روزنامه اعتماد نوشت:

هفته گذشته، اهالي يكي از روستاهاي استان گيلان شاهد دو حادثه هولناك بودند كه در جريان آن دو نفر به ضرب گلوله به قتل رسيدند. يكي از كشته‌شدگان اين حادثه، مامور نيروي انتظامي رودبار است كه در درگيري براي دستگيري قاتل، مورد اصابت چندين گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
تماس‌هاي خويشاوندان و ساكنان اين روستا حاكي از آن است كه قاتل همچنان متواري است و درخواست‌هاي مردم براي دستگيري او از نيروهاي انتظامي افزايش يافته است. همزمان سرهنگ خيرخواه، معاون اجتماعي نيروي انتظامي استان گيلان در گفت‌وگو با «اعتماد» در تشريح روند رسيدگي به پرونده گفت: اين دو قتل هفته گذشته در روستاي رشته رود اتفاق افتاده و در حال حاضر پيگيري‌ها براي دستگيري قاتل با جديت ادامه دارد.
يكي از اهالي روستاي رشته رود، صبح ديروز در تماس تلفني با روزنامه اعتماد در شرح حادثه گفت: هفته گذشته يكي از اهالي روستا كه مدت‌ها پيش به زندان افتاده بود، با گرفتن مرخصي به رشته رود آمد و سراغ رحمان، يكي از اهالي روستا را گرفت كه حكايت درگيري‌هايش با او، از مدت‌ها پيش، دهان به دهان ميان مردم روستا پيچيده بود. او ادامه مي‌دهد: «اين فرد وقتي به جلوي خانه رحمان رسيد، پس از مدتي با او درگيري شديدي پيدا كرد و ناگهان چند گلوله به سمت او شليك كرد».
گلوله‌ها كه از اسلحه شكاري شليك ‌شدند، تنها پرندگان روي شاخه درخت‌ها را به پرواز در نياوردند، بلكه خانواده رحمان كه در هراس غرق شده بودند هم به سرعت خود را جلوي در خانه رساندند اما جز پيكر غرق خون او، صحنه ديگري نديدند.
قاتل كه نقشه خود را عملي كرده بود پا به فرار گذاشت و رحمان از شدت خونريزي و جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد. اما اين پايان هراس اهالي محل از وقوع جنايتي هولناك در روستاي كوچك‌شان نيست.
در حالي كه خانواده مقتول با پليس آگاهي تماس مي‌گيرند، قاتل خود را به روستاي اسكولك رودبار در نزديكي رشته رود مي‌رساند و قتل ديگري را رقم مي‌زند. به گفته اين شاهد عيني، روز بعد، يكي از اهالي روستا، قاتل را شناسايي مي‌كند و به سرعت با پليس آگاهي تماس مي‌گيرد و از آنها درخواست كمك مي‌كند كه در جريان آن يكي از گشتي‌هاي نيروي انتظامي به محل اعزام مي‌شود. اما قاتل كه با ديدن ماموران نيروي انتظامي دچار هراس شده بود بي‌محابا، يكي از ماموران را هدف چندين گلوله خود قرار مي‌دهد و از محل متواري مي‌شود.
سرهنگ خيرخواه در تشريح روند درگيري مامور نيروي انتظامي با قاتل فراري گفت: متاسفانه در اين درگيري كه براي دستگيري قاتل انجام شد، مامور نيروي انتظامي به دليل شدت جراحات وارده بر اثر اصابت چندين گلوله به شهادت رسيد و قاتل از صحنه جنايت فرار كرد.
 اين در حالي است كه يكي از اهالي روستا كه خود در تهران زندگي مي‌كند در تماس تلفني با «اعتماد» گفت: خانواده من در روستاي اسكولك زندگي مي‌كنند و اين اتفاق باعث هراس و نگراني آنها شده است. ما از نيروي انتظامي مي‌خواهيم كه هرچه سريعتر به اين موضوع رسيدگي كند و قاتل را دستگير كند. روستاي ما خيلي كوچك است. مردم نگران هستند. ما هم كه در تهران هستيم دستمان به جايي بند نيست.
اين در حالي است كه سرهنگ خيرخواه از پيگيري جدي اين جنايت در روستاي رشته رود خبر داد و گفت: پيگيري‌هاي ماموران از همان زمان اطلاع از وقوع اين دو جنايت آغاز شده و انتظار مي‌رود به زودي عامل اين دو قتل در چنگال پليس اسير شود.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    33 8
    باز هم بگيد اعدام نكنيد و فقط زندان باشه،طرف را زنذاني كنيد كه هر بار امد مرخصي چند نفر را بكشه،چون ديگه براش مهم نيست كه يك نفر را بكشه يا چند نفر را چون در هر صورت حبس ابد داره
    • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
      1 1
      براي اينكه به جاي مجازات بعضي ها مي خواند فقط ريشه يابي صورت بگيره
  • محمدرضا A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    42 1
    به زندانی های قاتل مرخصی دادن چه معنا داره؟
  • سهند A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
    15 3
    باید قاضی را که حکم مرخصی برای این جانی داده تنبیه کرد اخه ا برا چه اساسی اینها را در جانعه ازاد میکنند
  • رشته رودي A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
    7 3
    سلام اين قاتل به خاطر قتل زندان نبود كه به خاطر اين كه اشياي قيمتي ::گنچ:: رو ميخريد به زندان افتاده بود اين رحمان اي رو هم كه كشته كسي بوده كه بهش گنج فروخته بعد رفته اونو لو داده اونم افتاده زندان 15 سال براش حبس بريدن كه اين زنش غيابي طلاق ميگيره بچه اش ميميره اينم مرخصي ميگيره و مياد سراغ رحمان و اونو ميكشه مثل اينكه دو نفر ديگه هستن كه بايد اونها رو هم بكشه بعد هم گفته من خودمو ميكشم اون بعد از قتل مياد اسكولك كه يه نفر ديگه رو بكشه كه پيداش نميكنه ميفته داخل يه خونه ميگه به من غذا بديد وگرنه شما رو ميكشم اونها بهش غذا ميدن و وقتي كه اون ميره زنگ ميزن به پليس و پليس مياد و اونو بگيره كه مامور تير ميخوره و شهيد ميشه من خودم همون جا زندگي ميكنم واقعيت اصلي اين اگر مدير سايت تاييد كنه
  • رودبار US ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
    1 0
    قاتل مرخصی با حمله به مامور زندان و بیهوش کردن مامور اسلحه اش رو میدزده و فرار میکنه