و بزرگتر از همه این که در کارشون تخصص دارن... سوما اطمینان دارم سارقین هم به شما حسادت نمیکنن...
    • پيمان IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      5 2
      واقعاً ركورد وقاحت و خودپسندى رو شكونديد آقاى دكتر. اول اينكه بالاى نود درصد دكترايى كه من مى شناسم آدم هاى كاملاً يك بعدى هستن كه به صرف پزشك بودن خودشون رو علامه دهر مى دونن و به خودشون اجازه ميدن در هر موردى اظهار فضل كنن بدون اينكه سواد و اطلاعات كافى درموردش داشته باشن. دكتر، انسان چيزى فراتر از اون امعا و احشائيه كه شما تخصصش رو دارى. دوم اينكه چرا فكر مى كنيد همه مردم آرزو دارن پزشك بشن؟ چون از ديدگاه حقيرانه شما پزشكى اوج موفقيته فكر مى كنيد تصور بقيه هم همينه؟ نيست دكتر جان. خود من نمى تونم حتى تصور كنم شغلى داشته باشم كه با بيمارى مردم سروكار داشته باشه. از محيط بيمارستان هم متنفرم. در شغل خودم هم بسيار موفق هستم و درآمدم از خيلى از شماها بيشتره. انقدر جوگير نشو دكتر. اين خبرا نيست
  • دکتر میثم IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    5 6
    از کسانیکه به مرگ پورشه سوار تو تصادف میخندند نمیشه توقع داشت به دکترها و تحصیل کرده ها و دود چراغ خورده ها نخندند.البته اینهم از دسته گلهاییه که صدا وسیما تو این چند ساله به آب داده و همه ی پولدارها رو تو سریالهاش دزد نشون داده. اول یه فکری به حال انسانیت جامعه بکنید که بدجوری رو به زواله. عقده های رنگارنگ بدجور ریشه داده زیر پوست شهر.
    • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      4 1
      بنظر من كسانى كه از مرگ اون جوون هاى پورشه سوار خوشحالند انسان نيستن، و ضمناً متنفرم از پزشك هايى كه فكر مى كنن چون پزشكن از بقيه مردم برترن. وظيفه تو انجام ميدى پولش رو مى گيرى، خوب هم مى گيرى. ديگه منت گذاشتنت چيه؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    7 3
    نیمه های شب بود که بچه ام را که به شدت تب داشت به کلینیک سلامت کودک مشهد بردم... آقای دکتری که کشیک بودن خواب تشریف داشتن، بعد از حدود نیم ساعت معطلی و در حالیکه بچه از تب میسوخت آقای دکتر از خواب ناز برخاسته و به قسمت ویزیت تشریف آوردن. وقتی وارد شدیم ایشون حتی حاضر به بلند شدن از پشت میزشون نبودن و فقط شرح حال بیمار را از مادرش پرسیدن و براش قطره استامینوفن تجویز کردن انگار که عقل خود ما به استامینوفن نمیرسید. 25000 تومن حق العمل این آقای دکتر بود و فردای اونروز متوجه شدیم که بچه سرخک گرفته و تازه درمان لازم را شروع کردیم.
    • زهتاب A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      2 2
      آقایون داداشام، موارد مربوط به پزشکی واس ماست ، کلا واس ماست، پولشم واس ماست، زیر میزیشم واس ماست ، راسی صندوق بیمارستونم قلب تپنده ماس.....
    • بی نام EU ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
      3 2
      دوست عزیز درمان سرخک علامتی است و در راس اون کنترل تب با استامینوفن است و کنترل تب با داروهای دیگر میتواند بسیار خطرناک و با عوارض جبران ناپذیری همراه است و معمولا در مراحل اولیه تا ایجاد نشدن بثورات پوستی تشخیص اون تقریبا غیرممکن هست. بهتر هست در مسایلی که به اون آگاهی ندارید زیاد به عقل خودتون متکی نباشید. موفق باشید
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    1 3
    قانونگذاری، نظارت و اجرای قانون و همینطور راهکارهای تنبیهی و تشویقی در کشور ما خیلی ضعیفه .. بخصوص نسبت به این قشر پزشکان که حتما همه آقایون ناظر یه روز گذرشون به مطب اونها میافته ... وگرنه در مقابل سیل پزشکان پولدوست و رفاه طلب ، برخی پزشکان زحمتکش و با شرف هم داریم که شاید خیلی از ما با اونها برخورد داشتیم یا وصف اونها رو شنیدیم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    2 0
    در مورد کامنتی که صحبت از 1 درصد و 99 درصد شده توضیح بدم که منظور سطح خدمات است که 1 درصد از فعالیتهای مربوط به سلامت در سطح سوم یعنی سطح فوق تخصصی انجام میشه و اکثر اعتراض ها مربوط به این سطح میشه و درصد کمی مربوط به سطح دوم و میزان ناچیزی مربوط به سطح اول یعنی خدمات پایه سلامت میشه پس چرا باید جمع بست و همه پزشکان رو با یه چوب برونیم. واقعا کسی که ده پونزده سال تو سیستم سلامت و بهداشت کشور با حقوق کمتر از کارمندان دیپلم و زیر دیپلم کار کرده الان حقش نیست درآمد بالاتری داشته باشه؟ اون برادری که داداشش 11 تومن درآمد داره بگه آدرسش کجا هست. از نظر قانونی نمیشه حقوق یک پزشک خانواده بالاتر از 10 بشه که با کسورات مالیات و بیمه به حدود 8 ملیون میرسه که عملا چنین دریافتی هایی نادر هست.