۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

دومین برنامه از سال سوم سری برنامه های هزارصدا، در ژانر موسیقی پاپ پنج شنبه 15 مرداد در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به‌گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در این برنامه عبدالجبار کاکایی به عنوان کارشناس ترانه، پدرام کشتکار به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم و مانی رهنما به عنوان کارشناس خوانندگی حضور دارند.

 در برنامه هزار صدا علاقه‌مندان به خوانندگی  قطعه‌ای را برای حضار اجرا می‌کنند و در پایان هیات داوران به نقد و بررسی آثار خوانندگان خواهند پرداخت و برگزیدگان به حضار معرفی خواهند شد.

در این برنامه گروه «زرد یواش» که اولین گروه رسمی موسیقی خیابانی است، به اجرای برنامه می‌پردازد. هومن بختیاری به عنوان خواننده میهمان در بخش پایانی قطعاتی را اجرا خواهد کرد. یکی از این قطعات، «من زنده بودم اما، انگار مرده بودم» با غزل محمدعلی بهمنی است.

هزارصدای موسیقی برنامه ای با طراحی، مدیریت و اجرای آرش نصیری است که از سال 1392 باهدف نقد، بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان و معرفی برترین‌ها به جامعه موسیقی راه‌ اندازی شده و هرماه یک برنامه در بخش موسیقی پاپ و یک برنامه مختص موسیقی دستگاهی ایران در این قالب برگزار می‌شود.

این برنامه ساعت 16و30 روز پنج شنبه 15 مرداد در سالن خلیج فارس(اصلی) فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =