۰ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷

رئیس جمعیت هلال‌احمر همزمان با فرا رسیدن 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، در پیامی این روز را به همه امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و همه تلاشگران جمعیت های ملی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر

سید امیر محسن ضیایی در این پیام آورده است: « 18 اردیبهشت‌ماه هر سال نه‌تنها در تقویم ایران که در سراسر جهان یادآور تلاش زنان و مردانی است که خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر را همچون فریضه‌ای انسانی و الهی چراغ راه زندگی خود قرار داده‌اند. آن‌ها که در لباس‌ سرخ‌رنگ خود بی‌هیچ ادعا و مطالبه‌ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت از چهره جهان پر از حادثه و مصیبت امروز، بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌اند.

امدادگران، داوطلبان و همه تلاش‌گران جمعیت‌های ملی در سراسر جهان برای رقم زدن دنیایی عاری از درد و رنج، سختی‌ها را به جان می‌خرند و در دل حوادث همچون صف‌شکن مصائب به پیش می‌تازند تا جوامع مختلف بشری؛ فارغ از زبان و رنگ و مذهب و ملیت، از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند. فرا رسیدن روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر که آغاز هفته هلال در ایران است برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر رنگ وبویی متمایز با هر نقطه دیگری از جهان دارد.

مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی در لباس هلال احمر امروز به بار نشسته است
رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: سال‌ها و دهه‌ها مجاهدت فرزندان ایران اسلامی در لباس امدادگری و داوطلبی، امروز به بار نشسته و جمعیت هلال احمر ایران به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین و برترین جمعیت‌های ملی در سراسر دنیا، با کارنامه‌ای درخشان مایه فخر، همه ایرانیان از بزرگ و کوچک گرفته تا پیر و جوان شده است. جایگاهی که بی‌شک جز با همت، رشادت، همدلی و هم‌زبانی همه اعضای این خانواده بزرگ محقق نمی‌شد.

جمعیت هلال‌احمر کشورمان با انباشت دانش و سرمایه انسانی غنی خود توانسته نقش مهمی را در کمک به جمعیت‌های ملی سایر کشورها برعهده گیرد که رهاورد این تلاش‌ها، حضور در میان 10 جمعیت برتر دنیاست؛ افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که فرزندان بی‌ادعایش در لباس سرخ‌رنگ هلال‌احمر تبدیل به سفیران صلح و انسان‌دوستی در سراسر جهان شده‌اند و هرجا که حادثه‌ای دل انسانی را بلرزاند با دانش، مهارت و تجربه‌ای که حاصل سال‌ها حضور در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی است می‌تواند گرمابخش زندگی و تسکین‌دهنده خاطر حادثه‌دیدگان باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان گفت: 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر که سرآغاز هفته هلال احمر در داخل کشور است را به همه این تلاش‌گران فداکار تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای این عزیزان باشیم. از خداوند منان آرزو دارم با تلاش و مساعدت و همدلی اعضای خانواده بزرگ هلال احمر، بتوانیم نه‌تنها خدمت‌رسان ملت بزرگ ایران باشیم بلکه در هر نقطه از جهان که دستی در پی یاری و کمک دراز شده باشد پرچم نوع‌دوستی و صلح‌طلبی ایرانیان را برافراشته نگه داریم»

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =