جضور فرهاد مجیدی در برنامه 90 اگر چه برای گروهی از هواداران استقلال لذت بخش بود, اما نگاه بسیاری از کاربران خبرآنلاین که این برنامه را دیده بودند نسبت به مجیدی منفی کرد.

برخلاف دیگر خبرهای از این دست, این بار جمع منتقدان مجیدی از هوادارانش بیشتر شد و حتی برخی کاربران که خود را استقلالی می دانستند نسبت به لحن مجیدی منتقد بودند.
گروهی از کاربران او را دروغگو خواندند و مقایسه اش را با حجازی نادرست دانستند.«ناصر حجازی حتی برای پرسپولیسی ها هم مرد بود,رفت کنار و همه موقعیت ها رو از دست داد اما کم نیاورد,حالا این بابا خیال کرده با پرروگری میتونه جای امثال حجازی ها رو بگیرد.» کاربری دیگر نوشت:«آنقدر شهامت نداشت که فقط همه حرفاشو تکذیب میکرد. به خاطر پول رفت و به خاطر شهرت دستهای قلعه نوعی رو ماچ کرد. درود بر فردوسی پور که دستشو رو کرد.»

دیگری نوشت که کلی از محبوبیت فرهاد مجیدی بین غیر فوتبالی ها کم شد. اعتراض این کاربر به «لحن حرف زدن» این بازیکن بود.

الفرهاد المجیدی واکنشی بود که برخی کاربران نسبت به مجیدی نشان دادند.اشاره آنها به اقدامی است که مجیدی بعد از گلزنی در لیگ امارات،انجام داده و عکس شیخ اماراتی را روی پیراهن زیرینش نشان می دهد و می بوسید. از نگاه این کاربر او با این رفتار از چشم همه ایرانیان غیرتمند افتاد.

این وسط کاربری هم نوشت که مصاحبه فرهاد مجیدی او را به یاد مناظره سال 88 و رفتار رئیس جمهور سابق انداخته است. یک کاربر هم با نام شهرام تاکید کرد به دور از تعصبلات و تعلقات معمول راجع به پرسپولیس و استقلال باید گفت شخصیت فرهاد مجیدی هنوز با پختگی و بزرگی امثال افرادی چون مهدوی کیا، باقری و نامجو مطلق و... فاصله زیادی دارد.
کاربر دیگری هم که خود را قاضی معرفی کرده بود نوشت که با دیدن برنامه نود به این نتیجه رسیده که مجیدی آدم مغروری بود.

در مقابل منتقدان جدی مجیدی, هواداران این بازیکن با نام بردن از او به عنوان اسطوره از حضورش در این برنامه ابراز رضایت کردند. یکی از هواداران مجیدی دراین زمینه نوشت:چه استرسی داشت فروسی پور ، تو کل برنامه های 90 اینقدر عادل رو دست و پاچه ندیده بودم.

مجموعه کامنت های این خبر را اینجاببینید.

پخش نشدن رقابت های لیگ برتر به دلیل اختلاف فدراسیون و صداو سیما دیگر خبر مورد توجه کاربران بود. رسانه ملی در زمان پخش بازی پرسپولیس- سایپا  فیلم آخرین مقاومت را پخش کرد.

استقبال از اقدام کفاشیان و قاطعیت به خرج دادن مهمترین نکته ای بود که می شد در کامنت های کاربران خبرآنلاین آن را بیشتر مشاهده کرد.کاربران پیام هایی مشابه این کاربر داشتند:« تنها کار خوب کفاشیان در دوره مدیریتش اینکار بوده بالاخره یکی باید حق فوتبال رو از این صدا و سیما می گرفت.» کاربر دیگری هم که دل پری از صدا و  سیما داشت نوشت:«مردم چه گناهی کردند که ضرغامی حاضر نیست حق پخش فوتبال را بدهد.مگه تفریح ما چیه غیر ازفوتبال دیدن«

خوشحالی از نداشتن سوژه برنامه نود هم یکی از نکات مورد توجه بود.چند نفر از کاربران از فردوسی پور به جهت اینکه در برنامه اخیرش به این موضوع نپرداخته حسابی گله کردند و او را به محافظه کاری متهم کردند.

البته هواداران دیگر استانهای کشور بعضا از این رفتار گلایه مند بودند که چرا نتوانستند این بازی را ببینند. یکی از این کاربران نوشت:«ماهم بی صبرانه منتظر پخش بازی پرسپولیس و سایپا بودیم که متاسفانه باز هم گل کاشتید بازهم بین دعوا های شما مردم و هوادارا ضربه خوردن فوتبال رو نابود کردین آقای کفاشیان.»

مجموعه کامنت های این خبر را اینجا ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381623