ریوالدو از استقلال رفته و همچنان ماجرای 40 هزار دلار ناپدید شده از قراردادش، روشن نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حراست فدراسیون و وزارت ورزش بسیج شده اند تا پول را بیابند و فعلا به نتیجه نرسیده اند. ریوالدو از یک سو می گوید رسید 80 هزار دلاری را گرفته و از سوی دیگر تاکید دارد 40 هزار دلار بیشتر نصیبش نشده است. مسئولان حراست فدراسیون هم می گوید ریوالدو اصلا به خاطر همین ماجرا از ایران رفته است. در هر صورت، تلاش ها برای یافتن این پول ادامه دارد. در آخرین اقدام فدراسیونی ها به مدیر برنامه های برزیلی ریوالدو ایمیل زدند و حتی با او تماس تلفنی داشتند. او به ایران دعوت شد اما در تماس تلفنی گفت: «پاسپورتم مشکل کوچکی دارد که بعد از رفع آن به ایران می آیم.» اگر مدیر برنامه های برزیلی ریوالدو به ایران نیاید، به احتمال فراوان پرونده ریوالدو به دادگاه می رود تا این باشگاه از طریق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری کند. یکی از مسئولان استقلال این خبر را تائید می کند و می گوید: «در صورتی که نتوانیم به نتیجه برسیم، قطعا این کار را می کنیم.» او در پاسخ به این سوال که تا چه حد به مدیر برنامه های ریوالدو مشکوک هستید، می گوید: «شکی به او نداریم. مدیر برنامه های برزیلی تنها برای روشن شدن موضوع به ایران می آید و در واقع متهم نیست.»
شکل پرداخت پول به ریوالدو نشان می دهد مدیر برنامه های برزیلی خیلی در جریان دریافت پول نبوده است بلکه اسپانسر باشگاه استقلال این پول را به صورت نقد و به ریالی به مدیر برنامه های ایرانی ریوالدو در تهران پرداخت کرده است. در واقع این پول بعد به دلار تبدیل شده است. منصورپورحیدری مدیر فنی و افشارزاده مدیرعامل استقلال هم این موضوع را تائید کرده اند.
استقلالی ها می گوید اصرار دارند سرنوشت این پول مشخص شود و حتی شده کار را به دادگاه بکشند تا بتوانند پول برباد رفته را به دست بیاورند.


252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =