۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از راه اندازی بنیاد خیرین نور در استان البرز با هدف تکمیل فرایند ساخت اردوگاه راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "دکتر هیربدمعصومی" در جلسه تبیین رهاوردهای سفر به راهیان نور که با حضور شهرداران مناطق در سالن عمران استانداری برگزار شد، ضمن تحلیل گفتمان سیاسی کشور در شرایط بحران منطقه،تدوام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت خطیر مسئولان برشمرد و اظهار داشت: استقلال و خودباوری داخلی کشور ریشه در رشادت های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس دارد که در مناطق سخت عملیاتی، بزرگترین پیروزی ها را برای کشور به ارمغان آوردند.
وی با مروری بر نکات کلیدی طرح شده از سوی مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت حفظ و احیاء ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در جریان دیدارهای خود با مسئولان راهیان نور این اولویت را بارها مورد تأکید قرار داده اند و زمینه سازی برای "زیارت با معرفت" و " احیا و زنده نگه داشتن ارزشهای هشت سال دفاع مقدس" را از مهمترین وظایف برشمرند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یادآور شد: معظم له در ششم فروردین سال 93 در جمع مسئولان بار دیگر تأکید کرده اند که این سفر توشه ای سرشار از معنویت، بصیرت و انوار الهی است و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندان برای همه ما مسئولان یک وظیفه ملی، میهنی و مذهبی محسوب می شود.
معصومی در ادامه به سفر اخیر استاندار البرز و جمعی از مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: کلیه استانها مکانی را برای احداث زائران راهیان نور ایجاد کرده اند که استان البرز نیز یکی از این استانها است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه تأمین منابع مالی یکی از پایه های اصلی در تکمیل احداث اردوگاه راهیان نور در استان خواهد بود، گفت: تشکیل مجمع خیرین راهیان نور در استان البرز با هدف دریافت کمک های نقدی اصلی ترین گامی است که در تکمیل این پروژه فرهنگی دنبال می شود.
وی افزود: جهت تکمیل ارودگاه باکری در مناطق عملیاتی 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه خبر داد: فرایند ساخت این ارودگاه نیز به شهرداری کرج واگذار شده است. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =