سایت سینما پلاس در مطلبی نوشت :

بودجه شبکه بی‌بی‌سی فارسی سالانه پانزده میلیون پوند است که چیزی حدود 75 میلیارد تومان یعنی یک بیستم بودجه رادیو و تلویزیون ایران می‌شود.در شرایطی که دنیا به سمت رفتارهای مؤثر و حرفه ای می‌رود، صدا و سیما به جای اصلاح ساختار غلط خود روز به روز به تعداد شبکه‌های تلویزیونی کم کیفیت خود اضافه می‌کند.

رفتار انفعالی و ضعیف صدا و سیما در قبال تحولات اخیر در عراق، بار دیگر تفاوت قواعد حرفه ای حاکم بر این رسانه با شبکه‌های تلویزیونی مطرح دنیا را یادآوری کرد. در شرایطی که بخش‌های خبری برای پوشش بحران عراق از تصاویر آرشیوی استفاده می‌کنند، خبرنگاران شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان در خط مقدم این رویداد مشغول فعالیت هستند.


حیدری

 

در صدا و سیما تشکیلات عریض و طویلی برای پوشش اخبار وجود دارد. این تشکیلات بزرگ برای پوشش رویدادهای گوناگون با اما و اگرهای مختلفی مواجه است و به همین دلیل وقتی رویداد مهمی در نزدیکی مرزهای ایران اتفاق می افتد؛ تا این مجموعه به تحرک بیفتد و به سراغ سوژه‌های خبری برود، زمان زیادی از آن گذشته است.


در حال حاضر رویدادهای مختلفی در منطقه خاورمیانه در حال جریان است که به جز کشور سوریه، صدا و سیما حضور پُر رنگی در دیگر عرصه‌ها ندارد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شبکه ای مانند بی‌بی‌سی فارسی، یکی از خبرنگاران خود به نام «نفیسه کوهنورد» را از ابتدای آغاز درگیری‌ها در منطقه شیعه نشین آمرلی، مستقر کرده و حالا با آغاز درگیری‌ها در منطقه کوبانی این خبرنگار را برای پوشش اخبار به این نقطه مرزی فرستاده است.

ساختار شبکه بی‌بی‌سی فارسی این‌گونه است که خبرنگاران در مسئولیت های مختلفی همچون: مجری گری، تهیه کنندگی برنامه، گزارشگری و... به کار گرفته می‌شوند و هیچ گاه پس از شهرت و چهره شدن، «کُنج فراق» برای آن‌ها فراهم نمی‌شود تا زندگی آرام و بی دغدغه ای را در پیش بگیرند. حضور پُر رنگ این خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک هم نشانه دیگری از زیرکی مدیران این شبکه‌ها در چهره سازی از خبرنگاران است.

چرا بی‌بی‌سی توانست و ما نتوانستیم؟


طبق اطلاعات به دست آمده از سوی سینما پلاس، شبکه‌های مذکور برای حضور خبرنگاران خود در خط مقدم نبرد نیز هزینه‌های فراوانی انجام می‌دهند و بابت حضور در خط مقدم و تهیه اخبار جذاب و دست اول، مبالغ کلانی پرداخت می‌کنند که در مقابل هزینه پرداخت شده از سوی صدا و سیما بسیار بالا است.

پرداخت پول به واسطه‌ها، محافظان، هماهنگ کننده‌های محلی و... برخی از فعالیت‌هایی است که بی‌بی‌سی انجام می‌دهد تا از منطقه تحت درگیری «خبر» کسب کند. در نقطه مقابل و در ایران، ماجرا به گونه ای پیش می‌رود که خبرنگاران و گزارشگران هیچ گاه چهره نشوند. برخی خبرنگاران نیز پس از آنکه سرمایه گذاری‌ها بر روی آن‌ها جواب داده و اصطلاحاً «چهره» شدند، به واسطه محدودیت‌های موجود به جای تداوم فعالیت در عرصه خبر، به سراغ فعالیت‌هایی همچون: تهیه کنندگی، مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها و رسانه‌ها، برنامه سازی و در یک کلام «پول پارو کردن» می‌روند. در نهایت نیز گاهی به عنوان خبرنگار همراه هیات های دولتی، عازم کشورهای خارجی می‌شوند تا رویدادهایی کاملاً رسمی را پوشش خبری بدهند. مرتضی حیدری و کامران نجف زاده دو نمونه از این چهره‌های خبری هستند.

