رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید سیاست فدراسیون حفظ کروش است اما او بعد از بازی با شیلی در ایمیلی که به فدراسیون زده گفته نمی‌تواند در تیم ملی بماند.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان درباره حضور تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش و سوئد اظهار کرد: بازیکنان‌مان امروز آماده می‌شوند تا بعد از تمریناتی که انجام داده‌اند یک بازی خوب مقابل سوئد انجام دهند. ان‌شاءالله بتوانند یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه دهند.
او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید امروز با وزیر ورزش آشتی کردید گفت: ما قبلا هم با هم آشتی بودیم و قهر نکرده بودیم. من امروز کنار وزیر نشستم و هیچ مشکلی با هم نداریم. در سال همدلی و همزبانی هستیم و باید در کنار هم کار کنیم. من تابع وزیر و وزارت ورزش هستم و همیشه آمادگی دارم که رهنمودهای ایشان را اجرا کنم.
کفاشیان در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی احتمالی ایران بر سوئد سیاست‌های فدراسیون تغییری پیدا می‌کند یا خیر؟ گفت: سیاست ما از همان ابتدا نگه‌داشتن كروش بوده است. ما قرارداد 4 ساله با او بسته‌ایم اما كروش بعد از بازی با شیلی ایمیلی برای من ارسال کرد و نوشته بود که می‌خواهم بروم و نمی‌توانم بمانم. ما هم در جواب گفتیم که از عملکرد شما راضی هستیم و به خاطر اینکه قراردادمان 4 ساله است آمادگی این را داریم که همکاری مان را با شما ادامه دهیم. البته این را در نظر بگیرید که با زور نمی‌توانیم كروش را نگه داریم. ما گفتیم اگر مایل به همکاری با ایران نیستید با تیم ملی به ایران بیائید تا ما این موضوع را در هیات رئیسه مطرح کنیم و بعد درباره آن تصمیم بگیریم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درباره اینکه كروش اعلام کرده از اسدی ناراحت است، گفت: كروش قبل از اینکه آقای اسدی به فدراسیون بیاید زمزمه‌های رفتن را سر داده بود یعنی حتی قبل از جام ملت‌های آسیا می‌خواست از تیم ملی جدا شود. او برای این کار دلایل خاص خودش را دارد. ما گفته‌ایم و اعلام کرده‌ایم که آمادگی این را داریم كروش را حفظ کنیم. اما با توجه به اینکه كروش برای جدایی‌اش دلایل مختلف می‌آورد خودم فکر می‌کنم شاید از جای دیگری پیشنهاد دارد و به آنها فکر می‌کند. شاید ایران دل او را زده است. در هر صورت ما آمادگی کار با او را داریم و این موضوع را به صورت کتبی اعلام کرده‌ایم حال تصمیم با كروش است که بین ماندن و نماندن یکی را انتخاب کند.
او درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی امید ایران نیز گفت: کادر فنی تیم امید ایرانی است و باید به آنها اعتماد کنیم. آنها بازی‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند. ما نمی توانیم با یک برد یا باخت عملکردشان را بررسی کنیم. در بازی امروز بازیکنان ما ضعف‌هایی داشتند که باید از آنها درس بگیریم و در بازی‌های بعد آنها را تکرار نکنیم. اگر در این تورنمنت همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم شاید بازیکنان‌مان مغرور می‌شدند. باید بدانیم هنوز برای صعود به المپیک قوی نیستیم و هنوز خیلی کار داریم. با این حال از کادر داخلی تیم امید تشکر می‌کنم و به آنها اعتماد دارم.
او در پایان درگذشت دو خبرنگار ورزشی نویس در سانحه هوایی را تسلیت گفت و تصریح کرد: این ضایعه بزرگی بود. ما دو تن از بهترین خبرنگاران را که جایشان برای همیشه خالی است از دست داده‌ایم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    15 76
    تو رو خدا این ناجی بزرگ فوتبال رو نگه دارین .دفاع اتوبوسی و 12 نفره دفاع کردن و همون 1 امتیاز در پیت همیشگی در جامهای جهانی و حذف از اسیا هم فدای سرش ؟؟؟؟
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    84 5
    پ نه پ انتظار داشتی بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین AE ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    63 8
    دروغ سیزده ....." كروش قبل از اینکه آقای اسدی به فدراسیون بیاید زمزمه‌های رفتن را سر داده بود یعنی حتی قبل از جام ملت‌های آسیا می‌خواست از تیم ملی جدا شود. او برای این کار دلایل خاص خودش را دارد. ما گفته‌ایم و اعلام کرده‌ایم که آمادگی این را داریم كروش را حفظ کنیم "
  • مجید IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    86 4
    آقای کفاشیان فکر کنم علیرغم آنچه که گفتید، سیاست شما حفظ صندلی ریاست فدراسیون فوتبال و نابودی بیشتر فوتبال باشد.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    67 4
    سیاست شما رو هم دیدیم. باید به حال فوتبال مملکت گریه کرد آقای کفاشیان که کسایی مثل شما و وزیر محترم اون رو رهبری میکنن.
  • ابی A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    41 21
    بعد از رفتن کیروش کفاشیان و اسدی باید جوابگوی مردم ایران باشند تا محاکمه بشن
  • بی نام A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    18 16
    بنظر من باید رو ورزش دیگه ای سرمایه گزاری کرد آخه ورزشی که چهل ساله نمتونه به المپیک بره یا جام آسیا رو ببره دیگه ارزش نداره پول خرجش کرد با این اوضاع خراب مالی مردم و وضعیت ارزی خراب. در ضمن این نتایج رو که کیرش با این دستمزد بالا گرفته هر کسی میتونست بگیره. باید قبول کرد که ما فوتبال نداریم.
    • واقع بين IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
      8 8
      درود بر تو با نظر عاليت ايكاش ما توده ي مردم هم بفهميم اگر نصف بودجه ي فوتبالو ميدادن به وزنه برداري ، تكواندو ، جودو ، كشتي و هندبال الان ما يه عالمه مدال المپيك و جهاني داشتيم يه عده در فوتبال ميلياردي ميگيرن و مثل موتور گازي كار ميكنن اونوقت كشتي گير دلاور ما در اردو عدس پلو ميخوره و مثل بنز نتيجه ميگيره
  • علی A1 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    26 5
    اقا تو رو بخدا یکی این کفاشیان رو بر کنار کنه.والا بخدا با حرفاش و عملکردش عید ما رو که تنها دلخوشیمون این فوتبال بود رو خراب کرد اخه مرد حسابی کیروش چطور وقتی قرار داد داره ساز جدایی سر داده.ایا شما جوری قرار داد بستی که هر وقت دلش خواست بره؟؟
  • مهدی CA ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 6
    کیروش حیان کن، اتوبوسو رها کن....
  • نازی DE ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    1 4
    کاش از این بازیها با تیمهای قدر بیشتر تدارک ببینن تا هم تجربه و هم ترس تیم برطرف بشه.کاش خیلیها بفهمن که این بازیها نتیجه مهم نیست.بازی دوستانه تدارکاتیه برای پی بردن به ضعف و قوت تیم و ساختن نهاییه بهترین ترکیب.کاش خیلیها بفهمن که یه مربی هرچند بهترین ولی به تنهایی بدون کمترین تدارکاتی نمیتونه معجزه بکنه.آقای کیروش با کمترین امکانات تونست وجهه خوبی از تیم ایران در دنیا بسازه.کمترین کارش اتحاد و نظم تیم ملی ست که هیچوقت وجود نداشته.کاش فدراسیون و سازمان ورزش درک کنن و کمتر توجیه دروغ ببافن.