وزیر تعاون: شخصی در گذشته به مردم گفته که یارانه‌ها پول امام زمان (عج) است

نسیم آنلاین نوشت:

علی ربیعی در "همایش روز جهانی سلامت" گفت: سیاست رفاهی توزیع و سیاست رفاهی تولید‌محور از جمله برنامه‌های دولت در موضوع فقر امنیت غذایی است/ دولت در دام یارانه قرار گرفته و نمی‌تواند از مردم پس بگیرد 

وی افزود: خصوصیت اصلی دولت داشتن سیاست رفاهی منسجم است و در این راه رئیس جمهور هیچ برنامه‌ رشدی را که در آن هموطنان دچار مشکل شوند نمی‌پسندد.

وی با بیان اینکه سیاست رفاهی توزیع و سیاست رفاهی تولید‌محور از جمله برنامه‌های دولت در موضوع فقر امنیت غذایی است، گفت:‌ بنا داریم اصل را بر توانمند کردن خانواده‌ها بگذاریم در کنار این استراتژی‌های توزیعی خواهد بود اما نه به شکل گذشته که بدترین نوع آن را اجرا کردند.

وزیر کار افزود: همین امروز در دام مسیر طی شده هدفمندی‌ها قرار گرفته‌ایم و نمی‌توانیم چیزی که به مردم داده شده است را پس بگیریم.

وی با ذکر مثالی گفت:‌ فردی مراجعه کرده و می‌گوید یارانه‌ام قطع شده است وقتی در سیستم اطلاعات را مشاهده کردیم دیدیم این شخص سوار ماشین 200 میلیون تومانی است به او گفتم یارانه ماهیانه تو یک باک بنزین ماشینت است. چرا پول می‌خواهی. که او در جواب گفت این پول امام زمان(عج) است و باید به من بدهید؛ من نمی‌دانستم معنی پول امام زمان (عج) چیست پرس و جو که کردم متوجه شدم که شخصی در گذشته به مردم گفته است یارانه‌ها پول امام زمان (عج) است.

ربیعی با تاکید بر اینکه در بحث مسکن کارگران، بازنشستگان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هدف هستند گفت: در موضوع درمان زیاد بحث نمی‌کنم چون پیشانی سیاست‌های دولت مبارزه با فقر در درمان است.

وی آرزوی امام را خالی نبودن سفره مردم دانست و گفت: هرگونه اقدامات فقرزدایی به فقر انجامید مثلاً با پرداخت یارانه تورم ایجاد شد اما این دولت توانسته تورم را کنترل کند و این نوید را می‌دهد که تورم سال آینده دو واحد کمتر خواهد شد و دولت هیچگاه به سیاست‌های تورم‌زا دست نخواهد زد.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    7 2
    بله صحنش کاملا" جلوی چشممه.با اون خنده ای که هروقت میبینم بدنم کهیر میزنه.
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    5 2
    احمدی نژاد در اولین گفت و گوی تلویزیونی در مورد یارانه ها این جمله را دقیقا گفت
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    3 1
    چرا اقای وزیر خودت را به اون راه میزنی همه میدانند که آن شخص احمدی نژاد بود که گفت یارانه ها پول امام زمان است به آن دست نزنید
  • کوچه علی چپ IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    2 1
    شما نه می دانستی نه شنیده بودی که رئیس جمهور قبلی چه چیزهایی گفته است مردم را هم دیگه جیگر فرض کردی
  • حميد A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    5 0
    جالبه ؟ رئيس جمهور مملكت مون گفت . اونم در رسانه ملي . دقيقا گفت : مردم . اين پول امام زمانه . ازتون خواهش ميكنم اونو خرج نكنيد . پس انداز كنيد و با پول امام زمان خونه و ماشين بخريد . اصلاً چرا دولت واسه مردم برنامه ريزي كنه . مردم ما فهيم هستند . خودشون واسه پولشون برنامه ريزي ميكنن . و اينگونه بود كه با پرداخت اين يارانه عزير بدبخت شديم رفت . بعد جالبه كه آقاي ربيعي ميگه من نميدونستم .... همه ملت ايران ميدونن اونوقت وزيرمون نميدونه اين جمله معروف رو كي گفته ؟ رفته تحقيق كرده ؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    8 0
    قیمت ها رو به قبل از پرداخت یارانه ها برگردونید هیچکس یارانه نمیخواد .
  • بی نام EU ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    4 2
    اقای ربیعی قبل یارانه ها هم وضع ما همین بود پس لااقل ماهانه پولی دست مردم میاد این پول و دوستان معمولا قبلا بین خود تقسیم می کردند .
  • مهدی... RO ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    1 10
    یارانه ها باید سی سال پیش انجام میدادن..اما دولت های اصلاح طلب پشت گوش می انداختن...دولت احمدی نژآد نفری 250 هزارتومن میخواست بده اما مجلسی های اصلاح طلب نذاشتن ....
  • حمید A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    3 1
    آن مرد که از این دست صحبتها تحویل خلق الله می داد خوشبختانه رفت
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    5 1
    این شخص که شما آقای ربیعی اسمش رانمی بری احمدی نژادبود که کل مردم ازتلویزیون این حرف راشنیدند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2 1
    خوب چرا اسمش رو نمیگین مگه ما گلابی هستیم همه میدونن احمدی نژاد بود
  • حميد A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    6 0
    خبر آنلاين چرا كامنت هاي مردم در خصوص اين خبر رو پخش نكردين ؟ از چي ميترسين ؟