صدا و سیما بودجه ای معادل 950 میلیارد تومان از دولت دریافت می‌کند و حدود 700 میلیارد تومان هم از محل آگهی‌ها درآمد دارد. در نقطه مقابل بودجه شبکه بی بی سی فارسی سالانه پانزده میلیون پوند است که چیزی حدود 75 میلیارد تومان یعنی یک بیستم بودجه رادیو و تلویزیون ایران می‌شود.در شرایطی که دنیا به سمت رفتارهای مؤثر و حرفه ای می‌رود، صدا و سیما به جای اصلاح ساختار غلط خود روز به روز به تعداد شبکه‌های تلویزیونی کم کیفیت خود اضافه می‌کند.

بد نیست این رسانه که علاقه فراوانی به تقلید جزئیات از شبکه‌های ماهواره ای دارد و نکاتی همچون: دکور، نحوه سلام و علیک مجری، نحوه نشستن مجری و... را در سال‌های اخیر از شبکه‌های ماهواره ای تقلید کرده، در این زمینه ساختار هم اقدام به تقلید از شبکه‌های بیگانه کند و با به کارگیری شیوه‌های آن‌ها اقدامی مؤثر در این زمینه انجام دهد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 58
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام RO ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    534 8
    صدا سیما خسته س خبرآنلاین خسته ،، میفهمی ؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      55 49
      لپ تاپ اون اپل هست ایول
    • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
      4 30
      وقتی متجاوز باشی همین میشه. عموما حامیان حمله و تهاجم و تروریسم و کسانی که وحشیانه با بقیه برخورد میکنند در مرکز نبرد هاهستند تا بتوانند با تصاویرشون و خبر هاشون روحیه طرف مقابل رو خراب کنند. مانند خبرنگاران داعشی. ضمنا اون خبرنگاران انگلیسی و امریکایی که کشته میشوند کشته نشده اند بلکه کشته شدن انها هالیوودی است ضمنا از همه مهمتر من در هر کشوری خبرنگار بومی دارم وسعی میکنم به فرهنگ اون کشور هم احترام بذارم/ بازم بگم که ضایع بشن یه سری اینهمه نگن خبرنگار فلانی و ... . قضیه اینه که اونا به هیچ کسی جز خودشون اطمنیان ندارن. چون متجاوز هرگز به کسی اطمینان نداره جز خودش ولی ما به مردم اطمینان دارم و میدانیم در پخش مستقیم هم مردم اون منطقه بهترین خبرنگار هستند....
  • بی نام EU ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    انتشار خبر يك سايت زرد بعد از دوهفته با أمار و أرقامي كه با يك سرچ ساده مي توان دروغ بودنش را فهميد در حالي كه همين امروز خبر مرگ خبرنگار پرس تي وي رسيد ،برگ زرين ديگر از سايتي سياست زده
    • بی نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      بله آمار دروغه . بودجه صدا و سیما خیلی بیشتر از این حرفاس
    • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      فدات شم خبرنگارپرس تی وی تو ترکیه مرده نه تو کوبانی عزیز دلم
  • بی نام EU ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    خبر جان اين خبر سوخته قديميه ،اگر عشق بي بي سي نبودي مي ديدي كه ما هم خبرنگار فرستاديم
    • sara IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      79 5
      با اون پرچم اصلا تابلو نيستي هاراحت باشاز صدا و سيماي ميلي تعريف كن.
    • محمد IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
      9 6
      عزیز دل اگه به پیامهایی که این سایت درج میکنه نگاه کنی میفهمی چیکاره ست ، اولین نفر پیام فرستادم که درج نکرد.ما شهدای خبرنگار کم نداریم و فکر کنم که هیچ کدوم هم توی استودیو شهید نشدند.
  • بی نام RO ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    ضرغامی خجالت بکش
  • خودم IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    مشکل اینه که صدا وسیما خبر رو میسازه و اونچیزی رو که دوست داره میگه پس لازم نیست بخاطر این قضیه هزینه کنه
  • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    107 6
    كو گوش شنوا
  • بی نام A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    واقعا شجاعت این خانم ستودنیه، قابل توجه آقای نجف زاده و دوستانی که فقط بلدند دولت رو بکوبند
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    183 8
    چیه انتظار این ترسو ها برن جلو توپ و تانک این ها خیلی شجاع باشن جلو احمدی نژاد اخم میکنند و میشینند و نیششون تا بنا گوش باز نمیشه
