باشگاه استقلال کم کم مشکلات مالی اش را سر و سامان می دهد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حال حاضر 400 میلیون تومان در حساب این باشگاه هست و قرار است 400 میلیون دیگر هم ظرف روزهای آینده از طریق سازمان لیگ، به حساب استقلال واریز شود. این بخشی از پولی است که استقلال در فصل جاری بابت حق پخش و تبلیغات محیطی از سازمان لیگ خواهد گرفت.
استقلالی ها اخیرا با اسپانسر جدید خود به توافق کرده اند و منتظر هستند تا وزیر ورزش آن را تائید کند. قرار است افشارزاده مدیرعامل استقلال به دیدار گودرزی برود تا در صورت تائید قرارداد را نهایی کند و در همین اول کار، اسپانسر 2 میلیارد تومان به آبی ها بدهد. آبی ها در ابتدای فصل با سبکدست قرارداد بستند و امیدوار بودند تا از طریق او مشکلات مالی شان را رفع کنند ولی به دلیل عدم تعهد به مسایل مالی، آنها خیلی زود به این فکر افتادند که اسپانسر جدیدی بگیرند. جالب اینجاست با وجود توافق استقلالی ها با اسپانسر جدید، سبکدست همچنان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می دهد چون گویا قرارداد به شکلی بسته شده که او باید بماند.
استقلالی ها در تلاش هستند تا با تشکیل یک کنسرسیوم چهارجانبه به مشکلات مالی خود پایان دهند. آبی ها برای یک فصل قراردادی 25 میلیارد تومانی به اسپانسر جدید امضا کرده است و امیدوار است با موافقت وزیر و همت اسپانسر، واقعا چنین پولی را بگیرند.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =