مهر نوشت:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که نباید اجازه سوء استفاده به آمریکا داد، گفت: دشمن تا زمانی که اسلام را نابود نکند دست بر نمی‌دارد و ما نباید در برابر دشمن تسلیم شویم.

حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران که قبل از ظهر یکشنبه با حضور جمعی از نیروهای مسلح، پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع)، آیت الله هاشمی شاهرودی و مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه قرآن کریم از سه انقلاب سخن به میان آورده اظهار داشت: انقلاب اول و حرکت توحیدی که قرآن از آن سخن گفته انقلاب حضرت نوح(ع) است و انقلاب دوم انقلاب موسی بن عمران(ع) است و خداوند در ۳۵ سوره بیش از ۱۳۲ بار از موسی بن عمران(ع) سخن گفته و سومین انقلاب، انقلاب پیامبر اعظم(ص) است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهارمین انقلاب پس از این انقلاب‌ها است‏، عنوان کرد: انقلاب‌های پیشین درس‌ها، پیام‌ها و عبرت‌های زیادی دارد و مهم‌ترین منبع برای درس آموزی و عبرت است و ملت ما به نکات مثبت و منفی آنها توجه کرده و از اشتباهات امت‌های گذشته پرهیز می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولین درس از انقلاب‌های گذشته و رهبران الهی‏، نقش آنها در حاکمیت دینی است‏، ابراز کرد: بعثت انبیا یعنی گزینش بهترین، کارا‌ترین و مدیر‌ترین انسان برای ساماندهی امور مردم از حضرت آدم(ع) تا خاتم الانبیا و پس از آن خاتم الاوصیا‏، حضرت ولی عصر(عج) و شیخ طوسی تا آیت الله بروجردی و پس از آن امام خمینی(ره) و در حال حاضر حضرت امام خامنه‌ای جانشینان امام معصوم(ع) برای اداره امور مردم هستند.

حجت الاسلام سعیدی افزود: هیچ انقلاب توحیدی‏ و دینی را نمی‌توان بدون رهبر الهی شناسایی کرد.وی با اشاره به مشترکات رهبران الهی عنوان کرد: حجیت و اعتبار‏، رسالت و وظایف‏ اختیارات در اداره امور مردم‏، تبعیت و نصب پنج مورد از مشترکات رهبران الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اختیارات رهبران در اداره امور مردم با ولی فقیه یکسان است و این به معنای یکسانی در شئونات نیست.

حجت الاسلام سعیدی افزود: امام خمینی(ره) قبل از انقلاب اسلامی به صورت نرم افزاری عمل کردند و بعد از انقلاب نیز در برابر منافقان ایستادند و در حال حاضر نیز ولی فقیه پاسداری از انقلاب و حکومت دینی را برعهده دارد و در برابر منافقان ایستاده‌ است.

مردم در حاکمیت دین نقش اساسی دارند

وی یادآور شد: دومین درس انقلاب‌های گذشته نقش مردم است، مردم نقش صوری و تشریفاتی ندارند آنها در حاکمیت دین نقش اساسی و زیربنایی دارند و اولین کاری که رهبران الهی انجام می‌دهند فتح سازی به وسیله مردم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه نقش مردم تبیین کننده است‏، ادامه داد: متاسفانه برخی متوجه این امر نیستند و اتهاماتی وارد می‌کنند.وی ابراز داشت: در حال حاضر حضرت ولی عصر (عج) وجود دارند و در قید حیات هستند و اما هنوز حاکمیت شکل نگرفته است زیرا مردم باید زمینه حاکمیت را فراهم کنند.وی با بیان اینکه انقلاب پس از پیروزی بیشتر به مراقبت نیاز دارد‏، افزود: اگر ملتی شعارهای انقلاب اسلامی را فراموش کند و نداند برای چه انقلاب کرده معلوم نیست چه بشود.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه عذاب گاهی فردی و گاهی گروهی است‏، ابراز داشت: هر کس از خطوط قرمز تجاوز کند و از اصول تعدی کند اینها عذاب دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: احزاب‏‏، آزاده‌ها، خانواده‌های شهدا باید در مسیر ولایت باشند و ارزش هر گروه و حزبی به میزان پاسداری از شجره طیبه ولایت است.

صبر موجب پیروزی می‌شود

وی تصریح کرد: صبر موجب پیروزی می‌شود و تن پروری شکست می‌آورد.نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز در شرایط بسیار حساسی هستیم‏، عنوان داشت: رهبری با تکیه بر استحکام درونی نظام‏، اقتصاد مقاومتی را راهکار رفع مشکلات می‌دانند‏ .

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) و یاران در شعب ابیطالب ماندند و استقامت کردند و هنگامی که دشمن مایوس شد از آنجا بیرون آمدند‏، اگر ملت ما می‌خواهد برنده میدان شود‏، نباید تسلیم شود.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه ما باید به استراتژی رهبر توجه کنیم، تصریح کرد: با مذاکرات کاری نداریم اما دشمن تا زمانی که اسلام را نابود نکند دست برنمی‌دارد، آمریکا خیانتکار و متجاوز است و نباید اجازه سوء استفاده به آمریکا داد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس م 61 IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    12 4
    بابا اینقدر نصیحت نکنید ما همه اینارو می دونیم ما به الگوی عملی بیشتر احتیاج داریم.