  • بی نام IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    112 6
    راست بگه بقیه چیزها پیش کش
  • بی نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    127 7
    یاد فارسی وان افتادم که کلا ده نفر پرسنل داره و نصف ایران در تعقیب سریالهاش بودن یا الان حدود ده درصد برنامه اش را میبینن بودجه شان کمتر از ده تا بیست میلیون دلاره که سریالها را هم میخرن نه دزدی کنن
  • رامین A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    181 8
    اگه درامریکا یک سگ امریکایی بمیرد درهمان ثانیه صداوسیما خبران رابه عنوان خبرفوری پخش میکنه ولی خبردرگیری در مرز سیستان وبلوجستان ودرگیری بپزاک را باید ازبی بی سی بشنویم ضرغامی بلایی سرصداوسیما اورده که شبیه ان رااحمدینزادسرایران اورد وهرکس که به جای ضرغامی بیاید 20سال طول میکشه صدا وسیما رابه برگردونه به دوره قبل از ریاست ضرغامی براین سازمان.بیشترازنصف مردم اعتمادخودرا به صدا وسیما ازدست دادند
  • قلی IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    117 6
    واقعا لذت بردم ، حرف دل خیلی ها رو زدی
  • nazi US ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    134 8
    شما این گزینه رو لحاظ نکردین که در صداو سیمای ایران نیاز نیست کسی به دنبال خبر بگردد و یا برا ی فهمیدن اصل قضیه به جایی سفر کند چون در صدا و سیمای ایران خبرها به راحتی در اتاق های خبر و طبق میل سردبیران خبر عزیز نوشته و تولید شده و سپس به مغز مخاطب تزریق می شوند
  • ایلیا GB ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    117 6
    عریز دل بردار مجری هایی صداوسیما که اینکاره نیستند برند منطقه ای جنگی فقط بلدند بشین روبروی همدیگر از هم تعریف کنند و از مسئولین سوالت تکراری بپرسند و به به چه چه کنند . خبرآنلاین اگر دیدی تو نظرم توهین نیست درج بفرمایید
  • reza A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    70 5
    حداقل عکس یه خبرنگارو واسه مقایسه میزاشتین این اقا که مجریه کی خبرنگاری کرده؟
  • مهرداد محمودی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    92 4
    همین که این خبر را کار کردید نشان از شجاعت شما دارد. یک زن 50 کیلویی بعنوان خبرنگار جنگی را عازم جبهه های نبرد انهم از نوع داعش میکنند و انوقت شبکه خبری ما... البته در سوریه و بر خرابه های شهر ها گزارشگر ارسال شده خداییش...
    • اسمال طلا IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      52 4
      خبرنگاران ایرانی که در سوریه حضور دارند فقط به جاهایی میروند که کاملا امن و تحت کنترل ارتش سوریه باشه نه مناطق درگیری. خدا بیامرزد خبرنگاران شهید دوران دفاع مقدس را بخصوص شهید غلامرضا رهبر خبرنگار صدا و سیمای آبادان. همیشه در خطوط مقدم جبهه همراه رزمندگان بود. متاسفانه الان همه عافیت طلب شده اند.
  • نادر A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    87 5
    واسه همینه که همیشه اخبار خیالی تحویل مردم میدن.. تو استودیو می شینن برای مردم خبر درست می کنن.اینم از شاهکارای ماست
  • بی صدا A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    75 5
    صدا و سیما تا چند سال آینده برای جلب مخاطب دست به کارهای محیرالعقول تری خواهد زد.
  • رضا EU ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    52 4
    میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است
  • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    17 98
    اگر شما می خواید بودجه ی بی بی سی رو مقایسه بکنید باید با بودجه فقط شبکه ی خبر مقایسش کنید نه با بودجه کل سازمان صدا و سیما.چون سازمان صدا و سیما بخش کوچکی از بودجش رو خرج اخبار می کنه.پس ایم مقایسه از اساس اشتباهه.این هفتصد میلیارد تومان صرف تجهیزات میشه. صرف برنامه سازی میشه. صرف سریال سازی میشه. صرف حقوق کارمندان میشه.صرف 30 تا شبکه ی استانی میشه.صرف شبکه های رادیویی میشه.کاری به کیفیت برنامه ها ندارم ولی بالاخره خرج اینها میشه.
  • رضا IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    20 98
