سردار قاسم سلیمانی این روزها یکی از چهره های محبوبی است که اظهار نظرهایش مورد توجه است.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید شوشتری، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: چه اقدامات آمریکا و چه اقدامات تروریستی داعش را به دلیل عدم برخورداری از حقیقت، محکوم به شکست می دانم.دیگر اظهاراتش را اینجا ببینید.

یک گروه مسلح ناشناس که نام خود را 'کفن سفید' گذاشته، تاکنون بیش از یکصد عضو گروه تروریستی - تکفیری 'داعش' را در سوریه به هلاکت رسانده است. جزئیات بیشتر را اینجا ببینید.

عکاس ایتالیایی معتقد است ایرانیان علی رغم مشکلات اقتصادی که به واسطه تحریم و تورم باریشان بوجود آمده، به طور فزاینده ای به سمت الگوی مصرف غربی پیش می روند."توماس کریستف اُلتی" عکاس خبری ایتالیایی است که با حضور در شهر های مختلف ایران و عکس برداری از مراکز خرید و بازار ها، فروشگاههای زنجیره ای و پارک های تفریحی، تلاش کرده تا رشد فرهنگ مصرف گرایی در جامعه سنتی ایران را به تصویر بکشد. اینجا را ببینید.

علی دایی شعبه جدید فروشگاه های زنجیره ای فروش البسه اش را این بار در نیاوران افتتاح کرد.گزارش تصویری این مراسم را اینجاببینید.

 انتشار تصویری از رئیس جمهور سابق و همسرش با واکنش های زیادی در میان کاربران خبرآنلاین مواجه شد.نظرات کاربران در باره این خبر هم پر بیننده شد. مشروح خبر را اینجاببینید.

شرور مسلح و خطرناک معروف به «گربه سياه» که به اتهامات مختلفي تحت تعقيب دستگاه قضايي بود با تلاش نيروهاي انتظامي دستگير شد.رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي خراسان رضوي گفت: متهم مذکور که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود و به اتهاماتي از قبيل اخلال در نظم عمومي، تيراندازي با سلاح، شرکت در نزاع، خريد و فروش گسترده موادمخدر، تهديد شهروندان، ضرب و جرح با انواع سلاح هاي سرد و ... تحت تعقيب پليس قرار داشت هر بار مخفي گاه هاي خود را تغيير مي داد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر اینجا را ببینید.

 

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =