۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۱

شرق نوشت:

داود نعمتی‌انارکی، مدیرکل روابط‌عمومی صداوسیما، خبر ممنوعیت پخش آثار سامی یوسف، خواننده بریتانیایی ایرانی‌تبار، را تکذیب کرد و آن را «شیطنت برخی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی» دانست.

در روزهای گذشته، برخی از سایت‌های ایرانی از ممنوعیت پخش آثار او در صداوسیما به‌دلیل اجرای کنسرت در شهر ناصره در ماه رمضان امسال خبر داده‌ بودند. نعمتی‌انارکی گفته است: «چندی پیش تصویری بی‌نام‌ونشان از یک نامه غیررسمی منتشر شد که در آن آمده بود صداوسیما استفاده از آثار سامی یوسف، خواننده ایرانی‌تبار، را ممنوع کرده است. آن تصویر و آن نامه غیررسمی که نه سربرگ و نه مهر و امضا دارد، واقعیت ندارد».

او گفته است: «پخش آثار ایشان محدود بود و به‌طور مداوم و گسترده از رسانه ملی روی آنتن نمی‌رفت که حالا با عدم پخش آن در مقاطعی اتفاق خاص و گسترده‌ای صورت گرفته باشد و بخواهد موج ایجاد کند».
سامی یوسف به‌تازگی در سفری به ایران، آهنگ تیتراژ پایانی فیلم محمد(ص)، پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران، به ‌کارگردانی مجید مجیدی، را خوانده بود. 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    13 5
    چه تلویزیون برای خودش نوشابه باز می کنه. سامی یوسف به شماها احتیاج نداره و در دنیا طرفداران خودش رو داره. ممنوع التصویرش هم بکنید باز طرفدارانش کم نمی شن. شاید بیشتر هم بشن.
    • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      5 13
      راست میگی تا اسرائیل طرفدارشه نیاز به حمایت ایرانی ها نداره بره برای نتانیاهو بخونه
  • علی A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    8 2
    حالا انگار کی هست