    واقعا این طرف نمی دونه که مرتضی حیدری مجری تلوزیونه نه خبرنگار و مجری توی استودیو اجرا می کنه.آخه غرض ورزی تا کجا؟
  • بی نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    10 69
    بعد واقعا این طرف نمی دونه که مرتضی حیدری مجری تلوزیونه نه خبرنگار و مجری توی استودیو اجرا می کنه.یا مثلا گفته که مجری های تلوزیون از نحوه نشستن مجری های ماهواره تقلید کردن .مگه مجری های ماهواره چجوری می شینن؟ مثلا مجریهای ماهواره رو کله شون می شینن و حالا مجری های ایرانی هم همین کار رو می کنن؟آخه عرض ورزی تا کجا؟
    • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
      2 1
      اگر خبر رو خوب مطالعه کرده باشید نوشتند در بی بی سی یک مجری همیشه مجری نمی مونه که حاشیه امن داشته باشه و در زمینه های خبرنگاری و تهیه گزارش هم فعالند ولی متاسفانه در ایران این مشاغل تفکیک شدند
  • متولد ماه مهر A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    46 4
    فقط بحث بودجه نیست موضوع اعتبار هم هست در بسیاری از کشورها خبرنگاران جایگاه و پرستیژ ویژه‌ای دارند و اگر از خبرگزاریهای بزرگی مثل بی بی سی و ... هم باشند که برای خودشون وزنه‌ای به حساب می‌آن. نگاه بین‌الملل به ایران و ایرانی خوب نیست، خبرنگار دولتی ایران هم که قطعا در طول فعالیتشون زیرنظر خواهند بود. بحث محتوا و کیفیت و صداقت در امانت و ... هم که دیگه جای خود دارد
  • امین A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    13 75
    این دوست عزیز و روشن فکری که بودجه 20 برابری بی بی سی فارسی رو با صدا و سیما مقایسه میکنه ، آیا به این نکته هم توجه داره که بی بی سی فارسی تنها یک شبکه خبریه اما صدا و سیما یه سازمانه که بیش از 20 شبکه تلویزیونی و نزدیک 20 شبکه رادیویی رو شامل میشه و این بودجه برای همه این 40 شبکه صرف میشه یعنی هزینه ها هم تقریبا 40 برابر میشه یعنی واقعا اینا رو حساب نکرده یا نه نخواسته حساب کنه ؟ در مورد خبرنگار بی بی سی در کوبانی هم خب شما حسن شمشادی خودمون رو نظر بگیرین که حتی گروه های تروریستی سوریه تهدید به ترورش کردن اما همچنان داره از مناطق جنگی سوریه گزارش تهیه میکنه
  • بی نام US ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    41 1
    البته جناب حیدری برای این مساله مثال خوبی نیستند چون ایشون بیشتر مجری برنامه‌های گفتگومحور هستند تا خبرنگار
  • alidad IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    72 4
    چند شب پیش گزارشی رو از خبرنگار اعزامی به سوریه از شبکه یک سیما دیدم که خبرنگار اعزامی با شیوه ای کاملا ابتدایی و ناشیانه با عرض معذرت باید بگم شرم آوری ادا در میاورد که در منطقه جنگی و خطرناکی هست و کاملا پیدا بود که در یک منطقه امن و آرام و با هماهنگی نیروهای سوریه از این ور به اون ور می دوید تا به اصطلاح جان خودش رو از این مهلکه نمایشی به در ببرد در حالی که صد ها متر اون ور یک عده با حالت کاملا آرام و ریلکسی قدم می زدند و مثل روز روشن بود که این جناب خبرنگار داره ادای منطقه جنگی رو در میاره و بعد هم با هماهنگی همون افراد یه سری مواد منفجره ترکوندند و تیر در کردند؟
  • علی ام A1 ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    15 84
    چرا اینقدر بی اساس خبر میزارید؟ شهدای شبکه پرس تی وی رو تا حالا شمردید؟
  • بی نام US ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    35 4
    الان عکس حیدری چه ربطی داشت؟ حیدری که تو بخش اقتصادی کار میکنه فقط. خبرنگار هم نیست کلا.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    7 28
    چقدر حرف اضافه در این متن وجود داشت,میشد در ده خط موضوع رو خلاصه کرد
  • بی نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    موافق نیستم با این متن شما نام نفیسی رو در تلویزیونی که هر روز ما تماشا میکنیم و اخبار درستی میگه نادیده میگیرید
    • بی نام IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      64 11
      کدوم خبر درست رو میگی؟.... بگو ما هم یادمون بیاد
    • بی نام A1 ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      6 70
      بی نام دوم مساله اینجاست شما می خواید صدا و سیما اون چیزهایی رو بگه که شما دوست دارید.فقط اونها رو درست می دونید.این که نمیشه.
  • آریو IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    تحلیل زیبا و به جایی بود واقعا کاملا کارشناسی شده
  • امیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    67 4
    مهم تر ار اعزام خبرنگار, پوشش بی طرفانه و بدون سانسور وقایع است که تشکیلات اقای ضرغامی اهمیتی نمیدهد
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    69 4
    سر بسته بگويم : اگر قرار بود صدا وسيما نهادي با بازده مثبت باشد اينقدر بودجه لازم نداشت .
    • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      34 2
      آفرین لپ کلام و گفتی
  • محمد ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    66 4
    راديو و تلويزيون انحصاري بهتر از اين نميشه . مانند كارخانه هاي خودرو سازي
  • محمد ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    32 2
    بهتر از اين نميشه
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    78 3
    بالاخره باید بین یه شبکه خبری حرفه ای و یه سیستم تبلیغاتی دولتی یه فرقی باشه دیگه
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    52 4
    اونوقت حتی برنامه ها را هم علاوه بر دکور و اسم را هم تقلید می کنند. مثلا چند روز پیش برنامه ای را صدا و سیما داشت به اسم "با خبرنگاران "که تقلید از بی بی سی بود.
  • بی نام US ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    75 7
    بودجه برای صدا و سیمای ایران فقط به هدر دادن پول است.چون به غیر از برنامه ورزشی 90 اکثریت مردم انرا نگاه نمیکنندو خود صدا و سیمایی ها هم فهمیدن
    • بی نام A1 ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
      7 77
      آخه کی گفته تو حق داری بجای مردم نظر بدی؟مگه تو خونه ی مردمی که ببینی چی می بینن چی نمی بینن؟اینجور موقع ها میگید کسی تلوزیون نمی بینه اما کافیه در مورد یه برنامه حرفی زده بشه.در مورد سکانس به سکانسش نظر میدید.دیگه گذشت اون زمون که تلوزیون ندیدن پز روشنفکری بود.دنبال یه چیز جدید بگردید.خسته نشدید از گفتن این جمله های تکراری؟
  • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    67 6
    این همه پول کجا میره ؟ کو نتیجه تحقیق وتفحص ا صدا وسیما؟
  • بی نام A1 ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    12 88
    درست ترین خبر صدا و سیما فتنه گر بودن فته گر ها بود
  • بی نام IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    24 2
    همون روزای درگیری در مناطق کرد نشین شنگال عراق یکی از خبرنگاران بی بی سی فارسی گزارشی رو تهیه کرد از فرار مردم و هجومشون به سمت هلی کوپتر امدادرسان که کلی سرو صدا کرد. همین سایت های خودمون بارها اون گزارش تکان دهنده رو بارگذاری کردند. متاسفانه صدا و سیما به جای کیفیت فقط به کمیت های آبکی بها می ده
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    5 18
    آقای حیدری خبر نگار نیست . ایشون فقط مجریه . خبرنگاران ما هم دست کمی از انا نداشتن . مثلا آقای دارابی خبرنکار شبکه خبر که گزارش های از عراق آماده میکرد که اگه گزارش های که پخش می شد رو می دید ، اعضای داعش که در هین جنگ بودن با نیرو های دولتی کاملا معلوم بودن . یا آقای شمشادی در سوریه . ولی قبول دارم صدا وسیما مشکل داره.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    11 63
    معلوم دیگه وقتی بی بی سی از دعاش است اجاز ورود می ده برای فیلم برداری
  • سید امیر علی A1 ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    10 26
    ما ههمون فقط خوب حرف می زنیم و انتقاد می کنیم خبر آنلاین بفرما شما تشریف ببر تو خط مقدم
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    8 76
    اینقدر مقاله بنویسین و نظر بدین که خسته بشین صدا و سیما ضرغامی بهترین صداوسیمای ایران بوده وهست
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    1 0
    نفهمیدم چی به چی شد ولی اینو میدونم صدا سیمای ما پاکترین صدا صیمای دنیاست من شاهدم هروز دوباز جارومیکنن و بعظی وقتهام با اب میشورن به خدا راست میگم